old love. (-niam)

2.7K 172 24
                                    

Dokonalý nápad by: VeronikaBritan + věnování pro ní.💞
Snad to bude ono.

2632 slov!!

"No Liame, gratuluju," zasmál se Louis a následně koukl na Harryho.
"Jo, já taky," vydechl a pokrčil rameny.
"Hele, když už je zítra ta svatba, máme pro tebe takovej pěknej dárek," mrkl na mě a já se pousmál.
"Vyzvedneme tě zas dvě hodiny, takže v sedm, zatím brácho!" Oba společně odešli a já jen zavrtěl hlavou a zasmál se, co asi zase plánují.

Promnul jsem si oči a šel do naší veliké vily společné s Cheryl, mou nastávající.

"Lásko? Zá pár hodin jedu s klukama ven, poslední využití času mé svobody," zasmál jsem se a koukl na brunetku, která se činila v kuchyni.
"Jistě, Liame, já stejně pojedu za Lissou a Demi, aby mi pomohli s vzhledem," zasmála se, chytil jsem jí za boky a políbil na rty.
"Samozřejmě, jdu se připravit, tak zítra, miluju tě,"
"Jś tebe,"

Odešel jsem z kuchyně a po schodech nahoru jsem zamířil do svého pokoje, vzal jsem si sako, hygienu jako je pasta, gel na vlasy, kartáček na zuby, hřeben a tak dále.
Dnes totiž nejspíš přespím u Louise a Harryho, poslední den svobody, Liame, poslední.

S úsměvem jsem zamířil do koupelny a dal si teplou sprchu, každou část svého těla jsem si pečlivě umyl, namydlil sprchovým gelem a nakonec se opláchl a zabalil se do ručníku.
Usušil jsem si vlasy a oblékl jsem si šedé triko, černé skinny jeans a mohl jsem jen čekat, až mě vyzvednou, což netrvalo dlouho, jelikož jsem slyšel troubení auta.

Rychle jsem vzal svou připravenou tašku s běžel ven, abych je nenechal dlouho čekat, ten čas uběhl dost rychle.
"Wow ty si blesk," zasmál se Louis a já se posadil dozadu do auta, tašku jsem dal na sedačky a připoutal se.
"Tak kam jedeme?"
"No kam asi, svobodnej chlape," zasmál se Louis a pohladil Harryho po stehně.

Sledoval jsem jízdu z okna a nakonec jsem se usmál, proč si neužít v baru? Je to poslední volný den mé svobody.

"Jsme tu," ušklíbl se Harry a všichni jsme vystoupili z auta, celý nervózní jsem následoval oba brunety do striptýz baru a vydechl si.
Harry našel dost fajn místo a všichni jsme se tam posadili, se sklenkou alkoholu.

"No je čas dojít ti pro dárek," ušklíbl se Louis, vstal a odešel z mého dohledu.
"Máš se na co těšit," usmál se Harry a prohrábl mé krátké vlasy.
"Skvělé," zasmál jsem se a pak pohlédl na Louise a stín osoby vedle něho.

"Ahoj Li," jeho hlas mi vyrazil dech, když vyšel ze stínů, spozoroval jsem jeho krásné blond vlasy, růžové rtíky a vystouplé obočí.
"Nialle," šeptl jsem a do očí se mi vnutila štiplavá tekutina. Křišťálové kapky pomalu stekly po mých tvářích a já se ho rozeběhl obejmout.
"Tak moc si mi sakra chyběl," vydechl jsem a držel ho kolem pasu.
"Ty mě,"

Když jsme s Niallem seděli naproti sobě, stále jsme se nevyhnuly slzám.
"Tak moc si mi chyběl, když si odešel," vydechl jsem nevěříc, že ho znovu vidím.
"Je mi to líto, musel jsem, ty to víš, kvůli tomu co se stalo,"
"Je mi to líto Ni, vždy když budeš chtít, jsem tu stále pro tebe," chytl jsem jeho dlaň a pocítil zajímavou energii.

"Děkuju," vydechl a to už se nám zase vrátili naše dvě holubičky.
"Tak co? Jak se ti líbí dárek?" Zeptal se Louis a já jsem vstal ze sedačky dopíjíc sklenku alkoholu.
"Myslím, že potřebujeme ještě chvilku být sami, viď?" Usmál jsem se na blondýna a za ruku ho vzal od stolu.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat