young art. (-niam)

3.1K 166 11
                                    

"Posaď se támhle," vydechl brunet a zrzka se usadila v křesle, její nahá pokožka svítila na celý pokoj a brunet jen zabodl štětec do plátna.

Její dlouhé kudrnaté zrzavé vlasy schovali její prsa a rukou schovala i své intimní partie, tohle brunet miloval, nahá dokonalá těla, která mohl přenést na plátno.

Pět hodin pečlivé práce a stále nebylo dílo dokonáno.

Zrzka se oblékla a Liam ji pohladil po vlasech.

"Děkuju," usmál se na tu přírodní krásku a ta mu věnovala jemný polibek a s úsměvem odběhla.

Brunet nejradši kreslil duše, které poznal na ulici.

Opět vyšel z domu do tmy ven a nasadil si kapucu, ruce vsunul do kapes a šel nočním tmavým Londýnem.

Jeho oči upnuli na mladíkovi před ním, mohlo mu být tak čtrnáct.

Zrychlil své tempo a blondýn zrychlil též.

"Počkej," vydechl brunet, doběhl ho a chytl jeho dlaň.

"Jsem malíř, chci tě namalovat,"

Jeho nahé tělo padlo přímo do mých očí jako šipka do terče, přímo doprostřed jako by hned vyhrál napoprvé.

"Posaď se," vydechl jsem a sedl si na svou taburetku.

Jeho nahé tělo bylo bez chyb, žádná jizva, žádná modřina, žádná nedokonalost, byl dokonalý.

Začal jsem s prací a nejdříve nakreslil kruhy, které znázorňovaly jeho části těla, náčrtek.

"Zlatíčko, dotýkej se sám sebe," přimouřil jsem oči a měřil si štětcem jeho přesné délky, které jsem přenášel na plátno.

Blonďák tiše zasténal, když přejel po své nahé kůži a já jsem si skousl ret a dále maloval.

Byl tak nevinný, tak dokonalý a tak mladý.

Žádné vrásky, jizvy, prostě nic.

Jeho pleť byla jemně bílá, jako krásný a čistý porcelán, byl jako panenka.

Jeho zuby byly bíle jako čisté peří anděla, sám vypadal jako anděl, který sem nehodou spadl mezi všechny ty lidi.

"Více, drahý," pošeptal jsem a sám jsem měl problém se svými kalhoty, ale tohle bude dokonalé dílo.

Blonďák zaklonil hlavu přes sedačku a zhluboka dýchal, když si dělal svou rukou dobře.

Ušel mi tichý sten a on jen pokračoval.

"Dost," zasténal jsem a položil jsem štětec na paletu.

Vstal jsem od plátna a šel k němu.

Jeho nahé tělo leželo na červené sedačce a já se k němu sklonil a věnoval mu několik polibků na ouško.

"Tak nevinný," pošeptal jsem mu a on se zhluboka nadechl.

Odstranil jsem jeho ruku z citlivého bodu a nahradil ji svou, pričemž jsem začal s jemnými pohyby nahoru a dolu.

Jeho steny se linuly celým pokojem a já ho jen poslouchal, byla to hudba pro mé uši.

Malý mi opatrně sundal kalhoty a začal dráždit můj penis přes boxerky, musel jsem sténat a zrychlit pohyby rukou, abych vůbec dokázal dýchat.

Jeho dlaň byla jemná, jemnější než nejkvalitnější hedvábí.

Když svou ruku schoval do mých boxerek, dotek byl ještě intenzivnější, myslel jsem, že se zblázním.

Jeho ústa se schoulila do písmene 'o' a já věděl, že už je moc blízko, přestal jsem.

Opatrně jsem nahmatal jeho vstup a vnikl jsem do něho prstem, načež hlasitě zasténal.

"Klid, hlavně klid," zašeptal jsem mu a prstem pohl až po poslední článek.

Mladičký se prohl silně v zádech a já se nemohl nabažit toho pohledu.
Byl tak krásný.

"Ah," zasténal, když jsem narazil na jeho uzlíček nervů a zopakoval kmitání prstem, abych ho podráždil ještě více.

Když jsem z něho vytáhl svůj prst a doufal v dobrou přípravu, natiskl jsem svůj penis na jeho pozadí a špičkou se otíral o jeho vstup.

Nezletilý tiše sténal a já si ukradl jeho rty jen pro sebe.

Tak krásné jemné rty.

V tom jsem do něho nemilosrdně vnikl až po kořen a on jen hlasitě vykřikl a zkroutil se v křeči.
Jeho oči naplnili slzy a já věděl, že tohle malé mládě to bude bolet ještě hodnou dobu, ale jakmile jsem se opatrně pohl a podráždil jeho prostatu, přirazil oproti mě.

Můj instinkt mi dal najevo, že musím přirážet a já tak učinil, jeho tělíčko se stále svíjelo a já si nemohl pomoct a zrychlil své přírazy do jeho slabého tělíčka.

Hlasitě zasténal a se slzami v očích zaklonil hlavu, věnoval jsem mu několik mokrých polibků na krk a když jsem přirazil až po kořen, chvíli jsem v něm tak hluboko zůstal a on hýbal pánví, aby uspokojil svůj uzlíček.

"Jmenuji se Niall," zasténal a vyvrcholil na své bříško, já jsem však ještě nebyl a tak jsem znovu přirazil do jeho tělíčka, tentokrát více hrubě a on se napl jako guma.

Cítil jsem, jak jsem blízko a naposledy jsem hrubě přirazil, jeho tělo se prohlo a opět znovu vyvrcholil.

To už jsem však i já dosáhl svého a věnoval mu polibek na rty ještě předtím, než jsem vstal a jeho tělo zabalil do deky.

Vzal jsem jeho boky zabalené v dece a vedl ho k plátnu.

"Pane bože, je to úžasné," vydechl a otočil se na mě, pričemž mi věnoval polibek na rty, ne první a už rozhodně ne poslední.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat