"Princess, tolikrát jsem ti říkal, aby si mě nerušil, když něco dělám," vydechl Harry s jemnou vráskou mezi obočím.
"Já vím daddy, ale-" "Ale co?" Vydechl a koukl se mi do očí.
S červenými tvářemi jsem koukl na zem a koukl na své stehna, kde jsem měl vidět růžové podvazky."Princess," skousl si ret a stiskl si svou chloubu přes kalhoty.
"Pracuju a víš, že mě prostě rušit nemáš," "Ano vím, daddy," šeptl jsem a přejel si prstem po svém spodním rtu.
"Ale já chci aby ses o mě postaral," "Potrestám tě," vydechl s hlubším hlasem.
"Tak ať," pípl jsem a kroužil kotníkem.Harry vstal a šel ke mě, načež vzal silně mou bradu do své dlaně a věnoval mi hrubý polibek.
"Vezmu si tě tak jako nikdy předtím," zavrčel a já cítil husí kůži po celém těle.
"Prosím," zasténal jsem a zadečkem se třel o jeho velmi tvrdý klín."Kurva," zasténal a silně zmáčkl mé boky, zasténal jsem bolestí a skousl si ret, Harry byl velmi hrubý a mě se to moc líbilo.
Stiskl mé vlasy, za které mě zatahal a já tak zaklonil hlavu a zasténal.
"Nechci abys ses udělal, protože si mě vyrušil z mé práce," zavrněl mi do ucha a skousl ho.Zapřel se do mých zad a hodil mě na stůl na bříško, načež jsem se chytil rohů stolu a zasténal pod ránou, která se dostavila na můj zadeček.
"Daddy," zasténal jsem a zadeček tiskl více na něho kdykoli se mi dostavilo další rány.
"Budeš naříkat a chtít abych přestal," řekl s úšklebkem a stáhl mé růžové boxerky.Jeho polibky obsypali celou mou páteř a já jen zavřel oči a kousal si spodní ret nad těmi jeho vlhkými rty.
Zavřel jsem oči a vnímal veškeré jeho doteky."Princess teď moc nekřič, přece jen je dost pozdě," objasnil mi a já přikývl a spokojeně si lehl tváří na stůl.
Cítil jsem jeho vzrušení, jak se otírá o mou pokožku a později do mě vnikl. Zasténal jsem a svraštil své obočí v jemné bolesti.
"Jsi moc zlý, moc," zasténal Harry zatímco do mě vnikl až po kořen.
"Příště nech Daddyho dodělat svou práci," svou větu doplnil přírazem do mého těla.Harry chytl můj penis a já zaklonil hlavu, cítil jsem, jak veškerá ta horká krev se hrne po celém těle, jak jsem blíž a blíž.
"Neudělat se, princess," nespokojeně jsem zakňučel a prohl se v zádech, když narazil na mé místečko citlivosti.
"To nejde," zakňučel jsem, tvář jsem měl celou červenou a cítil jsem kapky potu, jak padají z mého čela.
"Ale jde," skousl si ret a naposledy přirazil, načež vyvrcholil do mého těla. "Jen to překonej," šeptl mi a znovu mě plácl přes zadek.
"Da-daddy," zakňučel jsem a podíval se mu ublíženě do očí.
"Když tak úžasně prosíš," olízl si rty a uchopil můj penis do své ruky.Horlivě líbal můj krk a dělal na něm bolestivá znaménka, která mě posouvala víc a víc k vrcholu.
"Udělej se pro mě, princess," daroval mi jeho poslední větu a já se silným uspokojením padl do jeho náruče.