Zamówienie od: Neteriani
Ship: Shoto Todoroki x OC
Anime: Boku no Hero Academia
Tematyka: Wyznanie miłości
Opis OC:
Imię i Nazwisko: Natsumi Satoro
Wiek: 16
Wygląd: blondynka o szarych oczach, 173 cm
Charakter: zimna, sarkastyczna, miła i zdystansowana, trochę Tsundere
Uczennica UA
Umiejętność: zmienia skład chemiczny, strukturę i ogólnie wszystko na co spojrzy (oczywiście gdy aktywuje quirk [jej oczy zmieniają się na białe] (np. Z kauczuku może zrobić katanę lub kulę ognia) (1 przedmiot=1 inny)
Wady quirku: Częste migreny, nad używanie może doprowadzić do krwawienia oka
Historia: Jest przyjaciółką Todoroki'ego z dzieciństwa. Córka dawnego numeru 1 (jeszcze przed All Might) Kuzynka Momo. Rodzice nie dawali jej miłości, więc stara się ją zrozumieć.
Relacje: Przyjaciele
Skróty: T.: Todoroki; N.: Natsumi; M: Midoriya; K.: Kaminari; B.: Bakugo; S.: Sero; Y.: Yaoyorozu
🤍❤🤍❤🤍❤🤍❤🤍❤🤍❤🤍❤🤍❤
POV Todoroki
Siedziałem z większością chłopaków w pokoju wspólnym. Oni o czymś gadali, a ja siedziałem cicho pochłonięty we własnych myślach.
M: Todoroki, wszystko w porządku? Wydajesz się dzisiaj wyjątkowo nieobecny. -spytał zielonowłosy.
T.: Ta, po prostu nie jestem w stanie zrozumieć Natsumi. -odparłem, zrezygnowany.
K.: A co się dzieje? -zainteresowała się ludzka wersja pikachu.
T.: Od jakiegoś czasu próbuję się do niej zbliżyć, ale ona, albo opierdala mnie za każdym razem od góry do dołu, albo wręcz przeciwnie staje się nagle miła i kochana. Nie ma nic pomiędzy. -wytłumaczyłem, zrezygnowany opierając się o fotel.
B.: Olej ją. Laska ma ewidentnie nie po kolei. Jeżeli jej zależy to się ogarnie. -skwitował posiadacz rubinowych oczu.
T.: Nie jestem do końca pewien, czy to dobry pomysł, tym bardziej, że znamy się od dzieciaka. -odparłem, nieco niechętny.
S.: W sumie, lepszego chyba nie ma. Dziewczyna ewidentnie nie wie czego chcesz, zamęczysz się, nie warto. -poparł blondyna.
Westchnąłem ciężko. Z racjonalnego punktu widzenia mogli mieć racje, wyjście proponowane przez nich było koniec końców o wiele prostsze, jednak de facto zależało mi na Natsumi i na relacji z nią, a takie kompletne ignorowanie jest koniec końców dość ryzykowne, tym bardziej biorąc pod uwagę charakterek dziewczyny.
POV Natsumi
Urządziłam sobie wraz z moją kuzynką wieczór filmowy u mnie w pokoju. Gadałyśmy o jakiś pierdołach, starając się przy tym nie zalać skórek, w trakcie malowania paznokci, a w tle leciał jakiś serial, chodź prawdę mówiąc, ani ja, ani Momo nie wiedziałyśmy jaki i za bardzo nie zwracałyśmy na niego uwagi, aczkolwiek, z racji tego, że nie przeszkadzał nam w rozmowie, to żadna z nas nie potrafiła się zebrać w sobie aby go wyłączyć.
Y.: A jak tam właściwie z Tobą i Todorokim? -spytała nagle.
N.: Ehh, szczerze to nie wiem. -westchnęłam ciężko- Staram się mu dawać lekkie sygnały, ale nie jestem pewna czy je wyłapuje.
CZYTASZ
One shoty z anime (zamówienia zamknięte)
FanfictionTak jak powyżej, one shoty z przeróżnych anime. UWAGA Książka zawiera rozdziały w których znajdują się scenki 18+ oznaczone symbolem 🔞. Znajdują się tu również rozdziały dotykające tematyki przemocy, toksycznych relacji itp, oznaczone symbolem ⚠️ O...