77. matčin plán

41 2 1
                                    

Natasha

Probudila jsem se na neznámém místě.,, Tak jsi se konečně vzbudila." Všimnu si Nickolase a mé matky, kteří stáli kousek ode mě. Chtěla jsem se k němu rozběhnout a pořádně mu jednu vrazit, jenže mi v tom zabránili  řetězy pomocí, kterých jsem byla připoutána ke zdi. Snažila jsem se je zničit pomocí ohně ale nešlo to.,, Proč nemůžu použít moje schopnosti?" Zeptám se naštvaně.,, Za to můžu já. Ale nemusíš se bát Desire, za pár hodin to sérum přestane působit a tvoje schopnosti se ti vrátí." Ujistí mě matka.,, Co po mě chcete?" Chci vědět. Matka se na mě usměje.,, Má drahá Desire, chci jen aby naše rodina mohla být zase pohromadě.",, Moji přátelé si pro mě přijdou a ty budeš litovat." Ona se jen zasměje.,, Nepochybuji o tom, že by udělali. Ale jsem si jistá, že po  tom malém vzkazu co jim Nick předal si to rozmyslí." Ovládla mě panika. Co jim řekl?,, Co jsi jim řekl ty šmejde?" Vyjedu na něj a zatahám za řetězy. Nickolas se ušklíbne a ukáže na monokl, který se mu rýsoval na levém oku.,, Kdo by čekal, že Will umí tak dobře mířit." Poznamená posměšně.,, Co jsi jim řekl?",, Uklidni se. Řekl jsem jen to, že jestli za námi nepřijde zítra večer tvoje starší sestra tak se ti možná něco stane." Znechuceně si ho prohlédnu.,, Jen počkej až se mi ten hnus přestane působit." On se jen zasmál a chytil mě za bradu abych se mu dívala do očí.,, Ty jsi ale roztomilá, Desire." S tím mě pustí a dá se na odchod.,, Nechám vás tu o samotě." A s tím odešel.,, Jsi otřesná matka, víš to?" Oslovím ji po chvilce ticha.,, Ale no tak Desire, nezveličuj to. To tvé chování se mi vůbec nelíbí." Ušklíbnu se.,, Nápodobně má drahá matinko." Řeknu jedovatě.,, Ty jsi ale drzá Desire. Bavíš se takhle i se svými přáteli? Mluvíš tak snad i s Willem? Tak se jmenuje, že? Ten tvůj drahý přítel, kterého tak moc miluješ." Zarazím se.,, Ale copak Desire? Došla slova?",, Neubližuj jim prosím." Zašeptám. Moc dobře věděla, že stačí jediná zmínka o mých přátelích a já udělám cokoliv jen aby jim neublížila. Matka se zasměje.,, Tak se mi to líbí Desire, hodná holka. Teď si odpočiň zítra tě bude čekat velký den." A s tím má matka odešla a já tak zůstala sama, jen s mými myšlenkami.

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat