sick. (-ziam)

2.7K 169 9
                                    

mimi: zayne?

daddy: co je lásko?

daddy: mám ještě hodinu, nemůžu moc psát

mimi: stav se u mě, aspoň na týden

daddy: babe, stalo se něco?

mimi: ano, prosím.. je to strašné, prosím

daddy: naléhavé?

mimi: ano, moc

daddy: dej mi pár hodin, babyboy

Hned jsem si během hodiny sbalil věci a omluvil se u ředitelky, po čemž jsem spěchal do auta.

Můj brouček mi už několikrát psal, že se něco stalo a nikdy to nebylo dobré.

Poprvé mu umřel pejsek Timmy, byl to francouzský buldoček.
Strašně jsem si ho během dvou měsíců oblíbil a on pak takhle odejde.

Podruhé byla jeho maminka v nemocnici, vážná operace, která se dokonale povedla, což jsem byl neskutečně šťastný.
Paní Paynová má dokonalé srdce, které po ní zdědil můj Liam.

A minulý týden to bylo kvůli Harrymu, Liama nejlepší kamarád.
Pohádali se.

Člověk by neřekl, že se kluk dokáže takhle složit z hádky s kamarádem, ale ano, ano dokáže.

Liam celý týden nechtěl jíst, ani komunikovat, nic.

Harry mu vyhrožoval, že mu dá přes hubu, ale to jsem si s ním slušně vyřídil já.

Měl štěstí, že to byl jen natrhlý ret a pár modřin, je to pohledný chlapec a nechtěl bych ho nijak zohavit.

mimi: zaynie:(

mimi: prosím

daddy: lásko, už jsem na cestě ano? neboj se

daddy: víš co, milánku? zavolám ti ano? a budeme spolu celou dobu volat

mimi: miluju tě zee

"Ano miláčku, tak ať mamka otevře, jo?"

"Jo,"

"Dobře, papa," típl jsem hovor a vystoupil z auta, ve dveřích domu už na mě čekala paní Paynová a já jí věnoval objetí.

"Ahoj Zayne," věnovala mi polibky na tváře a já je opětoval.

"Dobrý den, je všechno v pořádku?" Ona se zasmála a já pochopil, že tentokrát o nic vážného nejde, ten maličkej hajzlík.

V ruce jsem držel dvě kytice růží po pěti a jednu věnoval jí.

"Děkuju drahoušku, je překrásná," dala mi další polibek a já se jen usmál.

Vyběhl jsem schody a otevřel dveře od Liamova pokoje.

"Zee," ozval se jemně nastydlý hlásek a já se opřel o dveře.
To co jsem viděl mi skoro vyrazilo dech.

Liam ležel v manželské posteli zachumlaný v dekách, podepřený několika polštáři, koukal na televizi a všude byli kapesníky.

Ovšem pro jeho potřebu smrkat, doufám.

"Ahoj," usmál jsem se a přešel k němu.
"Vážně si mě vyhnal ze školy abych jel čtyři hodiny za nemocným Liámkem?" Usmál jsem se a políbil ho na čelo.

"No, ano," našpulil lehce rty a já mu dal polibek i na ně.

Růže jsem mu dal do vázy vedle postele a vyhodil už tři dny starou kytici.

"Už zase květiny?" Usmál se a na tváři se mu tvořili červené kruhy na lících.

"Pro mojí květinku," usmál jsem se a posadil se k němu.

"Takže ukončím důležitou přednášku a jedu přes půlku světa, abych se o tebe staral?" Pohladil jsem jeho vlasy a on udělal vtipnou zamračenou grimasu, svraštil obočí a následně si kýchnul.

"Mmm, ano," zasmál se a objal mě kolem krku.

"Tak to abych se snažil a staral se o tebe co nejlépe," políbil jsem jeho ouško a usmál se.

"Miluju tě, Zayne,"

"Však já tebe, Li,"

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat