a soldier. (-narry)

1.7K 88 11
                                    

na přání pro talentovanou ehoran93 😌❤❤

"Horane ještě dvacet!" Křikl po mě kudrnatý muž a já zrychleně dýchal, bolel mě každý sval na mém těle.
Ruce jsem necítil a nohy jakž takž.
"Už nemůžu," řekl jsem zadýchaně a padl na zem únavou.

Velitel celé armády si vybral zrovna mě, toho nejslabšího ze všech, jak mě vždy nazýval.

Zasebou už jsem měl padesát kliků a před sebou dalších dvacet, které mi přidal.
"Neflákej se Horane! Nebo jsi bez večeře!" Křikl po mě, jeho vráska mezi obočím se vůbec neztrácela a oči měl jako tmavě zelený mech.

"Prosím, pane," vydechl jsem celý zlámaný a znovu se podržel rukama a udělal další nároční klik až k zemi, dotkl jsem se nosem země a zvedl se.
"Fajn konec," strčil mě svou nohou k zemi a já se ani nezvedl, už jsem i zapomněl, jak se vlastně jmenuji.

"Dobrou, pane," "Dobrou," poslouchal jsem hlasy a pootevřel jsem oči, před sebou jsem viděl černé kanady a znovu jsem upadl do svých myšlenek.

"Je mu lépe?" Trochu jsem se pohl a svraštil obočí nad bolestí, která udeřila jako blesk do mého těla.
"Snad jo, uvidíme se zítra vojáku," "Ano pane," natáhl jsem ruku po láhvi s vodou.

"Jsi vzhůru," vydechl mi dost povědomí hlas, když viděl, jak se sápu po vodě, podal mi jí a pomohl mi se posadit.
"Hele, zítra se zdržíš cvičení fajn? Neber si to osobně, ale tebe prostě do války nepošlu," vydechl a já se napil studené příjemné vody.

"Ale já chci pane," zavřel jsem láhev a položil jí na postel.
"Ne Nialle, nehodlám o tebe přijít," vstal a pousmál se, jeho hlas byl jemnější než před několika hodinami.

"Jak je ti? Doufám, že už lépe, protože, no, já víš.. Přehnal jsem to," pokrčil rameny a koukal do země, nikdy se nikomu neomlouval, až do teď, proto byla jeho reakce taková.
"Je mi lépe, pa-," "Harry," předběhl mě a skočil mi do řeči.
"Je mi lépe, Harry," dokončil jsem a promnul si oči.

"Mám tu chleba a kuřecí maso z večeře," pousmál jsem se a přijal talíř, který mi podal.
"Musím ještě někam zajít, ale najez se a udělej si pohodlí, hned přijdu," přikývl jsem a s chutí se pustil do jídla, měl jsem opravdu dost ohromný hlad.

Spokojeně jsem zapil poslední sousto vodou, odložil jsem vše na stůl a zachumlal se do deky, ležel jsem v Harryho stanu na matraci, kterými byl stan vystlaný a přikryl se příjemné teplou a nadýchanou peřinou.

"Zlato posuň se," ucítil jsem menší tlak na bocích a zakňučel jsem. "Neh," zamručel jsem a odmítl tak Harryho prosbu.
"Jen si chci lehnout," ucítil jsem jeho horký dech na krku a v tu chvíli jsem přestal dýchat, moje pokožka hned zahájila obranu, po celém těle jsem měl husí kůži.

Jeho mokré rty se dotkly mého krku a já rukou chytl jeho delší kudrnaté vlasy, za které jsem zatahal.
"Tak citlivý," vydechl a znovu rty zaútočil na můj krk, cítil jsem menší bolest a štípání, když si značil můj krk.

"Ni, teď se ke mě otoč, ano?" Otočil jsem se na něho a hned se přisál na jeho rty.
Ve svých kalhotech jsem cítil vzrůstající problém a Harry mě chytl pod krkem.

"Teď hlavně ticho, blondie," šeptl mi do rtů a nalehl nade mě, čímž se třel kolenem o můj klín.

Zaklonil jsem hlavu a tiše zasténal, Harry mi stiskl tváře svou dlaní a docílil tak našpulení mých rtů. Spodní ret vsál mezi své zuby a já vzrušením dýchl do jeho rtů.

"Musíš mi slíbit, že ani nepípneš, andílku," "Slibuji," vyhrkl jsem ihned a znovu se přisál na jeho plné malinové rty.

Cítil jsem Harryho ruku na svém podbřišku a nehty jsem mu zaryl do zátylku, jeho tiché syknutí mě zastavilo a já jsem si prsty propletl s jeho vlasy.

"Chci tě v sobě," zakňučel jsem a dlaní stiskl jeho chloubu přes vojenské kalhoty.
"Fuck," zasténal, načež rozepl své kalhoty a mě si hned otočil na bříško.

Klekl jsem si na kolena a nechal se obohacovat jeho doteky pod trikem.
"Svlékni se, do naha," šeptl a já hned splnil jeho přání a oblečení jsem někam zahodil.

Opřel jsem se o ruce a trochu se tak ve výsledku předklonil, načež harry chytl mé boky a otřel se svou nahou pokožkou o tu mou.

Harry dlaní přikryl má ústa a já svraštil obočí nad jeho činem, ale hned na to jsem pochopil, když do mě vnikl celý až po kořen.

Zasténal jsem mu do dlaně a držel se, abych nebyl hlasitější, než je třeba.
On si spokojeně začal určovat tempo a já jen slastí sténal, druhou dlaň obmotal kolem mého penisu a pomáhal mi tak v mém uspokojení.

Všechno bylo v ten moment tak intenzivní a já zaklonil hlavu, Harry mi strčil tři prsty do úst a já je sál jako jeho poslušný kluk.

"Kurevsky úzký," zasténal a já ucítil štiplavou bolest na zadečku, když mě přes něho plácl.
"Jsi jen můj, kurva můj rozumíš?" Zavrčel a znovu mě uhodil.
"Jen tvůj," zasténal jsem a zaklonil hlavu.

"Zakřič jak jen můžeš, andílku," vydechl, když zrychlil tempo přírazů a já s hlasitým výkřikem jeho jména dosáhl silného orgasmu, stejně tak jako on.
Cítil jsem uvnitř sebe příjemné teplo a jen tak tak držel své tělo nad zemí rukama, které se mi chvěli.

"Lehni si lásko," vydechl Harry a položil mě na bok, načež hladil celé mé tělo od vlasů až po stehna.

"Shh," vydechl a líbl mě na spodní ret. "Spi, miluji tě ano?" Po téhle větě jsem usnul ihned.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat