Natasha
Jak jsem předpokládala Katherine nebyla naším plánem nikterak nadšená.,, Vy jste se snad absolutně zbláznili!" Vyjede na nás.,, Katherine je to jediná volba." Řekne Kali klidně.,, Nenechám vás jít tam s plánem který vás může potenciálně zabít." Odpoví jí Katherine rozhodně.,, Neptáme se tě." Připomenu jí.,, Nezbývá nám nic jiného." Souhlasí se mnou Mike.,, Zabije vás to. Brenner je nebezpečný." Snaží se nás přesvědčit Nancy.,, Věř nám Nancy mi to víme." Ujistí jí El. Než Nancy stihne cokoliv říct přeruší jí příchod Nefery, Fishera a Nickolase.,, Brenner je možná nebezpečný, ale my jsme mnohem nebezpečnější." Připomene Nickolas.,, Jste ještě děti!",, Katherine, my nejsme děti, nikdy jsme nebyli a to díky němu." Odvětí jí Nickolas. Katherine si povzdechne.,, Fajn ale Hopperovi a Joyce to vysvětlíte sami.",, Vysvětlit co?" Všichni se otočíme ke dveřím kde stojí Hopper a paní Byersová. Tohle bude větší problém. Já a El se na sebe podíváme. Kali se tedy pustí do vysvětlení našeho plánu.,, V žádném případě." Přeruší jí Hopper.,, Hoppere, je to naše jediná možnost." Snaží se ho přemluvit Nickolas.,, Nenechám mé děti bojovat samotné." Já a El se na sebe koukneme.,, Prosím musíš nás to nechat udělat, dokázala jsem zabít Hollanda dokážeme i tohle, prosím tati." Hopper se zarazí, tohle je poprvé co jsem mu řekla tati.,, No dobrá ať je tedy po vašem, ale pokud se cokoliv stane a v budete v nebezpečí chci aby jste mi slíbili že ihned odejdete.",, Slibujeme." A to byl začátek našeho šíleného plánu....
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...