"Nialle, obleč se, jedeme k mým rodičům!" křikl na mě Harry a já se nemotorně vyhrabal z postele.
"Harry," zasténal jsem unaveně a posadil se na postel, přede mnou se objevil Harry a pohladil mě po vlasech, zvedl jsem pohled k jeho očím a protáhl jsem se."Proč si mě takhle brzo vzbudil?" šeptl jsem a rukou ho pohladil po boku.
"Jedeme k nám, mamka nás chce vidět," pohladil mě po tváři a já pomalu vstal, líbajíc ho na rty."Šup, prdelko, musíme vyrazit," pověsil jsem se mu kolem krku a opět ho políbil. "Dej nám ještě pár minut," šeptl jsem jemně a skousl jeho ušní lalůček.
"Ni, zlato, pak si užijeme, teď musíme jet," vydechl jsem a šel ke své skříni s oblečením, vyndal jsem si triko, skinny jeans a čisté boxerky.
Následně jsem se oblékl a seběhl schody,k de už mi Harry zabalil snídani do pytlíčku."Děkuju, lásko," vydechl jsem, berouc si muffiny od mého přítele a oba jsme se hrnuli k autu. Jakmile ho Harry odemkl, ihned jsem si sedl za volant a koukl na jeho zamračený pohled.
"Já budu řídit," vydechl chraplavým hlasem a já jsem pozvedl své obočí.
"Ty? Vždyť jsme minule málem nabourali!" vyjekl jsem a on složil ruce na hrudníku, následně si otřel pusu. "Uh, to protože si mi kouřil péro," odkašlal si a já ihned zrudl."Umm," pípl jsem tiše startujíc auto a vyjeli jsme na cestu, ucítil jsem Harryho dlaň na svém stehně a jemně jsem od sebe roztáhl nohy.
"Řídíš brouku, takže svoje nožky vrať hezky zpět," zasmál se a stehno mi stiskl."Harry," vydechl jsem smutně, když ruku dával pomalu pryč. "Soustřeď se na řízení, zlato," vydechl a já s tichým kňučením dál koukal na cestu.
"Jsme tu," zaculil se Harry a jakmile jsem zaparkoval před garáží, rychle vyběhl z auta a běžel se pozdravit Gemmou, která stála před dveřmi.
"Hazzy!" vypískla a věnovali si dlouhé objetí, já jsem zamkl auto a koukal na ně s jemným úsměvem."Co koukáš, pojď mě obejmout!" zasmála se Gemma a já ji s úsměvem šel věnovat objetí. "Chyběli jste nám vy dvě hrdličky," usmívala se a já jsem vzal Harryho za ruku vstupujíc do domu.
"Harry, Nialle!" usmála se na nás Anne, Harryho máma a jeho táta oddechoval na sedačce, usmál jsem se a nechal si dát polibek od Anne.
"Rád vás vidím," řekl jsem s úsměvem a ona protočila očima. "Nialle, Nialle, kolikrát jsem ti řekla, aby si mi tykal," zasmála se a já koukl na Harryho a obdržel jsem od něho jemný polibek.
"No, poslouchej, blondie, nebo budeš potrestaný," zašeptal mi do ouška a já ucítil, jak mě už jen pouhými slovy vzrušuje.
"Mami půjdeme si na chvilku lehnout, Niall vstával dost brzy," zasmál se a já se zašklebil. "Ty si mě vzbudil," zamumlal jsem a ona se jen zasmála.
"Jen jděte, zlata," vydechla a my jsme vyběhli po schodech do naší dokonale krásné ložnice.Byl jsem tu tak moc rád, usmál jsem se, ale to už jsem jen stihl vyjeknout a zasténat, když jsem byl hrubě povalen do postele.
"Ošukám tě tak, jako nikdy," šeptl mi do ouška a já se pod jeho slovy prohnul v zádech.
"Harry," zasténal jsem, když rukou vjel do mých kalhot a začal si hrát s třením o mou chloubu, byl jsem celý napnutý vzrušením a on mě přetočil na bříško, mezitím co mi zajel do boxerek a začal s uspokojováním mého penisu rukou.
Druhou rukou mi svlékl kalhoty rovnou i s boxerkama a nedočkavě líbal mou odhalenou páteř nad zadečkem.
"Uhhh," zasténal jsem, když jazykem olízl můj vstup a já si silně skousl ret."Kašlu na přípravu, chci tě, tvrdě," vydechl, takhle jsem ho neznal, ale nepopsatelně mě to vzrušovalo.
Hodil mě do polštářů a já se opřel o své lokty, on chytl mé nohy a roztáhl mi je od sebe, načež jsem klečel na kolenech a zasténal, když chytl mé vlasy a tahal mě za ně.
"Harry," zasténal jsem, když do mě netrpělivě vnikl a stiskl jsem polštář, chtěl jsem hlavu zabořit do polštářů, ale jeho ruka, která pevně svírala mé vlasy mi to nedovolila. S každým přírazem mě zatahal za vlasy a já doufal, že mu po tomhle nezůstanou v dlani a já nebudu plešatý.
"Bože, kurva ano," sténal a sevřel mé vlasy natolik, že mi z očí stekly slzy, jeho přírazy byly silnější a tvrdé, byl jsem zmožený víc jak on a to jsem nic nedělal.
S hlasitým výkřikem jsem se udělal a rozklepal, Harry mě podepřel pod bříškem a dokončil ještě pár přírazů, což ho donutilo vyvrcholit.
"Počkej lásko," vydechl a pomohl mi se postavit, sundal špinavou deku a opět mě položil do postele, načež mě přikryl čistou dekou a věnoval mi dlouhý polibek.
"Vyspi se mi do růžova,"Brunet sešel schody a tam se na něho usmívala Anne s pracím práškem v ruce.
"Tohle to snad dolů dá," Gemma se zasmála a bouchla kudrnáče držíc špinavou deku do ramene.
"Příště buď na něho jemnej, vždyť si ten chudák vykřičí hlasivky," zasmála se.