daddys princess. (-larry)

2.7K 135 8
                                    

Potáhl jsem ze své cigarety a sledoval svou princeznu, jak stojí naproti mě, na sobě má lotosově růžové kalhotky s krajkami, které jsou ozdobeny podvazky taktéž stejného odstínu.
Krk mu obepínal silnější kožený obojek s kovovým kroužkem uprostřed, přesně tak jak to moje kinky princess měla ráda.

Jeho dlouhé hnědé vlasy mu padaly pod ramena, kde byly zakončeny velkými loknami.
Každý pramínek mu tvořil několik prstenců a končil pod jeho rameny.

Oči měl zelené jako dva svítící smaragdy, které lemovalo zarovnané obočí neutrálního vzoru.
Nos měl krásně rovný a rty malinově nadýchané, plné jako polštářky plněné peřím.

Jeho tváře byli rajčatově rudé, nosánek pokrčený a obočí svraštěné do výrazu, kterým se tváříme, když něco nechápeme.

"Výborně, teď se otoč pro daddyho," potáhl jsem z cigarety a foukl kouř do prázdná, můj výraz byl zamýšlený.
Obočí svraštěné, přimhouřené oči a vrásky kolem mých tenkých rtů, které byli nyní pootevřené do o.
Seděl jsem o něco níže, nohy jsem měl roztažené a sem tam jsem si dupal nohou.

Harry se bez problému otočil, jeho červeň stoupala a já pohlédl na jeho krásně vypracované svaly na zádech. Jeho lopatky byly výrazné jako červeně napsána známka v testu.

Páteř mu sem tam odhalovala pár obratlů, ale to stále nebylo mé oblíbené.
Sklouzl jsem pohledem na jeho pozadí a silně si skousl ret nad těmi červenými rankami, které tam měl.

Měl rád, když jsem byl tvrdý, rád prosil a sténal, když jsem ho plácal a někdy až surově mlátil přes jeho rozkošný zadeček páskem.

"Hodný chlapec," vydechl jsem a znovu si potáhl z cigarety, načež jsem se rukou opřel o jeden roh sedačky.
"Chtěl bys daddymu na klín?" Vydechl jsem, načež s tím i odešel kouř do prostoru naší ložnice.

"Ano," vydalo ze sebe to malé kotě a já si ho s úsměvem prohlédl a prstem na něho ukázal gesto, aby šel ke mě.

Každé mé slovo, gesto a přání jako by mu bylo rozkazem, byl citlivý a slabý jako porcelán.
Byl to andílek, kterému jsem kazil duši, ale věděl jsem, že to miloval, miloval být špatný daddyho andílek.

Jeho bosé nohy mlaskaly o podlahu a já típl cigaretu do popelníku na stole, kam jsem ji nakonec i umístil.

Harry ladným krokem přešel ke mě a já objal jeho užší pas, jeho pokožka byla hebká jako samotné hedvábí.

"Něco pro tebe mám, byl jsi moc hodný, babyboy," s úsměvem jsem pozoroval jeho stydlivý výraz. "Posaď se," dodal jsem vzápětí a dlaní se poplácal po stehně na znamení, aby si sedl na můj klín.

S úsměvem to hned vykonal a já si přivlastnil jeho rty.
Tiskl jsem jeho boky v dlaních a on na to odpovídal tichými steny, které mi věnoval do rtů.

"Otoč se," šeptl jsem a následně skousl jeho ušní lalůček, načež zaskuhral a sedl si ke mě zády na můj klín.
Roztáhl jsem od sebe dlaněmi jeho stehna a prsty zabloudil pod lem jeho kalhotek.

"Daddy," jeho sten mě donutil, abych mu udělal dobře, tak jak to on vždy dělá mě.

"Byl jsi hodný, moc hodný," šeptl jsem a odhrnul jeho kalhotky, načež jsem uchopil jeho penis a začal dělat pomalé pohyby nahoru a dolů.

Jeho sténání mě zevnitř zžíralo, měl tak krásný hlas, Harry byl tichý, ale když sténal, jeho steny byly chraplavý a hlubšího tónu, přesně jako jeho krásný hlas.

Palcem jsem obkroužil jeho špičku a skousl kůži na jeho krku, pričemž jsem mu tak začal tvořit bolestivé borůvkové flíčky lásky.

"Daddy víc," zasténal, když jsem na něho byl příliš pomalý. Zrychlil jsem tempo a stisk jsem upevnil, cítil jsem každou vystouplou žílu na jeho penisu a skousl si ret, když pod mým dotekem byla cítit ta horká krev, která mu v nich proudila.

Prohl se v zádech a své ploché bříško tak udělal do obráceného mostu, vyšpulil ho.
Plivl jsem si na svou pravou ruku a znovu ho začal uspokojovat rychlejším tempem, rýsovaly se mu žíly na podbřišku a já se jen ušklíbl.

"Daddy!" Vykřikl a s dlouhým stenem vyvrcholil do mé dlaně a svá stehna.
Políbil jsem jeho ouško a s úsměvem hladil jeho vlásky.

"Chtěl by si, abych se na tobě povozil?" Vydechl a já se jen zasmál.
"Hloupé koťátko, dnešek je o tobě, miluju tě," šeptl jsem a láskyplně ho obohacoval polibky po jeho rozpálené kůži.
"Já tebe," vydechl naposledy, než mi usnul v náruči.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat