it happened. (-niam)

3.5K 176 7
                                    

Ležel jsem na lůžku, které jsem ani moc nevnímal.
Mé tělo bylo slabé a já necítil své nohy, což nejspíše znamenalo konec s golfem.

Koukl jsem na dveře, ve kterých se ozvalo ťukání a já se snažil posadit.

"Dále," šeptl jsem a koukl jsem se na vyššího bruneta s rukou v sádře, zalepeným nosem a  ovázanou hlavou.

"Ahoj, jsem Liam, ten co jel hned zatebou.. Si v pořádku?" Věnoval mi čokoládu na stolek a já jsem si ho více prohlédl.

Zastavil jsem se na jeho čokoládových očích a pak jsem koukl na jeho rty.

"Niall," zašeptal jsem a jemně jsem zakýval hlavou na nesouhlas.

"Necítím nohy," vydechl jsem.

"Pamatuješ si něco z té nehody?" "Ne," odpověděl jsem.

"Uhodil si se do hlavy a já jsem se tě snažil vytáhnout, jak vidíš úspěšně, ale asi nohy už neucítíš," sklonil pohled a já jsem suše polkl.

"Aha.." vykoktal jsem tiše a popotáhl jsem.

"Je mi to fakt líto," "Nemusí, zachránil si mi život, děkuju," pomohl mi do sedu a já se usmál.

"No.. Dáš si semnou tu čokoládu?" Znervózněl jsem a on přikývl.

"Dobrou, přijdu zítra," opatrně mě se svou rukou objal a odešel.

Najednou jsem se opět cítil bezcenný, bezcenný bez svých nohou.

Můj stav se z ničeho nic začal zhoršovat, dýchání bylo mnohem těžší a bylo mi strašné horko.

Stiskl jsem čudlík a začal se dusit.

Brunet s pláčem seděl u sálu a ruku držel ve svých dlaních, nedokázal si představit, že o Nialla přijde úplně.

"Pane Payne," oslovil ho doktor a Liam se ihned zvedl a šel za ním.

"Musíte si odpočinout, dobře? Váš přítel bude v pořádku," usmál se doktor a Liam si promnul oči.

"Je to snoubenec, pane," vydechl a zapadl do svého pokoje.

Celý zlámaný jsem se vzbudil opět na pokoji a ucítil jsem, že mohu pohnout palcem u nohy, ale neskutečná bolest proběhla mým tělem a já přestal.

"Ahoj," vešel do mého pokoje opět ten pěkný brunet a já se na něho pousmál.

"Si v pořádku?" Lehce jsem přikývl a opřel se opět o polštář.

Liam si sedl na židli ke mě a chytl mou ruku.

"Nialle, při nehodě si ztratil něco, co se nikdy nemělo stát," stekly mu slzy z očí a já na něho němě koukal.

"Paměť, nepamatuješ si mě, ale já jsem tvůj přítel. Zrovna před týdnem jsem tě požádal o ruku," vydechl a žmoulal mou dlaň v těch svých.

"Lili," stiskl jsem jeho ruku a on se ke mě naklonil, koukl jsem na prsten na svém prstě a věnoval jsem mu krátký polibek.

Nevybavil jsem si vše, ale jen to, že mě požádal o ruku a to, že jsem mu říkal Lili.

"Postarám se o to, aby si golf hrál dále," šťastně jsem se usmál a pohladil jeho odřenou tvář.

Až teď mi došlo, že to on semnou jel autem, ne zamnou, ale seděl přímo vedle mě a zabránil mé smrti.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat