Natasha
Tentokrát jsem se vzbudila ve své posteli.Což bylo velké plus.V pokoji byla jenom El. Seděla na Maxiné posteli a koukala se na nějaký obrázek.Ani si nevšimla,že už jsem vzhůru.,,Děje se něco El?"Zeptám se a sednu si vedle ní. El položí fotku na stůl a povzdechne si.,,Víš ,že mi můžeš říct cokoliv."El však stále mlčí.Vezmu svůj batoh a odejdu ven z pokoje.Ve společenské místnosti byla skoro celá naše třída až na pár lidí.Posadila jsem se vedle Max a Lucase.,,Kde je El?"Zeptal se Mike starostlivě.,,V pokoji,dobaluje."Odpovím.,,Půjdu se za ní podívat."Mike se už zvedal ,jenže ho zarazila Mia.,,To ani nemusíš.Stojí támhle ve dveřích."Mike se otočí k El.,,El děje se něco?"Mike jí věnuje jeden starostlivý pohled.,,Nic mi není."Odpoví mu.Mika to však nepřesvědčilo.Za chvíli se sem dostavili zbývající spolužáci a tak jsme se vypravili do autobusu.Já tentokrát seděla vedle Max.Za námi seděl Dustin a Lucas.,,Max ,proč jsi tak nervní?"Zeptám se.Max se koukne na El sedící naproti nám.,,Nat,musím ti něco říct ale musíš mi slíbit,že se nikomu ani slovem nezmíníš o tom co ti teď řeknu."Přikývnu.Nikdy jsem neviděla Max tak seriózní.,,Včera večer jsem probudila a chtěla jsem si jít pro pití.Jenže jsem nechtěně vyslechla konverzaci mezi El a Willem."Pozvedla jsem obočí.Will a El?Vůbec mi to k sobě nesedělo,nechala jsem však Max pokračovat.,,El se mu přiznala,že zahlédla něco podobné co jsi viděla ty."Vykulím oči.,,To není všechno.Řekla,že s ní ta nestvůra mluvila.Ta nestvůra jí řekla ,že jestli ji neodejde z cesty tak zničí všechno co jí je drahé.Ta nestvůra jí řekla ,že ublíží Mikovi.",,Počkej co?"Vypísknu.,,To není vše."Přeruší mě Max.,,Will řekl ,že to samé se stalo i jemu.Jenže ta nestvůra mu vyhrožovala tebou."Já se zarazím.,,To už je všechno."Upozorní mě.Musela jsem vstřebat to co mi Max právě řekla.,,Musím zjistit co je to za nestvůru."Prohlásím pevně.V další moment mi však mou obvázanou rukou projede prudká bolest a já slabě zakřičím.Max se na mě vyděšeně podívá.,,Nat, jsi v pohodě?"Já jen přikývnu.,,Všechno je v pohodě."Odpovím.Max si mě prohlédne.Prokoukla mě.,,Ruka."Zvednu moji pravou ruku.,,Nechceš se abych se na ni koukla?"Zeptá se Max.Přikývnu a začnu si sundávat obvaz z levé ruky.,,Fuj."Prohlásí Max když se podívá na moji ruku.Kousanec se ani trochu nezahojil.Ohrnu nos a ránu si znovu zavážu.Najednou autobus prudce zatočí do prava,což zapříčiní ,že já a pár dalších lidí spadne ze sedadla.,,V pohodě?"Max mi nabídne ruku.Přijmu ji jenže autobus zabrzdí a já tak spadnu a srazím Dustina přímo na zem.,,Promiň,Dustine.",,V pohodě."Ozve se.,,Všichni se uklidněte!Autobus má jen menší poruchu.Na chvíli tedy zastavíme.Pokud budete chtít můžete se jít projít."Osloví nás pan Clark.No skvěle.Rychlostí světla jsem vyběhla ven.Naprosto jsem ignorovala ,že na mě Max a El volaly. Zastavila jsem se.Sedla jsem si a opřela se o strom.Zhluboka jsem oddechovala. ,,Natasho."Zvedla jsem halvu a podívala jsem se okolo sebe.Nikde nikdo.,,Jsem tady Natasho."Ze stromu seskočila nějaká postava.Postava ,která vypadala jako kdyby jen stín.Mělo to zářivě bílé oči.,,Jak víš kdo jsem?"Zeptám se opatrně.Postava se zasměje.,,Moc dobře si mě pamatuješ Natasho. Slíbila jsi mi ,že spolu utečeme,snad jsi na mě nezapomněla?"Já se zarazím.,,Bene?"Zkusím to.,,Správně!Už jsem se bál,že jsi na mě zapomněla."Já překvapeně vykulím oči.Ne,to není možné,Ben je mrtvý.Zabil ho přece Holland.,,Vždyť jsi mrtvý.Viděla jsem tě umřít."Ben se zasmál.,,To všechno udělal Holland. Řekl,že tě až moc rozptyluji a tak mě šoupl do Upside down.A tam se ze mě stalo tohle."Já se na něj jen vyděšeně podívám.Ben byl můj jediný kamarád ,když jsem byla ještě Zero.Jenže pak ho Holland zabil.Teda to jsem si myslela.,,Nemusíš se mě bát,Tashi. Až se zbavím otravné holky z laborky a toho kluka,budeme zase jako kdysi.O to se postarám."Ben zmizí.,,Počkej!To nesmíš.Will a El nic neudělali!Jsou to mí přátelé!Bene!"Nic se však neozvalo.Povzdechnu si a vrátím se na místo kde zastavil autobus.Nastoupím do něj a sednu si vedle Max.,,Kde jsi byla?Měli jsem o tebe strach!"Vpálí mi do obličeje.,,V klidu Max.Byla jsem se jen projít."Klidním ji.Nemůžu jim říct co jsem viděla.Vyděsilo by je to.Povím jim to zítra. To byla moje osudová chyba...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...