"Si nejvíc žádaný z celé skupiny," řekl vážně starší brunet a já se schoulil na postel.
"Nesnáším tě, nesnáším to tady!" Křikl jsem naštvaně.
"Dal jsem ti domov, ty levná kurvo,"
Zůstal jsem v pokoji sám, ovšem do momentu dokud nezavolali moje jméno a já musel do pokoje ke svému zákazníkovi.
Oblékl jsem si růžové kalhotky a bílé delší triko.
Vydal jsem se do pokoje a jakmile jsem vešel, čekalo mě milé překvapení.
"Pane Stylesi?" Pípl jsem a podíval se mu do jeho krásných očí, které se na mě usmívali s jiskřičkami.
"Ahoj Lou,"
"Nečekal jsem vás,"
Přešel jsem pomalu k němu a lehce ho strčil na postel.
Pan Styles byl můj zákazník už měsíce, když přišel poprvé, nespali jsme spolu.
Měl jsem čerstvé rány po předchozím zacházení a on se o mě celou drahou noc staral.
"Peníze jsou nic, tvoje zdraví je hlavní," - řekl tu noc.
"Louisi, nejsem tady pro sex," vydechl a posadil mě vedle sebe držíce za dlaně.
"Jsem tu pro tebe,"
Zadrhl se mi dech a zmateně jsem koukal kolem.
"Budeš bydlet semnou, všechno je zařízené," cítil jsem vděk i smutek.
Přece ho nemůžu takhle obtěžovat a hlavně, jak mu poděkuji?
Vždyť nic nemám, nemám peníze, nemám nic až na své tělo."Ale.. to nemůžu, nemůžu vás obtěžovat,"
"Ber to jako mou prosbu," zvedl mou hlavu za bradu a věnoval mi polibek na rty, který už mi dal za celé měsíce po třetí.
Nesmělo se to, všechny city se vám pak ukáží v nejjasnějším světle a vy tomu propadnete, ale já už propadl.
Propadl jsem jeho hlasu, očím, tělu, jeho starosti a plným rtům.
Je to špatně?
Ano je.
"Pro tebe jsem Harry, už jsme o tom taky mluvili," pohladil palcem mou tvář a tak rozmazloval mou pokožku.
"Dovolíš mi ti poděkovat?"
"Louisi, neděkuj sexem, neprodávej mi stále své tělo, neprodávej mi nic, jen mi dovol tě zachránit," dělal i to tak moc težké.
"Nejsem dostatečně vděčný,"
"Dobře, dost," - vydechl - "ale chci aby sis to užil, aby si měl krásný pocit všude po těle," opět hladil mou tvář a já jen poslušně kývl.
Přesunul jsem se na jeho klín a rty jsem přisál na jeho krk.
Pomalu jsem ho obsypával polibky a sem tam kůži i skousl a obohatil ji tak malým flíčkem.Položil jsem ho zády do měkké postele a knoflíček po knoflíčku jsem rozepínal jeho hedvábnou košili.
Polibky jsem přesunul na jeho odhalenou klíční kost a on se posadil.
"Tak a teď dost," vydechl.
Položil mě na postel a přilepil naše rty k sobě, jeho ruka vyhrnula můj lem trika a já tiše vypískl do polibku.
"Co se děje?"
"Já, jen.. vždy jsem to byl já kdo dělal tohle,"
"Teď to dělám já a žádné odmítání, Lou,"
Miloval jsem, když mi tak řekl.
Opatrně mi svlékl triko a věnoval mi polibek pod ucho, načež jsem se otřepal, šimralo to.
Opětoval mi péči o mou klíční kost a já jen zaklonil hlavu, jeho rty byly tak plné a hebké, ani jeho košile tak hebká nebyla.
Oproti tomu bylo hedvábí jako štěrk.
Rty jel až k bříšku a já zaťal dlaň v pěst, vždy jsem to byl já kdo dělal toto, kdo dělal mužům dobře.
Prsty se zahákl o moje růžové kalhotky a já se na něho koukl a kývl jsem na souhlas.
Usmál se a pomalu mi je svlékl.
Harry byl jediný, který mě měl radši ve vytahaných tričkách, boxerkách a klučičím oblečení než v tomhle.
"Nejsi dívka si chlapec, líbíš se mi tak víc,"
Usmíval jsem se a opět na něho koukl, tu větu měl v očích, ale věděl proč, já musel.
Ostatní muži nebyli jako on, byli hrubý, ošklivý na mě, byli zlý a kdykoli si za mě zaplatili, chtěli abych měl dívčí oblečení, nemusel jsem to.
Vlastně jsem to začínal nesnášet.
Harry mě vytrhl z mého myšlení silnou rozkoší v rozkroku.
Jeho rty pohltily můj penis a já tiše zasténal, uchopil jsem jeho krátké vlasy, které už jsem na něm viděl den předtím a musím říct, že stále vypadá úžasně.
Nikdy jsem nezažil to, co jsem nyní cítil s ním.
Stáhl tváře a já se prohl do luku.
Jeho dlaně se přesunuli na jeho rozkrok, kde se uspokojoval jemnými stisky a hlazením.
"Připravený?"
"Už když jsem přišel," věnoval jsem mu udýchaný úsměv a on spojil naše rty.
Opřel se rukama okolo mé hlavy a obsypával mě polibky.
Naše jazyky se proplétaly a já ucítil jemnou rozkoš, když do mě opatrně vnikal.
Unikl mi sten, který jsem pustil do jeho úst a břicho se mi rychle zvedalo nápory dýchání.
Jakmile začal s jemnými přírazy, byl jsem v jednom nebi.
Bylo to příjemné a citlivé.
Jeho rty opět hladily mou pokožku na krku a já jen sténal s každým dalším přírazem.
Harry dlaní uchopil můj penis a tak mi tu rozkoš zdvojnásobil.
Prohybal jsem se v zádech a cítil jsem, jak narazil na mou prostatu, s úsměvem to několikrát zopakoval a já jen sténal.
Tak blízko.
"Harry," zasténal jsem a přisál se na jeho rty.
Vyvrcholil jsem o něco dříve než on, ale jakmile mi silně zasténal do úst, oba jsme se přehoupli přes vlnu rozkoše.
"A teď vážně," šeptl a hrál si s mými vlasy.
"Budeš bydlet u mě, dám ti všechno, péči, lásku, všechno," políbil mé rty a já mu polibek opětoval.
"Miluju tě,"
"Vždyť já tebe, Lou,"