Natasha
Dostála jsem svému slibu, že donutím mou matku litovat toho že mě kdy unesla. Hned druhý den jsem nastoupila do školy s Nickem. Našla jsme si tam skupinku "přátel" taky známých jako největších výtržníků na celé škole. Do této party patří: Zack Gray, Aisha Vega, Ymir Albescu, Elle Labernet a Cameron Dallas. Zack a Cameron byly nejlepší kamarádi už od školky. Když začali chodit na první stupeň tak se do jejich party přidala Ymir a Elle. A nakonec se k nim před třemi lety přidala Aisha. Matka mě do školy přihlásila pod jménem Desire Delacroix, tedy pod mým prvním jménem a přímení mé matky. V naší partě mi tak ale nikdo neříkal. Moc dobře věděli jak to nesnáším a tak mi vymysleli přezdívku, Desi. Celkem se mi líbila, cokoliv bylo lepší než to otřesné jméno které mi dala moje matka. Co se týče Nickolase už se mě přestal snažit klidnit a dozorovat nade mnou. Taky jsem si nechala obarvit vlasy na zeleno, což matku velice rozčílilo ač se to snažila nedávat najevo. Katherine to velice pobavilo.,, Hej Desi!" Z mých myšlenek mě vytrhne Ymir.,, Promiň, co jsi říkala?" Ymir pobaveně protočí oči. Právě sedíme na schodech před školou ještě s Elle a Cameronem a čekáme na Zacka a Aishu.,, Desi ty jsi číslo, Ymir tady se tě ptala jestli se dneska nevykašleme na školu a nepůjdeme do skateparku." Řekne Cameron s úsměvem.,, Jo kašleme na to, stejně pak půjdeme na tu party." Souhlasím. Po chvilce konečně dorazil i Zack a Aisha.,, Co jsme propásli?" Zeptá se Zack.,, Kašleme dneska na školu a jdeme do skateparku, jdete taky?" Zeptá se Elle.,, Samozřejmě, cokoliv jen ne škola." Odpoví jí Aisha. A tak jsem se vydali do onoho skateparku. Elle a Aisha seděly na jedné z ramp, zatímco já a Ymir jsme se snažily naučit se nový trik. Zack si zapaloval cigaretu kousek od nás. A Cameron seděl na druhé rampě a snažil se opravit si kolečko na skateboardu.,, No vidíš jak ti to jde Desi!" Poznamená Aisha, která se před chvíli zvedla a šla sprejovat na rampu na které do teď seděla. Aisha byla dost umělecky nadaná a tak se její grafitti daly spíš přirovnat k pouličnímu umění než vandalizmu.,, Taky se to učíme už skoro týden." Zamumlá Ymir.,, A hele kdo pak nám to tady jde." Otočím se směrem kam Elle koukala a všimnu si Nickolase, který jde naším směrem. Slezu ze skatu a jdu za ním.,, Co chceš?" Zeptám se ho.,, Nebyla jsi dneska ve škole." Protočím oči.,, A co je ti po tom?" On si povzdechne.,, Dej jí pokoj, Ackermane." Křikne na něj Ymir. Nickolas protočí oči.,, Dávej si pozor na pusu Albescu." Křikne na ni nazpět. Ymir už se zvedala připravena mu jednu vrazit.,, Ser na něj Ymir, nestojí za to." Ymir mě překvapivě poslechne a sedne si.,, Vypadni a hned." Pobídnu ho.,, Ničíš se." Protočím oči.,, Mě už zničila moje matka když mě unesla od mojí rodiny. Takže zmiz a hodně rychle." Nickolas si povzdechne, ale poslechne mě a radši odejde.,, Co po tobě ten ubožák chtěl?" Zeptá se mě Cameron.,, Nic důležitýho." Uzavřu to. Po další hodině jsme se rozešli každý k sobě domů a sraz jsme si měli dát až na party. Když jsem přišla domů matka tam naštěstí nebyla. Takže jsem měla aspoň klid abych se mohla převléknout a nemusela jsem se ani někam plížit.,, Zase jdeš někam ven?" Zeptá se mě Katherine když si upravuji moje černé kozačky.,, Jo, vadí to?" Katherine si povzdechne.,, Jen buď prosím opatrná." Věnuju jí úsměv.,, Neboj, já vždycky.",, Já vím, právě že já vím, Natasho." A s tím odejde. S povzdechem si upravím rtěnku a chystám se k odchodu.,, Brzo se vrátím!" Zakřičím na Katherine než odejdu. Ta party se odehrávala kousek od místa kde bydlím asi tak 15 minut cesty.,, Hele koukejte! Desi je už tady!" Otočím se za známým hlasem Zacka. Stál kousek ode mě vedle Aishi s červeným kelímkem v ruce.,, Tohle musíš zkusit." Řekne podávajíc mi kelímek.,, Co v tom je?" Zeptám se spíš Aishi, protože Zack vypadal celkem mimo.,, Rum s kolou. Většinou se takhle rychle neopije, ale ještě před tím si myslel, že bude fajn vypít půl flašky." Vysvětlí Aisha. Přikývnu a napiju se. Nechutnalo to špatně.,, Pojď, najdeme zbytek party." Než jsem stihla nějak reagovat Zack už mě táhl pryč. Naši partu jsme našli téměř ihned. Elle a Cameron spolu tancovali a Ymir hrála bearpong s nějakými lidmi, které jsem já neznala.,, Desi, pojď musíme si spolu zatančit!" Pobídne mě Elle. A tak jsme s ní šla. To byl v podstatě celý večer, tancování s Elle a Cameronem, pití s Zackem a hraní bearpongu s Ymir a Aishou. Bylo to fajn, dokud se něco nepokazilo a nepřišla policie a neodvedla si většinu z nás, tedy mě, naši partu a dva kluky které jsem neznala na stanici. Pár věcí si díky alkoholu co jsem měla v sobě moc nepamatuji, ale moc dobře si pamatuji pohled mojí matky když mě vyzvedávala. Vypadla klidně ale já moc dobře věděla, že uvnitř zuří. Hned jak jsme se dostaly domů tak se na mě rozkřičela.,, Jsi tak nezodpovědná Desire! Takhle jsem tě nevychovala.",, Možná to bude tím, že jsi mě nevychovala vůbec." Nejspíš to byl ten alkohol co mi dodával odvahu abych se matce postavila.,, Ty malá mrcho, naučím tě poslouchat." Hned jak to dořekla mnou projela neskutečná bolest a nejen fyzická. V hlavě jsem viděla otřesné věci, mé přátele umírající v bolestech, Willa. Křičela jsem tak hlasitě, že to probudilo Katherine. Ta když mě viděla tak za mnou ihned přiběhla a skláněla se nade mnou ve snaze přijít na to co mi působí takovou bolest.,, Přestaň bolí ji to! Ubližuješ jí! Zabiješ ji!" Křičí na ni Katherine. A najednou bolest přestala.,, A opovaž se udělat něco takového ještě jednou." A s tím odešla. Stékali mi slzy po tváři.,, Will, kde je Will? Kde je moje krásnoočko?",, Pšš, to bude v pořádku Tashi to bude fajn."
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...