100 drinks in 100 minutes 1. (-niam)

5K 178 20
                                    

Připravil jsem vše potřebné a uvelebil se na sedačce.
Teď jsem jen čekal na svého kamaráda, Liama.

Přesně sedm hodin, zazvonil zvonek a já vyběhl ze sedačky ke dveřím.
Rychle jsem otevřel a skočil na Liama.

"Paynoo!" Křikl jsem šťastně a on se jen smál a držel mé vyhublé tělo.

"Ahoj, Ni," zasmál se a opatrně mě položil na zem.

"Tak, všechno je připravený," oznámil jsem mu a zavřel za ním dveře, které tiše zavrzali.

"Tak jdeme na to," usmál se Liam a zapnul vše potřebné, sedl jsem si na sedačku a pozoroval ho.

Když konečně usedl vedle mě, začali jsme.

"Čau guys, takže jsem tu s vašim oblíbeným frajerem Liamem, no a dnes máme v plánu challenge 100 panáků za 100 minut," začal jsem.

"No a vlastně jde o to, že se každou minutu budeme postupně opíjet a bude to prostě dost zajímavý," zasmál se Liam a vyndal svůj telefon, kde nastavil stopky na 100 minut.

"Tak, livestream challenge může začít," každý jsme si nalili pivo do skleničky a koukli na stopky.

Nechápu, že jsme neustále dělali livestreamy, mohlo se někdy něco pokazit, no ale vlastně o tom většinou videa jsou, o srandě.

1 panák.

Vše bylo v pořádku, oba jsme se smáli a já byl hladový čím dál víc.

"Myslíš, že to dáme?" Smál jsem se a Liam se smíchem zakýval hlavou na nesouhlas.

"No, ty možná, chlastáš furt," vypukl jsem v hlasitý smích a šťouchl do něj.

"Kecale!!" Vykřikl jsem a uchopil panák s další tekutinou v ní.

2 panák.

Stále jsem nevnímal ani chuť piva a soustředil se jen na svého kamaráda, nevím proč, ale jeho čokoládové oči mi připadali neskutečně přitažlivé.

boobyzzle: Jak jste se poznali? :)

Usmál jsem se na otázku a koukl na Liama.

"Myslím, že v baru," zamyslel jsem se a Liam držel smích a natáhl se pro panák, pričemž já též.

3 panák.

"Ach ty irskej idiote, bylo to ve škole. Pátá třída, Niall byl takovej odstrčenej a já tam přišel nový, no a pak jsme spolu šli na gympl a teď už jen přemýšlíme o společném bydlení," zasmál se a mě se rozzářili oči.

"Jo," zasmál jsem se a natáhl se pro telefon, hlad se hlásí na horké lince.

"Mám hlad, dáš si pizzu?" Koukl jsem na Liama, který přikývl.

4 panák.

Objednal jsem pizzu a už cítil, jak mou krví proudí alkohol.

Liamovi ruce se napnuli, když se protáhl a mnou projel elektrický náboj. Jeho svaly byly tak, tak pěkné a do toho mu je zdobili tetování, které jsem nikdy nijak nezkoumal.

5 panák.

"Už tě prozvonili, tak si dej dva panáky a rychle pro to běž," zasmál se brunet a já do sebe kopl dva panáky na ex.

6, 7 panák.

Konečně jsem uspokojil svůj žaludek a Liam se smíchem vstal.

"Čau lidi, jdu chcát," zrudl jsem při jeho slově, nikdy nebyl sprostý, teda, jak kdy, ale hlavně hrál dnes roli alkohol a tak to bylo jiné.

8, 9 panák.

"Dlužíš dva panáky, čokoládo," zasmál jsem se a při tom jsem koukl na stopky.

"Sakra, sedl jsem si do pizzy!" Vykřikl Liam a jeho pronikavý smích byl slyšet po celém pokoji, snad i bytě.

"Vypadni z mé postele ty špindíro!" Strčil jsem do něho a smíchem mě rozbolelo břicho.

lola220: Tak a teď ti Niall sežere kalhoty. ;ddd

10 panák.

Zvedl jsem jedno obočí a koukl na Liama, který se válel na zemi a smál se.

"To fakt ne, i když má prdel k nakousnutí, ale ne dyki," pyšně jsem se ušklíbl a Liam vstal a pustil se do kousku pizzy.

20 panák.

Alkohol pomalu, ale jistě plnil mou hlavu, držel jsem se a cítil, jak už to dál nedám.

"Potřebuju čůrat!" Křikl jsem a běžel na záchod, oh bohužel trochu pozdě.

"To ses vážně pochcal do postele?! Oh můj bože!" Uslyšel jsem Liama smích a jakmile jsem přišel, byl jsem rudý až na zadku.

luckyunicorn: Ahaaaa😂😱

maxine231: dobře no👏👌

deezkococonuts: ok😳😳

"Trošku jsem si čůrnul," pípl jsem celý rudý.

36 panák.

Už jsem nedokázal nic jiného než se soustředit na svého kamaráda.

Jeho čokoládové oči, svaly a plné rty.

"Liame, máš úplně jebatelný pohled," padnul jsem do jeho klína a s úsměvem jsem se culil a položil svou ruku na jeho tvář.

fxuckinicecream: Myslím, že tohle dopadne zajímavě:dd

Suzanewow: Jaké věci milujete na tom druhém?????

hiibarbie: Kdy bude nějaký #tag ?:))

37 panák.

"Já nevím, Liam má pěknou prdel, hmm," zamumlal jsem a hned se znovu posadil.

"Ni, si strašně opilý," smál se Liam a pak koukl na počítač.

"Niallovi oči a jinak nevím, možná tak za čtyři dny, Niall bude mít pěknou kocovinu," nevnímal jsem jeho slova, jen koukal na jeho nadýchané polštářky.

niamship: Myslím, že Ni je trochu mimo:3

"No, už toho máme oba dost v sobě," zasmál se Liam.

"Dost? Huh, ještě v tobě chybím já," zamumlal jsem a Liam jen prohrábl mé vlasy.

"Klid," posadil jsem se a opět se pustil do pizzy.

50 panák.

sweetybae: ještě se vám nechce zvracet?:d

"Ani ne," zodpověděl Liam a načal další flašku piva.

"Mě trochu!" Vyjekl jsem a pak se otočil na Liama a z ničeho nic jsem to udělal.

niamship: oh fuck😍

luckyunicorn: No doprdele.😱

lola220: tak kalhoty asi jíst nebude...

niamship: tak challenge asi nedokončíte..😳😳

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat