Klikl jsem na tlačítko vypnout a zaklapl svůj notebook.
Svojí práci jsem měl dodělanou a mohl se vydat do koupelny a dát si teplou sprchu.
Zasunul jsem židli, zhasl a odešel ze své pracovny.
Jakmile jsem došel před koupelnu, otevřel jsem dveře a rozsvítil, dveře jsem nechal otevřené, protože můj maličký už měl dávno spát.
Už celý nahý jsem si vlezl do sprchy a zapl teplou až horkou příjemnou vodu, která uvolnila každý můj uzlíček napnutých svalů.
"Daddy?" Vydechl tichý, ale chraplavý hlásek ode dveří a já ihned vyhledal jeho oči.
"Nemůžu usnout," jeho pohled sjel po mém celém těle.
"A copak s tím budeme dělat?"
"Možná by si mě mohl zbavit té energie, jako minule," jeho tváře chytli červený odstín a já se kousl do rtu.
"Ale ale, tobě se to nějak zalíbilo,"
"Ano, daddy," šeptl a pomalu ze sebe svlékl své pyžamo.
Chytl jsem jeho boky a spojil naše rty.
Jeho krásné kudrlinky sahaly až po ramena, oči byli smaragdově zelené a rty překrásně plné.
Naše nahá těla se o sebe otírala a já ho s sebou vtáhl do sprchy.
Rukou se opřel o sklo a tiše sténal, když jsem jeho zádíčka obklopoval polibky a sem tam i jeho kůži skousl.
Dlaní jsem uchopil jeho zadeček a stiskl mu ho.Jeho steny pro mě byli jako božská hudba.
Jeho hlásek byl jako andělská křídla, pohladila tak jemně a ani to člověk necítil.
"Jsem připravený, daddy," zasténal a já pozvedl obočí.
"Připravil jsem se," jeho hlásek se zlomil a já se usmál, tak stydlivý.
"Hodný chlapec, moc hodný,"
Uchopil jsem svůj penis do dlaně a vnikl do něho až po kořen.
Mou odměnou byly jeho hlasité steny a já tak věděl, že mu dělám moc dobře, a jak moc.
"Babe," zasténal jsem, když jednu svou nožku zvedl a já ji jemně chytl a přidržoval si jí, jeho noha se otírala o mé stehno.
Svoje přírazy do jeho roztomilého tělíčka jsem zrychlil a slyšel jen zásténání mého jména.
Harryho ruka byla natisklá na skle sprchy a nožičky se mu začaly klepat, chytl jsem ho pod bříškem a po chvíli též vyvrcholil.
S úsměvem jsem držel toho rozklepaného kudrnáče a oba jsem nás opláchl, osušil a následně vzal Harryho do mé ložnice.
"Já budu spát u tebe?" Šeptl překvapeně, jelikož jsem mu to nikdy nedovolil, byl jsem chladný, ale zamiloval jsem se do něho.
"Ano,"
Věnovali jsme si dlouhý polibek a on hned složil hlavu na mou hruď, moje ruka se vpila do jeho kudrlinek a hladila je, byl tak rozkošný.
"Miluju tě, daddy,"
"Já tebe, Hazzy, teď hezky spinkej,"
"Budu, už budu," usmál se a zavřel svá mechová očíčka, která nutně potřebovala dodat danou energii, kterou mladičký ztratil.