accident. (-niam)

2.7K 161 11
                                    

Obrátil jsem se na svého hnědovlasého přítele Liama a objal ho kolem pasu.

Jeho rty se přilepily na ty mé a ruka mířila po mém hrudníku k mým kalhotům.

"Li, ne," šeptl jsem a chytl jeho ruku.

"Nialle, co máš za problém? Už si mě pětkrát odmítl a já prostě svoje potřeby mám," lehl si na záda a mračil se.

"Li,.. Já, jsem těhotný," silně jsem si skousl ret a koukl na něho.

"Eh," zamumlal tiše a posadil se, jeho rty se lehce chvěly, on se smál.

"Liame?" Pípl jsem a posadil se na postel, to už jsem ale nestíhal nic říct, odešel.

•••

"Jo mám všechno, děkuju Harry," smál jsem se, když jsem jel autem s kudrnatým mužem, byl to Louise snoubenec.

Harry mi nepopsatelně pomáhal s věcma, které jsem musel udělat pro maličkou Lindsey.

"Prosimtě, neděkuj pořád," usmál se a pustil rádio víc nahlas a začal si prozpěvovat.

Jeho hlas byl tak krásný, hluboký a chraplavý, kdykoli se snažil o vyšší tón, udělala se mi husí kůže.

"Tatí!" Vykřikla Lindsey a vyběhla z domu, u dveří stál Louis, držel plyšáka a smál se.

"Nemohla bez tebe usnout," usmál se Louis a já jí hned objal.

"Ahoj," políbil jsem jí na čelo a Louis nás oba objal.

"My jedeme," přikývl jsem a rozloučil se s nimi, Lindsey oba políbila na tváře a společně odjeli.

Já s Lindsey jsem vešel do domu a ještě si s malou hrál v obýváku, v tom se ozval zvonek a já vstal zatímco Lindsey si hrála s hráčkama.

Otevřel jsem dveře a stuhl.

"Ahoj," šeptl brunet a jeho oči byli plné krvavě červené barvy, místo bílého bělma.

"L-Liame," vydechl jsem a zhluboka se nadechl.

"Chyběl si mi, moc si mi chyběl, udělal jsem neskutečnou chybu," stekly mu slzy a jeho dech se hroutil.

"Tatííí," ozvala se v pozadí maličká a přiběhla ke dveřím.

"A-ahoj maličká," nevěřícně vydechl a klekl si, Lindsey objala mou nohu a koukala na něho.

"Lin, to je tvůj druhý tatínek," otřel jsem si slzy a ona na něho koukala - bez ničeho.

"Není," řekla zamračeně a Liamovi rty se chvěly.

"Není můj tatínek, ubližoval ti," mračila se holčička a já ji vzal k sobě.

"Lásko, víš ne vždy je to hezké a bez bolesti," vzlykal jsem a Liam se zvedl, jeho hlas byl celý zlomený.

"Všechno mě tak mrzí," padl na zem a já si hned sedl k němu.

"Li," špitl jsem a Lindsey tiše vzlykla a uchopila jeho dlaň do té své.

Jeho žíly měli modřiny a několik jizev, pochopil jsem z toho, že jsem se netrápil jediný.

"Zlato, proč tohle?" Pohladil jsem jeho jizvy a on mi padl do objetí.

"Celé čtyři roky jsem dělal blbosti, moc špatných věcí, odpusť mi," vzlykal a Lindsey si mu sedla na klín.

"Tatínku, neplač, nemyslela jsem to tak," vzlykla a objímala ho.

"Ne, ne měla si pravdu, tohle tatínek své rodině nedělá, tohle nesmí dělat nikdo, to se vůbec nedělá," věnoval jí objetí zpět.

"Tak to s tatínkem napravte," zaculila se a já jsem mu padl kolem krku.

"Můžeme?" Pousmál se brunet na holčičku a stále nechal své slzy padat po tvářích.

"Musíte!" Políbila nás oba a já věnoval polibek jemu, jeho plným jemným rtům, které jsem necítil už přesné čtyři roky.

"Miluju tě,"

"Já tebe,"

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat