Natasha
Uplynulo několik dní a nastal halloween. Naše parta byla letos pozvána na party jednoho z našich spolužáků.,, A kam, že to vlastně jdete?" Zeptá se mě Katherine, která upravovala Eleven její vlasy aby ladily ke jejímu kostýmu princezny Leiy ze Star wars. Já stála před zrcadlem a upravovala jsem si můj čarodějnický klobouk.,, Na party jednoho kámoše." Odpoví jí Max nasazujíc si umělé tesáky.,, Fajn, do půlnoci doma. A dávejte na sebe pozor." Připomene nám. Najednou zazvonil zvonek.,, To bude pravděpodobně Steve, pozvala jsem ho dnes večer. Nat skočíš tam? Já musím El dodělat vlasy." Přikývnu a vydám se ke dveřím.,, Čau Nat, kde máš sestru?" Zeptá se Steve když ho pustím dovnitř.,, Upravuje El vlasy." Odpovím.,, Pěknej klobrc."Poznamená Steve a já se usměji.,, Pojď Nat, kluci už určitě na nás čekají." Řekne Max upravujíc si kápi.,, Jo, už jdu. Mějte se." Rozloučím se. Když jsme dorazily na místo, kluci už tam byli.,, Pěkný kostýmy holky." Řekne Nick s úsměvem. On sám byl oblečen jako pirát. Will šel za čaroděje, zatímco Mike byl oblečen v kostýmu Hana Sola. Lucas šel stejně jako Max za upíra, na rozdíl od Dustina, který zvolil kostým zombie.,, Jdeme se bavit ne?" Rozhodne Max. Když jsme vešli dovnitř všude byla spousta lidí. Byla jsem tak zamyšlená, že jsem si nevšimla toho, že na mě Will dobrých pár minut mluvil.,, Promiň, byla jsem nějak zamyšlená. Říkal jsi něco?" Will si mě starostlivě prohlédne.,, Jsi v pohodě Natasho? Poslední dobou mi přijde, že se s tebou něco děje, ale nechceš mi to říct." Pravda byla taková, ano opravdu se se mnou něco poslední dobou dělo. To něco se velmi podobalo tomu co se mi dělo když se tu objevil Void. Až na to, že teď to byli noční můry o mojí matce. Tedy většina z nich. Několikrát se mi zdálo o tom jak Void trpěl v Upside down, když ho tam Holland poslal. Téměř vždy jsem se probudila s křikem a slzy. Nepamatuji si kdy jsem se naposledy pořádně vyspala.,, Nic se neděje." Zalžu mu. Nechci aby se o mě strachoval. Will nakrčí obočí.,, Proč mi to nechceš říct? Nevěříš mi?" Povzdechnu si.,, Pojď, řeknu ti to, ale musíme být sami." Chytím Willa za ruku a táhnu ho ven na terasu, bylo tam prázdno a klid. Oba si sedneme na kraj terasy a já se dám do vysvětlování.,, Už posledních pár týdnů se nemůžu pořádně vyspat. Neustále mám noční můry a dohání mě to k šílenství. Je to skoro stejné jako s Voidem. Spousta snů je i o něm, jak trpěl v Upside down. Wille myslím, že začínám bláznit. Vypadám jako chodící mrtvola a bojím se, že se Void vrátí a znovu mi vezme další osobu na které mi nejvíc záleží." Frustrovaně si prohrábnu vlasy. Will mě chytí za bradu a donutí mě tak koukat se mu do očí.,, Tasho, to je v pořádku. Pomůžu ti. Nikomu se nic nestane. Miluju tě Tasho." Nevím jak to dokázal, ale vždycky mi dokázal pomoc. Ať řekl cokoliv, vždy mě to dokázalo uklidnit.,, Taky tě miluji krásnoočko." Řeknu a přitáhnu si ho do polibku. Náš romantický moment však někdo přeruší.,, Hele nerad vás ruším, ale neviděli jste Nicka?" Zeptá se nás Mike. Zarazím se.,, On zmizel?" Mike pokrčí rameny. Náš rozhovor však přeruší křik. Všichni tři se rozeběhneme za křikem. Doběhli jsme do lesa, který byl kousek od domu. Ukázalo se, že zdrojem křiku byla El, která bojovala s jakousi nestvůrou. Ona nestvůra vypadala trošku jako člověk, byla bledá, měla bílé oči bez panenek a řadu ostrých zubů. Nestvůra stála na zadních a máchala "rukama". Všimla jsem si, že za nestvůrou byla Max držící Nicka, který vypadal, že je v bezvědomí.,, Hej! Tady ty nechutná obludo." Nestvůra se na mě otočí a neváhá zaútočit. Z rukou mi vyletí záblesk elektřiny a odrazí nestvůru do protějšího stromu.,, Spolu." Řeknu a kouknu se na El. Ta přikývne. Pomocí naší telekineze se nám podařilo nestvůru rozdělit na několik částí a úspěšně ji tak zabít.,, Kde se ta stvůra vzala?" Zeptá se Mike. El i Max zavrtí hlavou.,, Nemáme ponětí. Já a El jsme šli najít Nicka a už jsme ho takhle našli." Vysvětlí Max zatímco Mike a Will zvednou Nicka.,, Půjdu zavolat Katherine." Řeknu. A ani za 10 minut sem má sestra přijela i se Stevem.,, Takže, chci okamžitě vědět co se přesně stalo." Zeptá se nás hned Steve. Já se tedy pustím do vysvětlováním.,, Děje se něco Katherine?" Zeptám se když si všimnu jejího znepokojeného výrazu.,, Podle toho jak si tu nestvůru popsala tak si myslím, že v tom bude mít prsty naše drahá matka." Z toho co řekla mi ztuhla krev v žilách. Nemůže tu snad mít co dočinění s matkou? Will vycítil můj neklid a objal mě.,, Neboj Tasho, bude to dobrý. Nemusíš se ničeho bát jsem tady s tebou." A v ten moment jsem se cítila v bezpečí. Škoda, že ten pocit nevydržel tak dlouho jak jsme doufala.
Čus lidi, doufám že se vám nová kapitola líbila. Přemýšlím nad tím že bych vydala fanfikci, která by byla crossover mezi stranger things a It. Co vy na to?
Xoxo loverka23
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...