Brunet seděl v sedačce a sáhl po časopisu, kde se nacházel na titulní straně jeho známí, až moc známí.
S lapáním po dechu si skousl ret a otevřel hned první dvojstránku.
Sledoval, jak se na obou stránkách nachází ten dlouhovlasý a kudrnatý muž, do kterého se tak moc zamiloval.
Časopis si vložil do klína a rukou zabloudil ke svému poklopeci, načež ho jedním tahem rozepl.Oběma rukama si stáhl jeho skinny jeans po kolena a opět se posadil do pohodlné pohovky.
Jednou rukou přejížděl po nádherné černobíle fotce, kde se dlouhovlasý nacházel s obojkem kolem krku, vlasy až na ramena a až skoro přehnanými krásnými ženskými rysy.Jeho rty se třásly a prstem přejel po tenkém papíře na místě, kde má dotyčný rty.
Stisk své dlaně na rozkroku zesílil a zaklonil hlavu přes měkký nábytek.
Jeho tenké rty se pootevřely a on vydychavál horký vzduch, který se v něm v tuhle chvíli doslova vařil jako voda v hrnci.Jeho krev v žilách ho div nepálila od vzrušení, které nyní pociťoval, jeho zorničky byly zvětšené a po tvářích mu sem tam steklo pár křišťálových kapek z té krásy, která ležela na několika papírech, ovšem tak dokonale cenných papírech, že by je za nic nedal.
Znovu sklonil hlavu, aby se zadíval do té andělské a krásné tváře, která se nyní zmocnila jeho srdce a dělala s ním v jeho těle různé divy, kterým by se ani nedivil, kdyby jeho srdce skákalo, dělalo přemety a plakali štěstím.
Tentokrát už uchopil svůj penis do dlaně a s tichým sténáním po něm třikrát silně přejel, na jeho dlani měl vyběhlé žíly a na prstech vytetované číslo 28.
Jeho veškeré vzrušené smysly byly zapnuté a svaly se mu napínaly."Fuck," sesunul se po křesle a tak od sebe více oddálil nohy, palcem si třel svou špičku a sténal jako o život, jeho srdce tlouklo jako rytmus v rychlé písni.
Nemohl nic z toho zastavit či potlačit.Zůstal na stranách, kde má Harry dlouhé vlasy a sténal jak nad jeho krásou, tak i nad pocitem uspokojení, které si dopřával.
Jeho modré studánky skenovaly každou maličkost jako nějaký robot, přejel po jeho odhaleném těle a následně lapal znovu po dechu díky Harryho nalakovaným nehtům lehce hnědé až jemně rudé barvy.
"Harry, bože proč mi to děláš," zasténal nevěřícně a opět dlaní zrychlil tempo na svém penisu.
Jeho hlava se ocitla opět přes křeslo a jeho steny obklopily celou místnost.
V jeho mysli neustále kolovaly fotky Harryho s obojkem, dlouhými vlasy a dokonale polonahým tělem.
Jeho krásně dlouhýma nohama, dlouhými vlasy, lícními kostmi, bříškem, které bylo roztomile a lehce vypouklé a taky těmi úžasně plnými rty.Louis se prohl v zádech, jeho čelo pokrýval pot a rty měl celé rudé a opuchlé od jeho zubů, kterými si je neustále okusoval.
Znovu se natáhl pro časopis, který ležel v jeho klíně a nalistoval tu krásnou a božskou stranu, kde měl Harry bílou košili, obojek s náhrdelníkem na kterém měl křížek, vlasy dokonale spadlé na ramena, a jak stihl poznamenat jeho zrak, s dokonale ženskýma křivkama v obličeji, které na něm Louis miloval.
Jednou rukou si držel časopis na svém stehně a druhou ještě zrychlil tempo, kterým přejížděl po svém ztopořeném penisu.
"Fuck," zasténal a silně se kousl do rtu, prsty opět hladil hladký papír a následně ruku stiskl do pěsti, což byla odezva na jeho vyvrcholení.
Vydýchávajíc sledoval, jak ta horká tekutina teče po jeho prstech a zaklonil hlavu jemně na levou stranu zavírajíc své oči a užívajíc si chvíli, ve které se právě teď nacházel.
EMOTIONAL.
TAKŽE.. MUSELA JSEM NA TO NAPSAT LOUISOVU REAKCI (also mojí reakci, kdybych měla penis, ale to bych si vyhonila nad každou aspoň dvacetkrát denně- SORRY FOR THIS FACT) , ALE NEBOJTE SE, ANOTHER MAN UDĚLÁM I LARRY VERZI, PROTOŽE COKOLI PRO TAK DOKONALÉ LÁSKY❤️
hope ya liked this xx