REGULAMIN

15.3K 86 236
                                    

1. Zamówienia można składać z: 

-Kuroshitsuji, 

-Kakegurui, 

-Banana Fish, 

-Boku no Hero Academia, 

-Yuri on Ice, 

-Yarachin Vitch Club, 

-Given, 

-Your Lie in Aipril, 

-Attack on Titan, 

-Bungo Stray Dogs, 

-Death Note, 

-Haikyuu, 

-Free,  

-Bakuten, 

-Sk8 the Infinity, 

-Jujutsu Kaisen, 

-Tokyo Revengers, 

-Diabolik lovers, 

-Assassination Clasroom, 

-Fugou Keji Balance: Unlimited, 

-Horimiya, 

-Hight Rise Invasion

2. Czy ma to być Character x Character, Character x Reader, Character x OC.

3. W przypadku Character x Reader proszę określić płeć Reader.

4. W przypadku Character x OC proszę o uwzględnienie w opisie: imienia, nazwiska, wieku, wyglądu, charakteru + informacje dodatkowe (np. Quirk)

5. Proszę o określenie tematyki one shota (wyznanie miłości, dzień z życia, lemon, ślub, itp.).

6. Czy akcja rozdziału ma się rozgrywać w uniwersum danego tytułu, czy w realnym świecie.

7. Jaka relacja łączy bohaterów (opcjonalnie)

8. Przynależność / Funkcja Reader / Oc (uczennica, nauczyciel, do jakiego korpusu należy, złoczyńcy, itp.) (opcjonalnie)

9. Jaki ma być ending (opcjonalnie)

10. Mogą pojawić się również zamówienia z różnymi typami postaci (yandere, neko, itp.)

Regulamin może ulec zmianą 

Jeżeli ilość złożonych zamówień przekroczy 50, możliwość składania zamówień zostanie zamknięta.

W przypadku, gdy zamówienie nie będzie zgodne z regulaminem, zamówienie nie zostanie przyjęte.

Jeżeli w ciągu tygodnia od złożenia zamówienia nie otrzymasz wiadomości zwrotnej o treści: "Twoje zamówienie zostało przyjęte. Numer zamówienia x" to oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte ze względu na np. brak informacji. W takim przypadku proszę jeszcze raz przeczytać regulamin i złożyć zamówienie jeszcze raz w oparciu o wyżej wymienione podpunkty (dotyczy zamówień złożonych od 28.10.21).

Numer zamówienia, który dostajesz oznacza ile zamówień muszę zrealizować przed napisaniem Twojego, np. jeżeli złożyłeś zamówienie 12.12 i masz numer 46, to na dzień 12.12 mam 45 innych zamówień, które muszę zrealizować, przed napisaniem Twojego.

Prosiłabym o składanie zamówień w wiadomościach prywatnych.

One shoty z anime (zamówienia zamknięte)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz