hight school. (-larry)

2.5K 167 2
                                    

Tomlinson, Styles.

Přečetl jsem si své jméno a klíč jsem zasunul do zámku, následně otočil a vešel do pokoje, kde už byli věci mého spolubydlícího.

Ihned jsem šel ke své posteli, položil na ní mé dva kufry a začal vybalovat, už bylo osm a venku byla tma, byl jsem unavený a chtěl si lehnout.

Jakmile jsem si vybalil, vzal jsem si své bílé podkolenky, volné triko a vyrazil jsem do naší maličké koupelny, která byla na pokoji.

Schoulil jsem se do teplé vody a užíval si každou kapku příjemné tekutiny na mém těle.

Když jsem se usušil a oblékl si dlouhé triko a podkolenky, vešel jsem do pokoje, kde seděl dlouhovlasý kudrnatý brunet.

"Oh, ahoj," vydechl jsem.

"Ahoj, wow, čekal jsem někoho.. No, víc namakanýho," zasmál se a koukl na mě.

"Ty nemáš kalhoty?"

"Rád spím nahý," šeptl jsem s úsměvem a koukl na něho.

"Och," zasmál se a pohlédl na mé podkolenky.

"Jsem Harry,"

"Louis,"

"Tak jak bylo na hodině?" Usmál se na mě Harry a věnoval mi objetí.

"Strašný, nuda a navíc si mi chyběl,"

"Jak sladké, maličký Tomlinson má slabé chvilky," zasmál se a já ho strčil do hrudníku, pričemž spadl na mou postel a já si svlékl kalhoty.

"Jsi tak pěkný, tak přitažlivý když máš ty podkolenky," chytl mé boky a já si vyhrnul triko nad bříško, na které mi začal věnovat polibky.

Následně mě hodil na postel a nalehl nade mě, věnoval mi polibky po celém mém bříšku a já jen hladil jeho vlasy.

"Hazz, dost," vydechl jsem a zavřel oči, všechno od něho bylo tak příjemné.

"Dost, musím se učit," šeptl jsem a jakmile se posadil, usadil jsem se na jeho klín obličejem k němu.

"Neustále se ucíš,"

Usmál jsem se a pohladil jeho tváře a následně mu věnoval dlouhý polibek.

"Můžeš mi pomoct," šeptl jsem mu a on se usmál.

"A rád,"

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat