big day. (-niam)

3.1K 137 6
                                    


"Prohlašuji vás za muže a muže,"

Blonďáček skočil svému nyní manželi do náruče a věnoval mu několik polibků na rty.

Všichni byli nadšeni, jak Harry, Louis, rodina Nialla a rodina Liama, tak dokonce i jejich přítel Zayn.

Ano Zayn, tohle si nemohl nechat ujít, moc jim to spolu přál a i když se dost hádali, Nialla nadevše miloval a musel tam prostě být, Liam o něho už ale bohužel nestál.

Tenhle černovlasý mu ublížil nejvíce.

Šipky vytetované na brunetově paži totiž znamenaly každého z kluků, Louise, Harryho, Nialla a Zayna, tenhle černovlásek byla pro Liama ta první šipka, ta nejdůležitější z nich.

Nechtěl černovlasého ani vidět, ale pri Nialla to musel snést.

"Jak se těšís na naší noc, hm?" Zavrněl mu blonďák do ouška a Liam jen odtrhl pohled od Zayna, jenž na něho tak koukal.

"Těším, lásko," políbil blonďákovi rty a opět věnoval Zaynovi pohled.

"Proč na mě furt čumí," zavrčel a blonďák vzal jeho dlaň do té své.

"Li, nebuď na naši svatbě naštvaný," vydechl smutně a natiskl si hlavu na brunetovu hruď.

"Promiň, lásko," usmál se a černovlasý se vydal k nim.

"Ahoj, moc vám gratuluju," usmál se Zayn a Niall mu věnoval objetí.

"Děkujeme, Zee," vydechl a Zayn si skousl ret a koukl na bruneta.

"Chyběl si mi," šeptl Liamovi a ten se jen kousl do rtu.

"Ublížil si mi," vydechl a Zayn koukl na zem.

"Mrzí mě to, víš že si pro mě byl nejvíc cenný z celé skupiny," řekl a Liam přikývl.

"Ty pro mě," vydechl a Niall na ně koukal.

Liam si povzdechl a objal Zayna. "Děkujeme," pousmál se a vzal Nialla za ruku, ten se šťastně usmál a cupital se svým přítelem k dortu.

"Tak ho rozkroj," zasmál se Liam na Nialla a ten tak hned učinil.

Po dobrém zákusku si společně zatancovali a trochu opilý Louis tam prozpěvoval.
Nikomu to nevadilo, jelikož zpíval jako anděl.

"Tak jo, hezkou noc," mrkl na čerstvé novomanželé Harry a Liam s Niallem s rozloučením nastoupili do limuzíny.

Společně odjeli do jejich domu, kde společně bydleli už měsíc.

"Tak pane Payne," zasmál se Liam a vzal svého manžela do náruče, věnoval mu mokrý polibek a přešel s ním přes práh do domu.

Pomalu položil Nialla do postele a rozepl mu všechny knoflíky u saka a hned potom u košile.

"Copak miláčku," vydechl když se Niall prohl v zádech a věnoval mu polibek na hruď.

"Miluju tě, Li," usmál se a Liam mu věnoval polibek na rty.

"Já tebe," řekl a opět se přesunul rty na jeho krk a hruď, kde mu věnoval několik polibků.

Blonďák si skousl ret a zavřel oči, už si jen vychutnával Liamův komfort.

"Oh daddy," zasténal jsem když jazykem obkroužil můj penis a jen ke mě vzhlédl pohledem.

"Víš jak mě potěšit, Ni," zavrněl brunet a opět si vzal Nialla penis do úst.

Niall tiše sténal a po chvilce vytáhl Liama k sobě, jejich rty spojil a pomohl mu se svléct.

"Au!" Vyjekl blonďák a začal se smát, když zjistil, že ho do zadku píchl osten z růže.

"Příště ty pichlavý hovadiny sundej, opičáku," zavrčel Niall se smíchem a Liam ho plácl přes nahé stehno.

"Klidni slova, baby," zasmál se a natáhl se pro polibek, Niall se prohl v zádech když ucítil menší nápor na svůj zadeček a zasténal Liamovi do rtů.

Liam opatrně do blonďáka vnikl a ten se hned v příjemné křeči kroutil jako žížala.

Liam si vychutnával kůži na jeho krku a skousával ji, čímž působil tmavá malá znaménka.

Chtěl aby každý věděl, komu tenhle anděl teď patří.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat