bastard. (-larry)

3.3K 196 10
                                    

"Zasraná kurvo!" Křikl kudrnatý do ouška brunetovi, který byl připoutáný k posteli.

Jeho tělo s sebou cukalo a hlasité steny, které vydával ze svého suchého hrdla dělali kudrnáči jen radost.

"Líbí se ti, když tě tvrdě šukám?" Brunet přikývl a zasténal.

Natáhl se pro pásek a pětkrát švihl bruneta, jeho stehna se zbarvila do sytě červené.

"Kurva!" Zasténal a hlasitě křičel, jeho oči byli plné slz.

"Žádná!" Švih. "Sprostá!" Švih. "Slova!" Naposledy švihl mladšího a ten už vzlykal z plného hrdla.

"Kdyby tě viděl ten tvůj Liam, jak pěkný, kurevsky pěkný si," ušklíbl se.
"Kdyby kurva viděl, jak vzlykáš, jak kurevsky prosíš!" Křikl a brunet s sebou zavrtěl.

"Nehýbat!" Prskl Harry, brunetovi vadil ocásek, který mu tlačil na zadeček a vytvářelo to nepříjemný pocit uvnitř něho.

"Copak? Nelíbí se ti plug, zlato?" Spozoroval kudrnáč a hodil mladšího na bříško.

"Doprdele!" Křikl Louis, když jeho zápěstí přivázané k posteli s sebou zatočilo.

"Ticho!" Křikl opět dominantní z nich, Harry.

"Drž hubu!" Dodal naštvaně a sáhl po delším pravítku.

Natáhl ruku a silně plácl Louise přes zadek, optisk se zbarvil do krvavě rudé a když tak učinil ještě několikrát, jeho pozadí bylo pořezané hrubými stranami pravítka.

Harry se sklonil a silně skousl kůži mladšímu na krku, čímž vytvořil bolestivý flíček z kterého tekla krev, jelikož kůži poškodil.

"Auh," zasípal Louis.

Krev stékala po jeho stehnech a on hlasitě vzlykal.

Harry svlékl svůj pásek, hodil ho na zem a sáhl po pytlíčku s ochranou.
Roztrhl ho a svlékl se, párkrát si přejel po svém penisu a navlékl si kondom.
Louisův butt plug vyndal a položil na postel vedle nich.

Jeho úd byl v plném pozoru a jakmile chytl Louisovi boky, vnikl do něho až po kořen.
Louisem proletěla vlna bolesti, jeho vzlyky byli hlasité a on padl hlavou do polštářů.

Ovšem jeho ruce přivázané k posteli nebyli bez odezvy, krutá bolest, která proletěla jeho tělem poslala bruneta neznámo kam.

Harry si toho však nevšímal, myslel, že je v pořádku.
Jeho tempo bylo rychlejší a rychlejší a cítil, jak se blíží k vrcholu, ovšem to co se stalo s Louisem nevnímal.
Vyvrcholil, konečně.

Povolil mladšímu ruce a ty padly na postel jako hadrové panenky.

"Louisi?" Optal se se strachem v hlasu.
"Kurva, Louisi?!" Vykřikl a ihned běžel do kuchyně volat sanitku.

Doufal, že to dokonalé stvoření nezabil.

"H..Harry," zasténal mladší a plakal na zemi.

Harry se k němu hned rozeběhl a vzal malého do náruče.

"Lásko," hladil jeho záda a Louis mu věnoval vzlyky do ouška.

"Promiň, zlato v pořádku? Bože můj," jeho srdce rychle tlouklo.

"Ano, jen, prosím vykoupeme se?" Harry ihned přikývl a vzal Louise do koupelny, zalezl si do vany a Louise položil na sebe.

"Au," sykl Louis, když voda pálila jeho krvavou, poškozenou pokožku.

"Miluju tě, ano?" Vydechl podrážděně kudrnáč.

"Já tebe," pípl brunet a tiskl se na něho.

"Už nikdy nic takového nebude, nikdy," vydechl a hladil brunetovi vlasy.
Hodlá se k němu konečně chovat tak, jak si jeho mladý přítel zaslouží, konečně mu dá tu lásku, jakou má dát.

Liam měl pravdu, Harry je zasraný parchant, ale on se hodlá změnit.
Hodlá skončit s nechutným zacházením.

Louis není děvka, Louis je jeho milující přítel.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat