"Değer vermek albayım, nasıl belli edilir? Bir insana seni seviyorum diyerek değer verilir mi? Fiiller albayım, yaptığımız tüm fiiller verdiğimiz değerin göstergesidir. Birbiriyle tanıştırdığımız insanlar özellikle albayım verilen değerin en büyük göstergesidir."
°°°
Gelen bildirim sesiyle gözlerimi açtım. Son 1 haftadır o kadar az yoruluyordum ki uykum fazlasıyla hafiflemişti.
Yaren: Abim ve Yağız'ın aynı gün izinli olması hoş olmamış ama sen abimi oyalarsın diye düşünüyorum. Yaparsın değil mi yengelerin kraliçesi?
Ben: Abin bugün beni bir yere götürecekmiş zaten. O iş bende merak etme sen.
WhatsApp'a çıkıp telefonumu kilitledim. Saat 10 olmuştu ve hazırlanmam gerekiyordu. Yataktan çıkıp banyoya ilerledim. İşlerimi halledip tekrar odaya döndüm. Ufak beyaz çiçekleri olan mavi elbisemi giyip saçlarımı taradım. Çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım.
"Şu koridorlar da olmasa hiç görüşemeyeceğiz."
"Sana da günaydın Tuğra." dedim gülerek.
"Günaydın, günaydın. Anca koridorda karşılaşıp selamlaşıyoruz zaten. Bir akşam gelin de oturalım."
"Ben de istiyorum da fırsat bulamadık ki. Bir haftadır Yaren'in yanına bile gidemedim doğru düzgün. Eda burada tek kalmasın, alışsın buraya diye çıkmadım hiçbir yere."
"E bu akşam gelin hep beraber. Eda da gelir, kızlar da tanışmış olur onunla."
"Olur valla. Birce'yi de özledim, eminim dayısı da özlemiştir. Diğerleri ile de konuşayım da haber veririm Elif'e."
Başını sallayarak onayladı. "Tamamdır, görüşürüz."
"Görüşürüz." diyerek dinlenme odasına ilerledim.
"Günaydın beyler." dedim baya bir neşeli çıkan sesimle.
"Ne bu neşe sabah sabah?"
Ceyhun'a göz devirip yanına oturdum. "Uykumu iyi aldım artı az önce Tuğra akşama bizi davet etti. Gider miyiz?"
"Ben gelirim, Birce'yi özledim."
Asrın'ın direkt kabul edişi beni gülümsetmişti.
"Ben de gelirim, izinliyiz zaten bugün."
Kutay'dan ve diğerlerinden de onayı aldığımda tekrar Asrın'a döndüm. "Hemen çıkar mıyız? Yoksa gidip Eda'ya haber vereceğim."
Ayağa kalkarak elini uzattı ve beni de kaldırdı. "Hemen çıkıyoruz çiçeğim. Eda'nın odasına girince kolay kolay çıkmıyorsun. Ceyhun haber versin Eda'ya."
"Emredersiniz Komutanım." diyerek ayağa kalktı ve odadan çıktı.
"İyi gidelim hadi."
Birlikte askeriyeden çıkıp arabaya bindik. "Elif'i arayıp haber vereyim ben."
Son aramalardan Elif'in ismini bulup arama tuşuna bastım.
"Efendim Sevda?"
"Nasılsın?"
"Birce ile oynuyorum. Sen nasılsın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA -Tamamlandı-
General Fiction-yorumlarda spoiler olabilir- "Sevmezler Öğretmen Hanım. Burada öğretmenleri sevmezler. Acımadan öldürürler seni, Aybüke Öğretmen'i Necmettin Öğretmen'i şehit ettikleri gibi seni de şehit ederler. Acımazlar, gözlerini bile kırpmazlar. Hiç mi acımıyo...