"Nialle, zlato je čas spát," vydechl brunet tiše a maličký blonďák cupital a vyskočil na postel."Ale já čekám na Liama," zaculil se a Louis se zasmál.
"Zachvilku tu bude, zachumlej se pod deku a pusťte si televizi," usmíval se tatínek na Nialla a ten se schoulil pod deku.
Liam pomaličku vyšel z koupelny a narazil na Louise, který jen pohladil jeho vlásky a cupital k Niallovi.
"Ahoj," zaculil se brunet a zalehl hned k Niallovi pod deku.
"Li?" Pípl tiše Niall a lehce zčervenal.
"Ano?" Pípl tiše a chytl nervózně svou dlaň.
"Mám tě moc rád," vydechl tiše, ale tak, aby ho dotyčný slyšel.
"Já tebe, Ni," pípl Liam a nahl se k menšímu z nich, opatrně našpulil rtíky a naklonil se k němu ještě víc.
"Nesu vám ně.." Louis se zadrhl a tiše se pro sebe zachechtal.
"Jen jsem vám přinesl něco dobrého, zlatíčka," vydechl a podal jim popcorn a sladké bonbóny se skleničkami s džusem.
"Děkuju, tatí," zčervenal Niall a uchopil pod dekou Liamovi ruku.
"Moc se omlouvám," oba Louis políbil na čelo a odešel za svým manželem Harrym, který už si užíval po práci teplou vodu ve vaně.
Niall nevnímal jídlo a ukradl si Liamovi rty pro sebe.
"Hehe," zachechtal se a Liam mu věnoval polibek též.
"Můžu tě krmit?" Zasmál se Liam a Niall přikývl, společně se krmili a koukali na filmy.
Druhý den šel Niall vyprovodit Liama domů a jakmile se rozloučili, rychle cupital domů, bohužel nedával pozor a srazilo ho auto.
Řidič hned volal sanitku a držel jeho malé tělíčko.
"Crrr, crrr," ozval se zvonek a ze dveří vyšel uplakaný Louis s Harrym po boku.
"Ahoj, Li," Liam tiše polkl a vyděšeně koukal.
"Pane Tomlinsone co se stalo?" Vydechl vystrašeně a Louis utekl do ložnice.
Harry si vzal Liama do náruče a pohladil jeho vlásky.
"Liamku, víš.. Niall tu není," vydechl tiše Harry a Liam se pousmál.
"Srazilo ho auto a teď je jednou z hvězdiček na nebi," vzlykl Harry a Liam koukal do rohu pokoje.
"Ale pane Tomlinsone, Niall je támhle a mává mi," pípl Liam.
Vzbudil jsem se a došlo mi, že jsem měl opět zlý sen.
Posadil jsem se a koukl vedle sebe, koukl jsem na stolek a vzal mou fotku s Niallem do rukou."Chybíš mi, lásko," nechal jsem slzy volně stékat a pak se pro sebe usmál.
Ucítil jsem teplo na tváři, Niall byl stále semnou a opatroval mě.