"Hele Ni, pojď sem, rychle!" Vykřikl jsem a jakmile blonďák přiběhl spadl na chodbě.
Začal jsem se hlasitě smát a on se jen zamračil a koukl na podlahu, která byla namazaná olejem.
"Idiote," zavrčel a pomalu si stoupl.
"Ale zlato, dej mi pusu," prohrábl jsem si své nově nabarevné vlasy a nakláněl se pro polibek.
"Ne díky," odešel do koupelny a já jsem uklidil olej ze země.
Po úklidu jsem se vydal do sprchy a pustil na sebe příjemně teplou vodu, ale to už jsem viděl Nialla, jak se ušklíbl a koukal na záchod.
Spláchl a já hlasitě vykřikl pod náporem horké vody, blondýn se smál a já rychle vylezl ze sprchy, zabalil se do ručníku a už jsem běžel za ním.
Chystal jsem se mu udělat pořádné peklo.
Šel jsem do ložnice, kde jsem dal kameru a vložil jednu i do koupelny.
Zalezl jsem do postele, ale ještě před tím něco udělal, přece jen se musím pobavit na Niallův účet.
Otočil jsem se na bok a dělal jsem, že spím, jakmile jsem pocítil, že si Niall sedl na postel zakousl jsem se do polštáře, abych se nesmál ještě dříve, než se to stane.
"No to si ze mě děláš prdel?! Ty ses vážně pochcal do postele?! Pane bože!" Vykřikl hlasitě a já jsem se začal smát.
Jeho výraz byl velmi naštvaný a já si sedl a pohladil ho po tváři.
"Džus blbe," pokrčil jsem rameny a Niall si vzal deku a polštář a odešel do obýváku.
"Zlato," vydechl jsem a zůstal v ložnici, do rána bude zase vysmatý.
Vstal jsem brzo ráno a rychle jsem mířil do kuchyně, abych si svého přítele udobřil.
Udělal jsem snídani a natáhl se pro marmeládu v tubě.
Polil jsem tím vafle a dal je na stůl, když Niall přišel zakousl jsem se do vafle a on se začal hlasitě smát.
"Kečup," pokrčil rameny a já se zakřenil.
Odešel jsem do svého pokoje, kde jsem měl různé věci a sedl jsem si k počítači u kterého jsem strávil víc, než jsem chtěl.
"Zayne?" Ozval se zamnou jemný hlásek a já jsem se na něho otočil.
"Hmm?" Pomalu jsem vstal od počítače a on koukal na zem.
"Ty si zapomněl na to, co dnes je?" Zašeptal.
"Pátek, Ni," řekl jsem a on ke mě zvedl pohled a tiše popotáhl.
"13." dodal tiše a odešel.
Už dvě hodiny byl Niall pryč a ani mi nebral telefon.
Seděl jsem u televize a stále čekal, když se ozval zvuk dveří.
"Ahoj," ozval se domem tichý šepot a já si stoupl.
"Myslíš, že jsem zapomněl ty můj Ire?" Usmál jsem se a stisknutím jednoho tlačítka jsem spustil video v televizi, na kterém jsem pracoval měsíc.
Niall se usadil vedle mě a s roztomile vykulenýma očíčkama na to koukal.
Byli tam všechny naše momenty, scény z videí a vlogů z YouTube kanálu který jsme měli, někdy i vtipné fotky a hlavně ty naschvály, které jsme si dělali denně.
Když Niall připravil večeři a jedním tahem na mě vylil kyblík vody, když já jsem Niallovi přilepil ruku ke klice, když Niall natřel záchodové prkýnko lepidlem a já si k němu přilepil zadek.
Když jsem ho ráno namaloval a skypoval s fanouškama, když jeho maličké ručičky stáhli mé kalhoty na veřejnosti.
Bylo tam za naše poslední tři roky všechno.
Niall neudržel emoce a rozbrečel se, dokonce tam bylo i to, jak si ten blondýn klekl a vyndal malou krabičku.
Můj pohled jásal, ale když ji otevřel a byl v ní živý pavouk, shodil jsem ho na zem a s nadávkami utekl, ano bojím se pavouků.Tentokrát je řada na mě.
Poklekl jsem před svého ohromeného blonďáka a ten se jen zasmál.
"Ne, Zee, já ti nenaletím," chechtal se a já otevřel krabičku.
"Nialle Jamesi Horane, vezmeš si mě?" Tohle jsem myslel vážně.
"Zee.. A,ano," vykoktal a já mu tak mohl nasadit snubní prsten.