camp. (-zouis)

4.1K 166 5
                                    


Rychle jsem zapadl do chatky a zalezl do svého spacáku.

"Kde si byl, víš kolik už je?!" Mumlal ospalý blondýn, který semnou sdílel chatku.

"Promiň Ni, musel jsem na záchod," pípl jsem s blaženým úsměvem.

"Si snad sral nebo co?" Mumlal do polštáře. "Ni, spi už," zasmál jsem se a jemně si skousl ret.

Popravdě jsem byl za jedním z kluků z jiné chatky, Zayn.

Tmavá pleť, havraní vlasy a dokonalé čokoládové oči jež objímaly dlouhé tmavé řasy a jeho husté obočí ho dělalo tak krásným. Plné rty a jemné strnistě.

Hmmm.

Zajel jsem rukou do svého spacáku pod tenkou látku kalhot a jelikož jsem byl už bez spodního prádla, uchopil jsem svůj penis do ruky a začal pohybovat nahoru a dolu.

Jeho krásné tmavé oči by si mě hladově prohlíželi jak si dělám dobře. Jeho rty by se chvěly vzrušením a já bych ho jen trápil.

Zaklonil jsem hlavu a zrychlil své pohyby.

"Doprdele Louisi, přestaň si jezdit po svým finfulínovi!" Křikl Niall nevrle a hned po mě hodil polštář.

"Nialle," zasténal jsem tiše a fňukl, musel jsem to dodělat, musel.

"Louh, pls," fňukl a chytl si uši.

Najednou jsem uslyšel kroky a hned vytáhl svou ruku z kalhot.

"Hey, Lou, nechceš semnou na cigáro?" Ozval se hlubší hlas a já pomalu vstal, tak moc jsem chtěl cítit jeho rty na těch mých a jeho uvnitř sebe.

"Jo," vydechl jsem a rychle vstal, Niall jen protočil očima a zasmál se.

"Jen jdi, aspoň se vyspím, hekno," smál se a zabořil hlavu do polštáře.

"Hekno?" Uchechtl se nechápavě Zayn. "Jo, heká jak při porodu," zamumlal a já se hned zamračil.

"Mám noční můry," vyhrkl jsem a Niall opět propukl v smích.

"Spíš tvoje ruka je má, se ohol a nebude," "Nialle," zavrčel jsem naštvaně, ale to už mě Zayn táhl za ruku k lesu.

"Na," podal mi cigaretu a já se opřel o strom.

"Ty nebudeš?" Vydechl jsem a on zakýval hlavou.

"Budu kouřit něco lepšího," klekl si a já hlasitě polkl.

Opatrně mi svlékl kalhoty a já vydechl kouř, jinak bych se asi zadusil, ale to on byl ten co se bude dusit až mu do té jeho pusy budu přirážet.

"Netvař se překvapeně, babe. Už pohledem bys mě svlékal," zasmál se a já zadržel dech, jeho teplý jazyk obkroužil mou špičku a já nasál z cigarety.

"Do toho," vydechl jsem mu kouř do obličeje a už jen pocítil, jak si celou mou délku strčil do úst.

"Oh, ano," zasténal jsem a chytl jeho vlasy, použil zoubky a já pohodil cigaretu na zem, na dvě věci jsem v tuhle chvíli neměl.

Zayn měl dost šikovný dávící reflex a tak pokračoval v dost hlubokém kouření.

Ještě olízl celou moc délku a postavil se, pričemž přilepil jeho rty na ty jeho.

Líbali jsme se s chtíčí a já opatrně rozepl jeho pásek a knoflík u kalhot.

"Hezky se opři o strom," vydechl a já tak učinil, uslyšel jsem jak jeho kalhoty dopadly na zem a ucítil teplé polibky na krku.

"Bude se ti to moc líbit," vydechl a pomalu bez jakékoli přípravy do mě vnikl, cítil jsem bolest, ale nechtěl jsem to dát najevo.

Jeho ruce uchopili moje boky a já se dlaněmi opíral o drsnou kůru stromu, jeho příraz mě píchl v pozadí a já tiše sykl.

"Dobrý, neboj," věnoval mi další polibek na krk a začal s jemnými přírazy.

Celým mým tělem projížděla bolest a já to nechtěl dávat najevo.

Při silnějším přírazu jsem sjel dlaněmi po kůře stromu a skousl si ret.

"Ah," sykl jsem, ale v tom jsem ucítil silný nával rozkoše.
Zayn trefil mou prostatu a já hlasitě zasténal.

"Zayne," špitl jsem při dalším přírazu na můj bod a prsty zarýval do kůry, jako by to byla měkká postel či něco jiného než kůra.

Mé prsty byly špinavé a dlaně odřené, bolest jsem nevnímal, ne teď.

Pomalu uchopil můj penis a začal s mě tak známým pohybem, že jsem se musel tiše uchechtnut.

"Bože Lou," zasténal a prohloubil své přírazy, byl jsem jako v pekle a přitom jsem byl s takovým Bohem sexu.

"Zayne, já, já," bolestivě jsem zasténal a tiše popotáhl.

"Nečekej, udělej se Louisi, do toho, pro mě," zaklonil jsem hlavu a se silným výdechem vyvrcholil Zaynovi do dlaně.

Celý jsem se otřásl a ucítil pro Zaynův sten mého jména, moje pozadí pohltilo teplo a já padal k zemi.

"Kampak, kampak," šeptl tiše Zayn a chytl mě, naše těla byla stále spojena v jedno a já už nemohl.

Opatrně opustil mé tělo a nandal mi kalhoty, sobě též, ale nezapl je a tak mu padali.

"Pojď sem, bude to dobré, neboj," ujišťoval mé třesoucí se tělo pod vlnou právě prožitého orgasmu.

"Ukaž mi ty dlaně," vydechl a já koukl na menší ranky vyplněné krví.

"Ošetříme to u vás, hm?" Věnoval jsem mu polibek na rty a už jen tiše usínal v jeho náruči.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat