59.máma Steve zasahuje

79 6 2
                                    

Natasha

Probudila jsem se na jiném místě, které jsem poznala jako Willův pokoj. Jak jsem se sem dostala? Museli mě sem dostat když jsme byla v bezvědomí.,, Takže už jsi vzhůru." Otočím se a všimnu si Katherine a Nancy stojící ve dveřích. Katherine se opírala o futra a Nancy stála kousek vedle ní.,, Ale, ty jsi mi přivedla návštěvu. To je od tebe pozorné." Poznamenám sarkasticky. Katherine se na mě naštvaně koukne.,, Co jí to vlastně udělal?" Zašeptá Nancy směrem ke Katherine.,, Void mi neudělal nic hrozného. Ukázal mi pravdu." No to určitě. Protočila bych oči kdybych mohla.,, Neposlouchej ji, Void ji posedl a Natasha teď nemá žádnou kontrolu nad tím co dělá nebo říká." Vysvětlí Katherine Nancy.,, Jak dlouho tu ještě budu svázaná? Je to tu velice nudné." Prohlásím znuděně. Možná by jsi se tak nenudila, kdyby jsi mě pustila. Mlč Natasho, s tebou nemluvím. Okřikne mě hlas v mé hlavě.,, Budeš svázaná dokud nevypadneš z těla mé sestřičky mrcho." Řekne Katherine naštvaně. Já ti to říkala. Sklapni Natasho. Vyjede na mě nepříjemně ten hlas.,, Obávám se, že to bude ještě dlouho. A mimochodem jak se má Jonathan?" Otočím se na Nancy. Ta se na mě vyděšeně koukne. Co jsi mu provedla? Zeptám se toho hlasu. Poslouchej a dozvíš se. Odpoví mi hlas.,, Co jsi mu udělala?" Zeptá se mě Nancy vyděšeně.,, Já nic, ale Void možná něco udělal. Být tebou radši se po něm půjdu porozhlédnout." Odpovím s neskrývanou škodolibostí. Nancy vyběhne ven z pokoje. Katherine vyběhne za ní.,, Steve, já a Nancy jdeme najít Jonathana. Máš to tu na povel a na." Pak jsem slyšela prásknutí dveří. Pomocí ohně jsem spálila provaz, kterým jsme byla svázána. ,, Konečně svoboda." Poznamenám. Nech je být! Okřiknu onen hlas.,, Neboj Tashi, já jim nic neudělám." Šla jsem směrem do obýváku. Opřela jsem se o futra a pozorovala mé přátele.,, Nazdárek, o čem se tady bavíte?" Řeknu s úsměvem.,, Jak jsi se dostala z těch pout?" Podiví se Max. V ruce mi zaplane oheň.,, Co by jsi řekla Max?",, A co teď uděláš? Zabiješ nás?" Mike ochranitelsky strčí Eleven za sebe.,, Proč bych to měla dělat? Vaši likvidaci nechám na Voidovi." Prohlásím s úsměvem. Uslyším zvuk přijíždějícího auta, které ihned poznám jako to Billyho. Steve popadne baseballovou pálku, která ležela na stole. Void prokopl dveře.,, Vypadni." Vyjel na něj Steve připraven udeřit ho baseballkou.,, Být tebou tak tu baseballku odložím, Harringtone. Přišel jsem si pro to co mi patří." Řekl a koukl se na mě.,, Natasha není tvoje, ona nepatří nikomu." Void si Willa pobaveně přikývne.,, Možná jsi mě nepochopil, Byersi. Natasha je moje ať se ti to líbí nebo ne." Void se pak podíval na mě. Ihned mě napadlo, co chce udělat.,, Nerad bych nějaké zdržení, takže mi laskavě uhni z cesty." Voida najednou trefí do hlavy skleněná váza. Void se s úšklebem otočí na El, které tekla krev z nosu.,, Fajn tak tedy začneme s tebou, už mě začínáš štvát." A v ten moment ve mě něco změnilo.,, Nech ji být!" Zakřičím. Tentokrát to byl můj vlastní hlas a moje vlastní síla, která odhodila Voida do zdi a omráčila ho tak.,, Natasho!" Bylo to poslední co jsem slyšela než jsem omdlela.

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat