fluffy. (-nouis)

4.3K 174 14
                                    


l o u i s

"Lou! Louuuu!" Uslyšel jsem křik z ložnice a hned poté následovalo mlaskání maličkých tlapiček.

"Oh, kdopak to vylezl z pelíšku, hm?" Usmál jsem se na maličké kotě, které přede mnou stálo v mém svetru a mělo ocásek kolem svého stehna.

"Můžu dostat sušenku?" Vylezl si na židli u stolu a koukal na mě jeho velkýma modrýma kukadlama.

"Jistě," vstal jsem z židle, položil noviny a otevřel jsem skříň nad myčkou, ve které se nacházely sušenky a různé dobroty.

"Tady," podal jsem mu medovou sušenku a maličký blonďák jen sladce zavrněl a nejprve ji olízal.

Opřel jsem se zády o linku a pozoroval to nešikovné stvoření, jak se zavřenýma očkama jí sušenku.

"Oh, malém jsem zapomněl," usmál jsem se a do sklenice jsem mu nalil mléko, které tak zbožňoval.

"Děkuju," opět zavrněl a hned vypil celou sklenici.
Mléko mu zůstalo nad rty na jeho jemných chloupkách a já se zasmál a sáhl jsem pro ubrousek.

"Bože, máš knírek od mléka," zasmál se a já mu ho ihned otřel.

"Až to dopapáš a budeš mě hledat, budu v obýváku," políbil jsem jeho čelíčko a rozcuchal mu vlásky mezi oušky.

Chtěl jsem s maličkým někam ven, ale jelikož venku řádila silná bouřka, zůstali jsme doma.

Posadil jsem se na sedačku a zapnul televizi, kde šli samé horrory, miloval jsem horrory už od malička.

Opět jsem slyšel cupitání maličkého těla a koukl ke dveřím, ve kterých se objevil Niall.

"Miláčku, co ta sušenka v tý pusince, hm?" Zamumlal jsem a Niall skočil ke mě na sedačku a začal se mazlit.

"Niall nechtěl být sám," koukl do mých očí a já políbil jeho nakrčený nosík.

"Ale pro příště se papá jen v kuchyni," oznámil jsem mu a usmál jsem se.

Jeho ocásek obmotal kolem mého stehna a hlavu si položil do mého klína.

"Co jsem ti řikal o té hlavičce na tom místě?" Položil jsem dlaň do jeho vlasů a jemně mu je cuchal.

"Že to Niall nesmí," pípl a s úsměvem se mi otíral v klíně.

"Ni," zasténal jsem a jeho hlavu jsem zvedl, aby mi koukal do očí.

"Nedělej to," zašeptal jsem mu a začal jsem ho drbat za ouškem, čímž jsem si vynutil jeho vrnění a tiché mňoukání.

"Louuu," zamumlal tiše, když se ozval hlasitý hrom a blesk osvítil celou místnost.

"Neboj se," jeho maličké tělo se schoulilo na můj klín a hlavu si položil na mé rameno.

Zachumlal jsem ho do deky a hladil jeho záda.

"Neboj se, jsem tu s tebou," šeptal jsem mu u ouška, ale v tom se ozval další hrom a maličký utekl i s dekou pod stůl, kde se následně při dalším hromu bouchl do hlavy, jelikož nadskočil.

Rychle jsem si klekl k němu a on s hlasitým pláčem cupital do mé náruči.

"Zlatíčko, v pořádku?" Políbil jsem jeho hlavičku a stiskl ho v pevném objetí.

"Au," pípl maličký a já došel do kuchyně pro piškoty a mléko a vzal jsem to do obýváku.

Rozložil jsem pohovku na postel a dal tam více dek, protože si z nich Niall dělal vždy pelíšek ve kterém nakonec spokojeně usnul.

"Zlatíčko, pojď k daddymu, mám mňamku a mléko," usmál jsem se a Niall hned vyběhl z pod stolu a skočil na pohovku, kde se zachumlal do tří dek a hned sáhl po piškotech, které jsem mu otevřel.

"Dobrý?" Pohladil jsem jeho ouško a věnoval mu polibek na rty, který mi hned nenasytně opětoval.

"Ještě," špitl když jsem mu nevrátil polibek a já se jen zasmál a opět spojil naše rty.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat