my sons teacher. (-larry)

4.2K 224 20
                                    

"Nialle!" Křikl brunet a hodil sešit na linku v kuchyni.

"Ano tatí?" Pípl blonďák, který se držel u zdi a koukal na bruneta.

"Další pětka? Co mi k tomu povíš?" Zamračil se Louis a maličký blonďák vzlykl.

"Ale tatí, já se učil, opravdu jsem se učil a vše jsem měl správně, musel se přepsat," vzlykal a Louis si skřížil ruce na hrudi.

"Po třetí by se spletl? Od třídních schůzek z toho předmětu nenosíš nic jiného!" Upozornil ho hlasitě, ale tak aby ho příliš nevylekal.

"Ale já vím, že ty písemky mám dobře," vzlykl blonďák a odběhl do pokoje.

Louis sáhl po telefonu a vytočil číslo jejich třídního učitele, pana Harryho Stylese.

"Styles, prosím?" Vydechl ospale do telefonu, nejspíše spal.

"Dobrý den, moc se omlouvám jestli jsem vás vzbudil, tady Tomlinson, Niallův táta,"

"Neomlouvejte se, musím stejně běhat. Oh Niall Tomlinson, nějaké problémy s ním?" Uslyšel jsem, jak se uchechtl.

"Spíš ve vašem známkovaní, je si jistý, že měl vše správně a Vy mu dáváte špatné známky,"

"Dnes mám volno, přijeďte ke mě, písemky tu mám a vyřešíme to, stejně s Vámi musím mluvit,"

"Týká se to Nialla?"

"Možná, pošlu vám svou adresu smskou, nashle,"

"Nashledanou," vydechl a zadíval se na Nialla, který seděl v kuchyni a upíjel kakao, které si udělal.

"Zlatíčko, děje se ve škole něco?" Pohladil ho po vlasech a on jen zakýval hlavou.

"Pojedu za panem Stylesem a ty písemky vyřešíme," jemně rozcuchal jeho vlásky a to už mu přišla sms, adresa pana Stylese.

"Tatí?" Optal se jeho hláskem a brunet se k němu ještě otočil.

"Vím, že jsem měl jedničky," vydechl a Louis se pousmál.

"Mám tě rád Ni, dávej na sebe pozor ano?" Došel k němu, políbil ho na čelo a on se jen usmál.

"Mohl by přijít Liam?" Zeptal se tiše, jako by mu za to Louis měl něco udělat.

"Jistě, zlatíčko, aspoň tu nebudeš sám, i když moc se tam nezdržím," Niall se usmál a hned vytáčel Liamovo číslo, mezitím co Louis odešel do ložnice.

Vzal si na sebe bíle triko, přes to béžově zelenou džínovou bundu, černé skinny jeans a bíle kotníčkové tenisky All Stars.

Konečně mohl vyrazit, vlasy měl vyčesané nahoru a po stranách jemně rozcuchané.

Když sešel schody, v obýváku se k sobě už tiskl Niall s Liamem a prali se o joystick.

Brunet se musel zasmát, sáhl do skříně a Niallovi podal ještě jeden.

"Dobrý den, pane Tomlinsone," pozdravil slušně vychovaný brunet a Louis pohladil jeho vlasy.

"Ahoj, už jsem ti říkal, že jsem Louis, tak jo zlatíčka, já musím, dávejte tu pozor ano?" Usmál se a hned šel do haly.

Vzal klíče od auta a vyšel ven, kde si to mířil rovnou k autu, zasedl do něho, nastartoval a jel na místo určení.

Jakmile zaparkoval u vetší vily, zamkl auto a šel ke dveřím, na které zaťukal.

Čekal pár minut a ve dveřích se objevil vyšší chlap, kterého už před dvoumi týdny viděl ve škole.

Harry Styles, třídní učitel jeho syna Nialla.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat