Size bir yeni bölüm getirmeyi isterdim ancak bölüm hâlâ hazır değil. Bunu yerine Sevda nasıl ortaya çıktı onu anlatacağım size 🙃
500.000 okunma olduk ve bunun benim için ne kadar kıymetli olduğunu buraya on binlerce kelime yazsam yine tarif edemem.
Sevda bir anda ortaya çıktı, bir anda filiz verdi.
Arkadaşlarım ile konuşurken bana "Asker kurgusu yazmalısın mutlaka Zeyno." demişlerdi birçok kez. Dediğim tek şey, "Yazmam ben asker kurgusu, iyi böyle." olmuştu.
Nasıl da büyük konuşmuşum ama :) 1 ay bile olmadan boş boş oturduğum bir günde telefonumun notlar bölümüne şunları yazdım.
"Öğretmen Hanım ve Komutan."
Sevda için aldığım ilk not buydu. Uzun zaman kimseye söylemeyecektim aslında aklımdaki kurguyu ama çenesi düşük yazarınız yine dayanamadı.
Dışarı çıkmak için annemi beklediğim bir gün tanıtımda gördüğünüz cümleleri yazdım.
"Sevmezler Öğretmen Hanım. Burada öğretmenleri sevmezler. Acımadan öldürürler seni, Aybüke Öğretmen'i Necmettin Öğretmen'i şehit ettikleri gibi seni de şehit ederler. Acımazlar, gözlerini bile kırpmazlar. Hiç mi acımıyorsun canına? Daha dün vuruldun, daha dün yandı canın!"
"O zaman sen de acımıyorsun Komutan canına." dedim titreyen sesimle.
Kaşları çatıldı. Benden bu çıkışı beklemediği kesindi.
"Benim görevim bu." dedi dümdüz bir sesle.
"Benim görevim de bu. " dedim duruşumu daha da dikleştirerek."
Bu cümlelerden ortaya çıktı Sevda. Bir anda ismi geldi aklıma bir anda kurgusu. Benim bebeğim bir anda doğdu ve hayatıma çok güzel şeyler kattı.
İlk günden bu yana her yorumunuza cevap vermeye çalıştım. Özellikle de eleştirilere cevap vermeye çalıştım. Kimi zaman kırıldım, sinirlendim. Bazen bunu size belli ettim bazen etmedim. Ama her seferinde yorumlara cevap vermeye çalıştım çünkü yorumlarınız bana hep iyi geldi.
Bir gün bir kitabın üzerinde adım yazar mı, bilmiyorum. Ya da birisi mesleğimi sorduğunda yazarım ben, diyebilirim miyim, bunu da bilmiyorum. Tek bildiğim bunu çok istediğim ve sizler olduğu sürece buna daha çok yaklaştığım.
İyi ki ama iyi ki varsınız. Tüm desteğiniz, eleştiriniz, oylarınız, yorumlarınız için binlerce teşekkür size...
Her zaman dediğim gibi;
Sizi seviyorum,
sizi gerçekten çok seviyorum ❤️💫Varlığınız daim olsun
Hep hissedeyim 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA -Tamamlandı-
Ficção Geral-yorumlarda spoiler olabilir- "Sevmezler Öğretmen Hanım. Burada öğretmenleri sevmezler. Acımadan öldürürler seni, Aybüke Öğretmen'i Necmettin Öğretmen'i şehit ettikleri gibi seni de şehit ederler. Acımazlar, gözlerini bile kırpmazlar. Hiç mi acımıyo...