no drama, please. (-niam)

3.6K 171 3
                                    

lelekpayno: ty jeden ptáku odepisuj mi

neilhuran: jdi do prdele, nemám na tebe náladu

lelekpayno: Horane kvůli mě si tu blbou posranou pětku z matiky nedostal tak se uklidni

neilhuran: řekl jsem ti ať jdeš do prdele

lelekpayno: *napsal

lelekpayno: seš příjemnej jak kyselá prdel

neilhuran: tak si jdi lízat kyselou prdel a neser mě

lelekpayno: ach lásko

neilhuran: nedělej si ze mě prdel a táhni

Položil jsem telefon a koukl jsem na hodiny, deset večer.

Bylo mi jedno, že zítra musím za kamarádem, Niall mi byl přednější.

Vylezl jsem z postele, oblékl si kalhoty a mikinu, namířil si to do šatny a oblékl si ještě i bundu.
Obul si boty a vyrazil k mému autu.

Vyjel jsem k Niallovi a cestou se stavil pro pizzu, jako vždy když jsem k němu jel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyjel jsem k Niallovi a cestou se stavil pro pizzu, jako vždy když jsem k němu jel.

Jakmile jsem byl namístě, vystoupil jsem z auta a otevřel jsem dveře, nikdy jsem nezvonil.

"Ni?" Vydechl jsem do útrob domu a uslyšel kroky ze schodů.

"Vypadni Liame, ihned vypadni!" Mračil se a jeho oči byli červené od pláče.

"Naser si Nialle," vydechl jsem a přešel blíže k němu, krabici s pizzou jsem odložil na linku a objal ho.

Věděl, že mi může nadávat jak chce, ale já ho nikdy neopustím.

"Kvůli známce tak nevyšiluj," pousmál jsem se. "Opravíš si jí," dodal jsem.

"Nejde o známku, idiote!" Zavrčel a já mu to nijak nevyčítal. Poslední dobou to měl těžší.

"Nick mě nechal," pípl a vzlyky už ani nedržel.

"Bože Ni, byl to kretén," Niall se zamračil a dal mi facku.

"Nemluv o něm takhle!" Křikl a já jsem chytl jeho dlaně.

"Ticho," řekl jsem vážně a on se mi snažil vyvléknout, marně.

Opřel jsem ho o zeď za ním a koukal hluboko do jeho očí.

"Miluju tě Nialle," vydechl jsem tiše, ale tak aby to blonďák slyšel.

"Ne, ne to není pravda," pípl a já už ho donutil mlčet.

Svými rty jsem jemně pohyboval na těch jeho polštářcích a věnoval mu několik pohlazení po tvářích.

Vyčerpaný začal spolupracovat, věděl, že nemá šanci, aby se ubránil.

Niall mi pomalu svlékl triko a já ho dotlačil k lince, opatrně jsem jeho hubené tělíčko vyzvedl a posadil na linku, ale stále jsme naše rty neodtrhly.

"Ni, nechci tě nijak zranit, nechci tě využít," vydechl jsem nejistě, nechtěl jsem s ním hned spát.

"Ticho," upozornil mě a pomalu mi rozepl kalhoty. Jeho slzy stále padaly po jeho tvářích a já posmutněl.

"Zlato," zakňučel jsem smutně a on zakýval hlavou, abych byl ticho.

"Li, vezmi si mě," vydechl a svlékl si tepláky, pod kterými nic neměl.

Uchopil svůj ztopořený penis a párkrát si po něm přejel.

Tolik mě vzrušoval.

"Bez přípravy, hned," nejistě jsem si svlékl kalhoty, boxerky a pohlédl do jeho očí.

"Ni, jsi si jistý?" Přikývl a já jsem si ho za jeho boky přitáhl k sobě.

Zasténal a opřel se o skříň zasebou.

Opatrně jsem se otřel o jeho vstup a zasténal jsem.

Jeho obličej se změnil v slastné křeči a skousl si ret, v tom jsem do něho vnikl a on hlasitě zasténal.

"Li," vydechl a zavřel oči.

"Ty si se připravil, že?" Zasténal jsem a cítil jeho příjemné stěny, které objímaly můj penis.

"Ano, ano Li, připravil," vzdychal a já jsem začal ve svém tempu nejdříve pomalu přirážet.

Jeho steny měnili mou rychlost a jakmile jsem narazil do jeho bodu, hlasitě křikl.

Oba jsme s hlasitým stenem dosáhli vrcholu a Niall se celý rozklepal.

Uchopil jsem jeho nožičky a držel mu je jelikož kopal skoro všude kolem sebe, jeho drobné tělíčko se klepalo a já ho přitiskl na sebe.

"V pořádku, zlatíčko?" Mlčky přikývl a natáhl se pro joystick.

"Zahrajeme si?" Zaculil se a já ho nemohl odmítnout.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat