🔞Momo Yaoyorozu x fem! Reader

1.7K 38 3
                                    

Zamówienie od: SofiKarusu

Ship: Momo Yaoyorozu x fem! Reader

Anime: Boku no Hero Academia

Tematyka: Lemon

Relacja: Bohaterki od jakiegoś czasu są w związku.

Skróty: TI.- Twoje Imię, Y.- Yaoyorozu

Informacje dodatkowe:

Załóżmy, że obecnie są w drugiej klasie i znały się od gimnazjum.

🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

POV Reader

Siedziałam na jednym ze stołków przy barze i obserwowałam bawiących się ludzi, popijając szampana. Muszę przyznać, że zorganizowanie przez Yaoyorozu imprezy dla całej klasy, aby uczcić zakończenie roku szkolnego, było świetnym pomysłem, ALE dawanie nam alkoholu to już tak niezbyt. To znaczy, w teorii miało skończyć się na paru, niskoprocentowych drinkach zrobionych przez prywatnego barmana, gdyż żadne z nas nie było pełnoletnie i tak naprawdę nie powinniśmy pić, jednak po czasie cały plan poszedł w pizdu i większość piła na umór, gdyż tak naprawdę nikt nas nie kontrolował. Mimo wszystko muszę przyznać, że jestem dość zaskoczona, ponieważ tak naprawdę większość osób w miarę jeszcze ogarniała mimo, że było już dość późno, no a jak wcześniej wspomniałam, alkoholu nie oszczędzaliśmy.

Nagle moją uwagę przykuła pewna ciemnowłosa dziewczyna, bawiąca się razem na parkiecie z innymi. Obserwowałam ją jeszcze przez chwilę. Tańczyła wręcz idealnie. Nie mogąc się powstrzymać szybko dopiłam szampana, a następnie podeszłam do Momo, złapałam ją za rękę i zaczęłam prowadzić ją do jej sypialni, do której drogę znałam na pamięć przez fakt jak często u niej przebywałam.

Y.: Gdzie mnie ciągniesz? -spytała.

TI.: Zaraz sama się dowiesz. -odpowiedziałam krótko.

Kiedy wreszcie dotarłyśmy pod odpowiednie drzwi otworzyłam je gwałtownie, wepchnęłam szarooką do środka, a następnie sam weszłam za nią i zamknęłam drzwi. Widziałam, że dziewczyna chce mnie ponownie o coś zapytać, jednak nie dałam jej na to szansy, gdyż wpiłam się w jej usta. Ku mojemu zadowoleniu bez wahania oddała pocałunek. Kiedy tylko to uczyniła zaczęłam powoli "pchać" ją w stronę łóżka na które po chwili ją przewróciłam. Zaczęłam składać motyle pocałunki na jej szyi oraz na dekolcie. Po chwili zsunęłam ramiączka od jej sukienki i również na nich zaczęłam składać lekkie pocałunki. W pewnym momencie zassałam skórę na jej obojczyku, przez co wydała z siebie cichy jęk. Był to jednak zdecydowane za mało dla mnie, a że jestem dość niecierpliwa to zdjęłam jej sukienkę oraz biustonosz i zaczęłam pieścić jej piersi, dzięki czemu uzyskałam od Yaoyorozu salwę pomruków i jęków, które nie ukrywam, że dodatkowo mnie nakręcały i miałam ochotę już przejść do rzeczy, a z drugiej strony chciałam się z nią jeszcze podroczyć, więc zeszłam z pocałunkami na brzuch, jednocześnie powoli zdejmując z niej rajstopy.

Y.: (TI), możesz już przejść do rzeczy? -spytała wręcz błagalnym tonem.

TI.: W teorii mogłabym, ale z drugiej strony mogłabym jeszcze się z Tobą podroczyć. Oby dwie opcje są równie kuszące. Co powinnam zrobić? -wyszeptałam do jej ucha, seksownym głosem, jednocześnie masując jedną z jej piersi.

Y.: Proszę, zrobię wszystko. -jęknęła.

TI.: Hmmm, wszystko powiadasz.

Przestałam na chwilę wykonywać wcześniejszą czynność, rozważając zarówno plusy jak i minusy podjętej decyzji.

TI.: Niech będzie.

Stwierdziłam, że będę mogła to później wykorzystać na swoją korzyść, ale kto powiedział, że jest to jednoznaczne z końcem mojej zabawy. Wstałam z łóżka i zaczęłam przeszukiwać komodę.

Y.: Czego szukasz? -spytała mnie zdziwiona dziewczyna.

W odpowiedzi jedynie mruknęłam coś niezrozumiałego, by po chwili zadziornie się uśmiechnąć i wyjąć 2 rzeczy które schowałam za plecami i wróciłam na łóżko. Na początku związałam jej ręce paskiem nad jej głową, na co zareagowała niepewnym spojrzeniem.

TI.: Spokojnie kochanie, przecież wiesz, że Cię nie skrzywdzę. No chyba, że mi nie ufasz.

Y.: Przecież dobrze wiesz, że ufam Ci w 100%, więc poco gadasz takie bzdury.

Jej odpowiedź wywołała u mnie delikatny uśmiech. Po chwili ponownie połączyłam nasze usta. Korzystając z tego, że Momo skupiła się w tej chwili w pełni na pocałunku, niepostrzeżenie włożyłam w nią mały wibrator, którego wcześniej szukałam, a następnie od razu uruchomiłam 3 "bieg", na co Yaoyorozu zareagowała cichym piskiem, a następnie falą jęków, którymi początkowo się rozkoszowałam. Po chwili postanowiłam, jednak jeszcze bardziej ją podniecić, więc zaczęłam składać pocałunki na jej udach oraz wróciłam do pieszczenia jej piersi.

Przez dużą ilość bodźców wręcz pewnym było, że nie wytrzyma ona długo, więc nie zdziwiło mnie, kiedy mnie o tym "poinformowała" i to był moment w którym postanowiłam wcielić w życie mój szczwany plan. Wyłączyłam wibrator oraz zaprzestałam wykonywania wcześniejszych czynności, uniemożliwiając jej tym samym osiągnięcie spełnienia. Oddychał ciężko i płytko, a jej wzrok błądził po pokoju. Kiedy wreszcie udało jej się unormować oddech widziałam, że chciała coś powiedzieć, najpewniej chcąc opieprzyć mnie za to, że nie pozwoliłam jej dojść i zapytać czemu to zrobiłam, więc ponownie uruchomiłam wibrator tym razem ustawiając go na 4 i wróciłam do pieszczenia jej ciała.

Ten sam schemat powtórzyłam jeszcze parę razy, aż w końcu pozwoliłam jej dojść. Była naprawdę wyczerpana, czemu nie ma się co dziwić, gdyż tego wieczora, a bardziej tej nocy zapewniłam jej masę wrażeń, więc również nie zdziwiłam się, gdy dziewczyna po chwili słodko spała. Uśmiechnęłam się delikatnie patrząc na nią. Ciemnowłosa bardzo mnie fascynowała. Kiedyś była osobą bardzo niepewną swoich decyzji, paniczne bojąc się popełnić jakikolwiek błąd, nie mówiąc już o podjęciu stanowiska lidera grupy, bo tego to bała się bardziej niż ognia. Jednak od kiedy dołączyła do UA stała się pewną siebie oraz swoich decyzji osobą, która nie boi się podjąć odpowiedzialności za prowadzoną przez siebie grupę. Oczywiście nie stało się to z dnia na dzień i często wielokrotnie musiała stawiać czoło swoim lękom, jednak ukształtowało ją to na niesamowitą kobietę, przy której pragnęłam stać za wszelką cenę. Położyłam się ostrożnie obok niej, tak aby jej nie obudzić, a następnie przykryłam nas pierzyną. Pocałowałam ją delikatnie w czoło i sama również zasnęłam.

🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Mam nadzieje,

że poprawnie wykonałam zlecenie

i nie zjebałam tego.

Dzięki za przeczytanie i do następnego.

One shoty z anime (zamówienia zamknięte)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz