Natasha
Unaveně si opírám hlavu o chladné okénko. Právě jsme s matkou, Katherine a Nickolasem na cestě na letiště. Má matka se totiž rozhodla, že pro náš " nový start " bude nejvhodnější New York. Pravděpodobně taky protože to bylo tak daleko od Hawkins. Katherine seděla se mnou vzadu za řidičem a smutně hleděla na prsten na její levé ruce. Bylo mi jí líto. Ona ani Steve si to nezasloužili. Auto zastavilo a my vystoupili. Než jsem se nadála seděla jsem v letadle vedle mé starší sestry.,, Je mi to líto." Zašeptám. Katherine zavrtí hlavou.,, Není to tvoje chyba. Je to její." Odpoví.,, Kdy to proběhlo?" Zeptám se ukazujíc na její prsten. Katherine se pousmála.,, Pár dnů po Halloweenu." Dál už jsme nepromluvily. Po několika hodinovém letu jsme se konečně dostali do New Yorku. Z letiště nás odvezl taxík. Kdysi jsem v New Yorku už byla se školou na pár dní, ještě když jsem byla s mými "rodiči". Pousmála jsem se nad tvou vzpomínkou. Jenže mi mě úsměv přešel při vzpomínce na Hawkins. Tak moc mi to chybí, hlavně Will. Ani jsem se s ním pořádně nerozloučila, chtěla bych mu aspoň naposledy říct jak moc mě to mrzí a jak ho miluji. Zavrtím hlavou abych se zbavila těch myšlenek. Já uteču, i s Katherine. Koneckonců s útěky od šílených lidí co mě vězní mám spoustu zkušeností. Jen to bude chvilku trvat. A mezitím co tu budu donutím mou matku začít litovat toho, že mě unesla. Taxík zastavil a my vystoupili. Matka nás dovedla před náš nový byt. Zde jsme se s Nickolasem rozloučili, což mě potěšilo.,, Desire, tvůj pokoj je támhle nalevo a ty Katherine ho máš naproti." Bez dalšího slova jsme se odebraly každá do svého pokoje. Můj pokoj vypadal dost podobně tomu kterému jsem měla v Orsonu. Ušklíbla jsem se když jsem si prohlédla obsah mojí skříně. Nevím jak se jí povedlo strefit se do mého stylu oblékání a radši se ani nebudu ptát. Zavřu skříň a kouknu se na poličku nad stolem. Všechny moje oblíbené knihy včetně Romea a Julie leželi na oné poličce.,, Matka si teda dala práci." Uznám a sednu si na postel. Z myšlenek mě vyruší zaklepání na dveře.,, Mám ti říct že večeře je na stole." Oznámí mi Katherine a zmizí. Povzdechnu si a vyjdu z pokoje do kuchyně. Beze slov se posadím vedle Katherine a pustím se do jídla.,, Jsem ráda ,že jsi se už uklidnila Desire." Prohlásí moje matka.,, Uvidíme matko, uvidíme." Odpovím jí s úšklebkem.
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...