sex with ex. (-niam)

5.9K 234 1
                                    

n i a l l

"Naser si ty kreténe!" Křičel jsem na svého spolubydlícího Liama, ani nevím proč s ním stále bydlím.

Chodili jsme spolu, ale nevydrželo to a ani se nedivím, neměl na mě čas, já chtěl pozornost a lásku, ale tu mi nedopřál.

"Ticho ty idiote," smál se, vysmíval se mi přímo do obličeje.

"Nevím co je ti k smíchu! Kdo si myslíš že jsi?!" Křičel jsem a moje srdce silně tlouklo, držel jsem se sotva na nohách.

"Člověk?" Smál se a vůbec to nebral vážně, to mě dost točilo.

"Fakt, si vypatlanej jak lepidlo! Jenže to je aspoň k něčemu dobrý! To vypatláš na papír a je to! Ale ty jsi k ničemu! Sereš mě, Liame!" Křičel jsem ještě víc a pak ho sledoval, jak se ke mě přibližuje.

"Co jako děláš?" Vyjekl jsem, když se ke mě naklonil.

"Jdu ochutnat tvá drzá ústa, vsadím se, že jsou jemná a dokonalá, tak se nesnaž," chtěl jsem něco namítnout, ale jeho rty mě utišily.

"Lásko, notak, přece sis nemyslel, že se tě vzdám," vydechl a já nechápavě koukal.

"Liame, nech mě, prosím," pípl jsem zmateně.

"Ty irský pako, pojď sem," objal mě a mé srdce začalo opět klidně bít.

"Idiote blbej," zašeptal jsem a ihned mu utekl z náruče do svého pokoje, kde jsem si zalezl do postele a přikryl se.

Venku už byla tma a já usínal.

Začal jsem pociťovat doteky a jemně jsem se ze spaní zamračil.

"Dost," pípl jsem.

l i a m

Lehl jsem si k Niallovi a začal ho hladit po jeho roztomilém bříšku, nemohl jsem si pomoci, byl tak krásný.

Zamračil se a začal s sebou ošívat.

"Dost," pípl ze spaní a já se usmál a zajel jsem na jeho podbřišek, který mu obsypávaly jemné chloupky.

"Liame," vydechl a jeho očíčka svítila místností, jelikož do nich svítil měsíc, který byl v úplňku.

"Ššt, užiješ si to," oznámil jsem mu a zalezl jsem k němu pod deku, jeho tělo jsem začal všude líbat a hladit.

"Liame," zasténal, když jsem jazykem obohacoval jeho bradavky a nakonec jsem sjel jazykem až k jeho podbřišku.

Svlékl jsem mu kalhoty a pak boxerky do půlky jeho penisu.

Skousl jsem si ret a jazykem jsem olízl jeho kořen, Niall se ihned napnul jako luk a zasténal.

"Liame, víc," zašeptal a mou hlavu si tam přitlačil.

Vyndal jsem jeho penis z boxerek a celý si ho vložil do úst, jazykem jsem obohacoval jeho špičku a rukou uspokojoval jeho kořen.

Jakmile jsem cítil, že se cítí k vrcholu, přestal jsem a svlékl si své boxerky.

"Dostanu tě do nebe, andílku," zašeptal jsem mu a on tiše polkl.

"Nejsem připravený," "Ale jsi," oznámil jsem mu a nejdříve do něho vnikl svým prstem.

"Lili," začal sténat mé jméno při každém třetím přírazu a já si lehl nad něho, abych spojil naše rty.

"Lehni si na bříško, zlato," zašeptal jsem mu a hned jak udělal, tak jsem jeho bříško podložil polštářem.

"Teď to trochu zabolí, uvolni se," přiložil jsem svůj penis k jeho zadečku a opatrně do něho vnikl.

"Dobrý?" "Dokonalý," vydechl a já jen překvapeně koukal, nikdy jsme s Niallem nezašli takhle daleko.

"Už si to zkoušel, že?" Přirazil jsem a rukama vzal jeho boky, které jsem mu hladil.
"Ano," vydechl a zaklonil hlavu.

Pohled na to, jak můj penis vniká do jeho zadečku mě neskutečně vzrušoval a já se zmohl jen na sténání, stejně tak jako Niall.

"U-ž," vykoktal Niall a já konečně natrefil na jeho prostatu.

"Doprdele, Liame, ano!" Vykřikl a já to ještě dvakrát zopakoval, dokud se maličký neudělal na polštář a svou postel.

"Ještě vydrž, zlatíčko," hladil jsem jeho upocená záda a své tempo zrychlil.

Hlasitě jsem vzdychl a vyvrcholil na Niallův zadeček, pričemž jsem mu ho hned očistil a políbil jeho líci.

"Právě si měl sex se svým ex, zlato,"

"A kurevsky se mi to líbilo," vydechl.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat