"Lou? Lou!? Louuu?!" Křičel starší po celém domě a hledal to jeho maličké stvoření, které se tak rádo schovávalo.
"Hazzy!" Ozvalo se ze skříně a Harry si to k ní hned namířil, otevřel ji a ten maličký neposlušný hybrid vypadl se svetříkem a červenou čepičkou, kterou nosí Santa.
"Našel jsem Santíka," vydechl zasněně a cupital pomalu po čtyřech k Harrymu.
"Ach," zasmál se starší. "Tak pojď ty můj Santo," vydechl a vzal opatrně menšího za ruku, ten se pomalu postavil a poslušně cupital s ním.
Došli do kuchyně a posadili se ke stolu, kde bylo připravené jídlo.
Louis si sladce olízl dlaň a natáhl se pro příbor.
"Dobrou chuť," usmál se Harry a pohladil Louisovu dlaň.
"Dobrou," culil se menší brunet a jeho ouška se skrčila v jeho vláskách.
Kudrnáč ho místy pozoroval a usmíval se, nemohl být šťastnější.
Když našel tohle schoulené kotě, tolik se bálo a teď už nechce od svého majitele pryč ani na krok.
Tohle byli jeho první Vánoce, přesně za týden to bude rok, kdy ho našel.
Louis si olízl špinavé rty a podal mi jeho talíř, který jsem ihned dal do myčky.
"Půjdeme dělat hají, aby ráno byl Santík?" Zaculil se maličký Louis a následoval Harryho do ložnice.
Harry vytáhl Louise na postel a zachumlal ho k sobě pod peřinu, ve společném objetí sladce oba usnuli.
"Hazzy, Hazzy," pípal tiše a vyletěl z postele, utíkal tak rychle, že dokonce zakopl na rovné podlaze.
Harry se jen smál a pomalu sešel schody, naproti kterým už se krčil brunet u stromečku s dárky.
S radostí trhal obaly dárku a vždy zahýbal ocáskem z toho, jakou měl radost.
"Hazzy," podal Harrymu asi deset dárků a zaculil se, pak opět koukl pod stromeček a všude bylo jen Louis.
"Hazzy?" Zakňučel.
"Copak?" Usmál se na něho Harry a rozbalovala též své dárky od blízkých, rodiny a kamarádů.
"Mám hodně dárků a ty ne," posmutněl maličký a Harry si vzal jeho bradu dlaní a zvedl ji.
"Mám tebe Lou," vydechl a políbil jeho polštářky.