liampayne: hey , leprechaune nejdřív si ukliď ty čuně
niallhoran: na to mám svou princeznu
liampayne: TAK LÍNÝ!
niallhoran: ;))))
liampayne: mohl bych si z tvé hromady oblečení udělat postel
niallhoran: hodně štěstí až budeš čuchat moje ponožky
Blonďák položil svůj nový bílý iPhone na stůl a posadil se na postel, která byla krásně ustlaná.
"Zlato?" Zvolal a chvíli čekal, dokud se ve dveřích neobjevil pohledný brunet.Vlasy kudrnaté až pod ramena, obočí v jedné rovině, smaragdové čisté oči a plné narůžovělé rty.
Nohy dlouhé a hubené, celkový model postavou i obličejem."Ano?" Vydechl sladkým hlasem a Niall ukázal prstem, ať jde k němu.
Brunet poslechl a klekl si před něho, hlavu si položil do jeho klína a zavřel oči.
Starší začal vískat jeho vlasy a jemné kudrliny namotával na své prsty."K jídlu jsou špagety," vydechl mu mladší spokojeně a jako odměnu obdržel polibek do vlásků.
"Broučku co kdyby si svému daddymu udělal ještě dobře, než se půjdeme najíst?" Zvedl jeho hlavu prsty za bradu s pohlédl mu tak do jeho krásně čistých očí, tak nevinný.
Brunetovi poskočil ohryzek, když polkl a pootevřel tak své plné růžové rty.
Blondýn se natáhl k šuplíku, z kterého následně vytáhl černou zaoblenou věc.
Harrymu byla velmi známá.Niall otevřel tmavě rudou rtěnku značky MAC a jemně jí nanášel na brunetovi rty, které pootevřel pro lepší výsledek.
Niall chytl palcem a ukazováčkem koutky rtů a stiskl je k sobě, čímž tak našpulil Harryho rty, tak roztomilé!"Fuck," zasténal blonďák při pohledu na své dílo a pomalu si rozepl kalhoty, které následně Harry uchopil a svlékl mu je po kolena.
"Buď moje hodná kurva, baby," Harry byl na taková slova už zvyklý a nijak na to nereagoval, ovšem jeho rozkrok měl jiný názor.
Harry se sklonil k jeho rozkroku a nosem a rty něžně laskal jeho pokožku přes tenkou látku boxerek, bílých boxerek, které se barvili do rudé.
Niallovi steny byly slyšet po celé ložnici, okna byla zakrytá žaluziemi a on se uchopil brunetových kudrlin.Z volných neposedných vlasů mu udělal culík a pevně je držel ve své dlani, lehce zatahal a tak brunet zaklonil hlavu a byl nucen se podívat do Niallových očí, které byli nyní tmavé jako bouřlivý oceán.
Brunet stáhl poslední nepotřebnou látku a uchopil Niallův penis do dlaní.
Jazykem si pohrál s horním rtem a po celé délce rty nanesl rudou barvu na Niallovu chloubu.Niall se silně kousl do rtu a tahal Harryho za vlasy, což mu bylo znamením, že se mu to moc líbí a chce, aby pokračoval.
A tak pokračoval.Olízl jeho špičku a dlaní stiskl kořen, načež z Nialla dostal zadrhlý sten.
Harry se rty přesunul na jeho slabiny a nechal tam obtisklé své dokonalé rty hned na několika místech.Niall s menším úšklebkem chytl oběma rukama Harryho vlasy a následně si ho natlačil více na svou erekci.
Harry pojal jeho penis do úst a zavřel oči, cítil jak ho jeho úd šimrá vzadu v krku a čekal až začne působit dávící reflex, ovšem ten nikde.Niall pustil brunetovu hlavu a s úšklebkem pohladil jeho tvář.
"Hodný chlapec," vydechl a sklonil tak Harrymu pochvalu, která zbarvila jeho tváře do červena.
Opět pojal celý Niallův penis do svých úst a dělal tak značky po celém jeho objemu.
Niall opět dlaní objal Harryho vlasy a skousl si spodní ret.Harry se zaměřil na jeho obličej a zjistil, že je blízko, opět ho pojal až po kořen a Niall s hlasitým stenem vyvrcholil mladšímu do úst.
"Šikovný," pochválil Niall Harryho, když spolkl přebytečnou tekutinu v jeho ústech.
"Děkuji, daddy,"
"Tak pojď, princezno," blonďák se oblékl pouze do upnutých černých džín a vzal bruneta za dlaň, společně sešli schody do kuchyně a Niall pustil brunetovu ruku.
Jeho košile byla rozeplá a rudé otisky byli i po celém jeho podbřišku, usmál se nad prací jeho přítele a pohladil ho po tváři."Jsi krásný, moc krásný," vpil se do jeho červených rtů.
Názory na "top" Nialla ? ;)