"Katiller albayım, kiminin bedenini öldürür kiminin ise ruhunu. Bizler albayım, bizler yaşatırız. Canımızı alanın canını bile yaşatırız. Bizler katil değiliz albayım, bizler intikam alırken bile yaşatırız."
°°°
Yazardan
6 koca adam Kemal'in odasına girdiler sakince.
Asrın'ın aklı hâlâ İzmir'de olsa da artık Şırnak'a dönmesi gerektiği için dönmüşlerdi. 5 gün kalmışlardı İzmir'de. Yeşim taburcu olmuş, kendini de baya toparlamıştı.
Yaren, Güzel Sanatlar Fakültesini kazandığını öğrenmişti bu 5 gün içinde. Bu haber kendisini toparlanmasına yardımcı olsa da hâlâ tam olarak toparlanmış değildi. Asrın'ın da ısrarı üzerine psikolojik destek almaya başlamıştı.
"Oturun beyler."
Kemal'in komutu ile başları dik, kalpleri ufacık bir çocuk gibi heyecanlı 6 koca adam sandalyelere oturdu.
"Haberler güzel. Ses kaydının incelemesi sonucu siz aklandınız. Bugünden itibaren dönüyorsunuz görevinize." Hepsinin gözleri parlamıştı. Ufacık bir çocuk sevdiği yiyeceği gördüğünde nasıl heyecanlanırsa öyle heyecanlanmışlardı. "Asrın, istediğin üzere Yağız'ın sorgu işi sende ama yanında Kutay da olacak. Tek başına seni o odaya sokamam."
Kemal, Kutay'ın sakinliğine güveniyordu. Kolay kolay gözünün dönmeyeceğini biliyordu.
"Emredersiniz komutanım." dedi Asrın tok sesiyle.
"Gökhan, Ömer ile beraber Efe'nin sorgusuna giriyorsunuz siz de."
"Emredersiniz komutanım."
"Komutanım, benim kafama yatmayan bazı şeyler var."
Herkesin gözü Süleyman'a döndü. "Neymiş onlar?"
"Efe de Yağız da bizim timde değiller. Bizim görevle alakalı kendi aranızda konuştuğumuz şeylere nasıl ulaştılar? Evet Yağız içimize kadar girdi ama yine de görevlere dair o kadar bilgi sahibi olması imkansız."
Gökhan, "Süleyman haklı komutanım. Kafa karıştırıcı değil mi?" diyerek Süleyman'a destek çıktı.
Kemal, "Ben de bu noktaya değinmek istiyordum." diyerek derin bir nefes doldurdu ciğerlerine. "Size ait olan dinlenme odasından dinleme cihazları çıktı."
6 koca adamın bakışlarını şaşkınlık kaplamıştı. "Cihazları?" diye sorguladı Asrın.
"Tam 3 tane dinleme cihazı çıktı. Bu da sizin lehinize oldu. Kendi kendinizi dinleyecek haliniz yoktu ya." Timin kafasındaki soru işaretleri bir bir yıkılıyordu. "Bundan sonra karargah dışında hiçbir yerde görevlerle alakalı tek laf edilmeyecek."
"Emredersiniz komutanım."
"Şimdi çıkabilirsiniz. Sorguya girecekler üniformalarınu giyip girsinler sorguya. Diğerleri de buralarda olsun, kaybolmayın bir yere. Yarın Elif de katılacak aranıza. Asrın sen de Elif ile birlikte yaptığın görevleri özlemişsindir."
"Özlemem mi hiç komutanım? Çok özledim. "
Kemal keyifle gülümsedi. Evlatları yerine koyduğu bu adamların tekrar dönmesine çok seviniyordu.
"Herkes görev başına o zaman."
"Emredersiniz komutanım."
6 koca adam hep birlikte Kemal'in odasından çıktı. Geniş koridorda hiç konuşmadan yan yana ilerlediler. Odalarının önlerine geldiklerinde hepsi odalarına dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA -Tamamlandı-
Ficción General-yorumlarda spoiler olabilir- "Sevmezler Öğretmen Hanım. Burada öğretmenleri sevmezler. Acımadan öldürürler seni, Aybüke Öğretmen'i Necmettin Öğretmen'i şehit ettikleri gibi seni de şehit ederler. Acımazlar, gözlerini bile kırpmazlar. Hiç mi acımıyo...