110. noční můry - Will

12 0 0
                                    

Will

Probudil jsem se v lese nedaleko Castle Byers.,, Jak jsem se sem zatraceně dostal? " Zeptám se sám sebe. Najednou uslyším smích. Rozhodnu se ho sledovat.,, No tak krásnoočko, zrychli nebo, mě nechytíš. " Natasha se usmívá a utíká přede mnou. Mé druhé já se na ni usmívá. Natasha srazí mé druhé já na zem a oba se
zasmějí.,, Miluju tě krásnoočko.",, Taky tě miluju Tasho." Mé druhé já a Natasha se políbí.,, Hezké co?" Ozve se mě povědomý hlas. Otočím se a spatřím Voida.,, Co tu zatraceně děláš?" Zeptám se ho překvapeně. On se usměje.,, Nečekal jsi mě co? Rád tě vidím Wille.",, Kde je Natasha? " Chci vědět. Void se zasměje.,, To by jsi chtěl vědět, co? Co kdybych ti to ukázal?" Void luskne prsty a najednou je všude tma. Pak jsem se ocitl v bílé místnosti.,, Koukej Wille, tady je tvoje Natasha." Void ukáže kousek od nás kde leží Natasha. Rozeběhnu se za ní. Její tričko je nasáklé krví.,, Tasho." Chytím ji za ruku. Rozáří se jí oči a bolestně se usměje.,, Krásnoočko, jsi tady.",, Co se ti stalo?" Zeptám se jí vyděšeně. Natasha se přestane usmívat.,, Pro tebe, všechno to bylo pro tebe." Natasha vykašle trochu krve.,, Omlouvám se." Omluví se mi.,, Natasho, co se stalo? Prosím řekni mi to, Tasho prosím. Musím ti pomoct." Cítím slzy jak mi tečou po tváři.,, Je to bolestivé, že ano?" Otočím se za hlasem Voida.,, Co jsi jí udělal?" Vyjedu na něj. On se zasměje.,, Já neudělal nic, Natasha si za to může sama. Neměla tě bránit." Naplní mě panika. Void si povzdechne.,, Je to opravdu škoda, tak krásná. Kdyby tě jen nebránila, nestalo by se to. Varoval jsem ji ale Natasha je velmi tvrdohlavá, jak sám víš. Řekl jsem jí aby od tebe odstoupila. Ale ona ne a pak za to sama zaplatila." Void se podívá na Natashu.,, Varoval jsem tě Tashi." Natasha znovu vykašle trochu krve.,, Will za to stál.",, Natasho, prosím neopouštěj mě, moc tě prosím." Natasha se na mě pokusí usmát.,, Miluju tě, krásnoočko. Nezapomeň na to." To bylo to poslední co mi řekla. Můj smutek se změní na vztek.,, Jsi mrtvej Voide, mrtvej." Řeknu. Všimnu si zbraně, která ležela na zemi vedle Natashy. Void se zasměje.,, Už mám strach Byersi, co mi uděláš?" Otočím se na něj.,, Tohle je za Natashu." Řeknu a vystřelím. A v ten moment se vzbudím v místnosti ve které jsem omdlel.,, Výborně Wille, podařilo se ti překonat tento experiment." Pochválí mě muž co stál u mé postele.,, Teď pojď, čeká nás další experiment a ten budu mnohem těžší." Další experiment?

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat