-otuziki-

31.6K 1.3K 479
                                    

"Aileler albayım, kan bağı ile mi aile olur? Birbirinden bağımsız bir grup insan birbirinin ailesi olamaz mı? Bir insan bir insanın ailesi olamaz mı? Olur albayım. İnsan, insanın ailesi olur. Desteği olur, nefesi olur, yaşam sebebi olur. İnsan insanın her şeyi olur. "

°°°

"Komutanım hepiniz de otel ayarlamışsınız, hiç olmadı böyle."

"Oğlum bu telaşınızın içinde bir de bizimle mi uğraşacaksınız? İyiyiz biz böyle. Siz kendinize dikkat edin yeter."

"Annemler de üzüldüler otelde kalacağınızu duyunca."

Asrın derin bir nefes verdi. "Gökhan, annelerle de konuş biz gayet iyiyiz. Oğlum alt üstü 2 gece kalacağız. Akşama kına var zaten yarın da düğün var e sonraki gün de Abbas yolcu"

"Peki komutanım, siz nasıl isterseniz. Selam söyleyin diğerlerine."

"Aleykümselam, sen de selam söyle."

"Aleykümselam komutanım."

Telefonun kapanma sesi gelirken Asrın arkasına yaslandı. "İnat adam ya! Tutturmuş buraya gelin, diye."

Gülerek elinin üzerini okşadım. Sabaha karşı yola çıkmıştık ve araba ile Aydın'a gelmiştik. Şırnak'tan gelecekler de uçaktalardı, gelmek üzerelerdi.

"Annen ile baban odaya mı çıktılar?"

"Evet, annem uykusuz kaldı ya. Başı ağrımaya başlamış. Odaya çıktılar."

Anladığımı belirtircesine başımı salladım usulca. 2 araba ile gelmiştik. Yol çok uzun sürmemişti ama hazırlık falan yapılacak derken Yeşim teyze uykusuz kalmıştı.

"Abiciğim, keşke gelenleri almaya gitseydik hep beraber."

Asrın, Yaren'e anlamsız bir bakış atarken ben gülmemek için zor tutmuştum kendimi.

"O kadar insanı nasıl tek araba ile getirmeyi planlıyorsun benim güzel kız kardeşim?"

"Yani haklısın." diyerek önüne döndü Yaren.

Aptal aşıklara dönmüştü resmen. Yağız'ı görmek için ne yapması gerekiyorsa yapmayı deniyordu.

"Bu arada sen Şırnak'a sonra kendin geleceksin değil mi?"

Yaren yaz tatilini Şırnak'ta geçirmek için izin almıştı Yeşim teyzelerden. Asrın'ın ikna olması beklediğinden kolay olmuştu. Asrın ikna olduktan sonra anne ve babasını ikna etmesi de çocuk oyuncağı gibi olmuştu.

"Evet, eşyalarımı falan hazırlamam gerekecek. Ben tek başıma gelirim, sizden birkaç gün sonra."

"Hayır Şırnak'a gelip ne yapacaksın hâlâ anlamış değilim."

Yaren tatlı tatlı gülümsedi. "Değişiklik olsun istedim abicim. Hem seninle de biraz zaman geçirmiş oluruz. Kötü mü yani?"

"İnanayım bari."

Kızlarla birlikte hazırlandığımız odadan çıkıp aşağı indiğimizde beyler de lobide bizi bekliyordu. Birkaç adımda Asrın'ın yanına geçtiğimde direkt elimi avcunun içine almıştı.

"Annemler ve Kemal albaylar gittiler taksi ile."

"Tamamdır. Biz de gidelim artık. Geç kalacağız."

Otelin çıkışına doğru ilerlerken herkesin neşesi yerindeydi. Umut da sonunda finallerini falan halledip gelmişti. Buradan da bizimle birlikte Şırnak'a geçecekti.

SEVDA -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin