lipay: už jsem doma zlato
niall93: chyběl si mi❤️
lipay: ty mě miláčku, jdeš dát FaceTime?;)
niall93: jen se převlíknu
lipay: rovnou se spíše svlékni
lipay: ať tu nejsem nahý sám;)
"Li," vydechl jsem šťastně, když zapl svou kameru a já tak mohl opět spatřit svého krásného přítele.
"Opravdu si tam nahý?" Zasmál jsem se a Liam si pomalu shrnoval deku na podbřišku níže až byly vidět jeho dokonale roztomilé chloupky.
"Dost Li," vydechl jsem a on deku posunul ještě níže, čímž tak odhalil svůj kořen penisu a já tiše polkl.
"Nějak ti došli slova, Ni," vydechl a já jen zaraženě koukal na displej svého telefonu.
"Sakra Ni, potřebuju tě," zasténal a já s sebou jemně trhl, jeho slova mě tak vzrušila.
"Máš mě tu," poškádlil jsem ho a telefon si opřel o polštář tak, aby na mě celého Liam dost dobře viděl.
"Ni, udělej si předemnou dobře," vydechl a já jsem zajel rukou pod deku, pričemž jsem uchopil svůj penis a věnoval mu několik pohybů nahoru a dolu.
Tiše jsem sténal a zaklonil hlavu, kterou jsem měl na příjemném měkkém polštáři.
"Fuck Nialle, sténej mé jméno," poručil mi a já tak učinil.
Tiše a s pomalým dráždivým efektem jsem si hrál s jeho jménem na jazyku a po každé koukl na jeho gesto.
Zakloněná hlava, pootevřené rty a hruď se mu zvedala nepopsatelně rychle.
Když utichl podíval jsem se na něho, což jsem podle všeho neměl.
Viděl jsem ho v celé kráse, jako by ho právě stvořil sám bůh.
Jeho ruka se obepínala kolem jeho penisu a z úst mu unikaly silné steny."Ni, udělej si to," zasténal a já si pomalu stoupl na čtyři a strčil si prsty do úst.
"Oh bože, to je ono," rukou přidal na tempu a já jsem vnikl svými dvoumi prsty do sebe.
Tiše jsem zasténal a prohl se v zádech, byla to neskutečná rozkoš.
"Ještě Ni, zrychli," zašeptal a já jsem zrychlil přírazy do svého pozadí.
S hlasitým výkřikem jsem zabořil hlavu do polštáře a stále pokračoval.
"Nialle, ano, ano," vydechl Liam a já už slyšel jen hlasité dýchání a výkřik mého jména s čímž jsem já vykřikl to jeho a dosáhl svého.
"Fuck," vydechl a já se otočil na záda, zavírali se mi oči a Liam se sladce usmíval.
"Dobrou noc, lásko," uslyšel jsem a usnul.
Ráno jsem se vzbudil s tím nejhezčím pohledem, který jsem kdy mohl vidět, tedy až po vyvrcholení mého miláčka.
To jak se prohl v zádech a na krku se mu objevila dost viditelná tepna, jak se jeho dech zadrhával.Avšak teď jsem koukal na displej a pozoroval svého bruneta, jak sladce spinká a dýchá do deky.
Jeho vlásky byly rozcuchané a očka jemně zavřená, dech klidný a rty pootevřené.
Byl to pohled pro bohy, a já jsem byl nejspíše jeden z nich, jelikož jsem tu příležitost měl.