blond angel, punk devil. (-narry)

5K 180 6
                                    


Jeho konečky prstů se dotkly mé pokožky a já myslel, že zešílím.

Hebké bříška prstů jemně hladila mou nahou pokožku na boku a já se pousmál a schoval svůj obličej více do deky.

"Lásko, vím že už nespíš," jeho prsty nahradily rty a já cítil, jak jeho jemné polštářky líbají celý můj bok a pak jak se přisáli na můj krk.

Studený kov v jeho rtech uhodil mou kůži a mě se jako rychlá reakce objevila husí kůže po celém těle.

"Otoč se na mě, cítím se tak sám," zaskučel Harry a já se s poloúsměvem otočil a prohlédl do těch krásných mechových očí.
Tak čisté a nevinné, ale přitom to byl pohledem velký drsňák.

Potetované celé tělo, piercing ve rtu a v jazyku, kudrnaté vlasy až pod ramena a kousek pod očima dvě maličká tetování. Šipička a trojúhelník.

Nikdy se mi nelíbilo tetování v obličeji, ale jemu to neskutečně slušelo, každé jeho tetování jeho tělo jen zdobili a já po něm neskutečně šílel.

On byl ten dominant a já ten neposkvrněný kluk, ta dívka, kterou chrání její anděl strážný.
Až na to, že na dívku mi něco chybělo a i přibývalo.

"Zlato, posloucháš mě?" Vyrušil mě jeho chraplavý hlas a já zčervenal.

"Promiň, ale přemýšlel jsem,"

"Ah, Nialle. Jsi tak nepozorný," zavřel jsem oči, když se jeho rty opět přisáli na můj krk a já vydával hlasité steny.

Každý jeho polibek na krku vzbudil mé motýlky v břiše a já se cítil neskutečně milován, a to jsem taky byl.

"Jsi tak krásný, Nialle. Tak krásný," vydechl a opět konečky prstů hladil mé nahé bříško.
Odkryl deku a usmál se, byl na mě pyšný když jsem spal úplně nahý.

Nikdy jsem tohle neuznával a chodil jsem spát oblečený v pyžamu, ale jelikož můj krásný přítel se za nic nestyděl a nahota byla jeho velkou známostí, naučil jsem se to celkem rychle.

"Zlatíčko, vstaň z postele a ukaž se mi," vydechl Harry a já jsem s úsměvem vstal a pozoroval jeho, jak si sedá na kraj postele, aby měl ke mě blíže.

Uchopil mé boky a věnoval mi polibky na bříško, na kterém mě začaly šimrat jeho lokny.

"Harry," vydechl jsem, když políbil kořen mého penisu a já měl mžitky před očima.
Vždy to od něho byla neskutečná slast, ať poprvé, podruhé a nebo po třicáté.
Vždy to na mě působilo stejně, možná ještě více.

Stoupl si a strčil mě, abych si sedl na postel.

Byl tak krásný a nádherný, mohl jsem na něm oči nechat klidně celé roky.

Opatrně si klekl a já mu zastrkával jeho neposedné vlásky za ucho, až jsem je nakonec uchopil do roztomilého culíku.

Když se Harryho rty dotkly mého penisu zaklonil jsem hlavu a s hlasitým stenem sevřel svou ruku v pěst.

Kov, který měl ve svém jazyku vzrušení dvakrát tolik rozšířil a já se mohl opravdu zbláznit.

"Bože, ano,"

"Tady ti Bůh nepomůže," můj přítel mi věnoval ušklebek a následně pozřel můj celý penis do svých úst.

Padl jsem zády do postele a dýchal s otevřenými ústy.

"Harry, ano," zasténal jsem a když jsem se blížil k vrcholu, Harry stáhl tváře a já jsem se zásténáním jeho jména vyvrcholil do jeho úst.

Jakmile Harry spolykal obsah v jeho ústech, otočil mě na bříško a pod mou pánev dal polštář.

"Připraven?"

"Připraven," vydechl jsem a s následujícím pocitem jsem se prohl v zádech.

Pocit plnosti a lásky, tohle bylo co jsem cítil při našem sexu.

"Jsi tak, tak úzký," zasténal kudrnáč a já si skousával ret.

Harry začal přirážet a položil se lehce na mě, aby mohl obšťastňovat můj krk flíčky a polibky.

Jeho ruka se ocitla na mém penisu a já nestačil sténat, jakmile rukou začal dělat známe pohyby, zavřel jsem oči a už nechal reagovat pouze svá ústa.

"Harry, přesně tam!" Vyjekl jsem, když narazil na mou prostatu a nohy jsem zabořil do postele.

"Ještě chvilku," vydechl mi a pohyb rukou zrychlil pričemž jsem hlasitě zasténal.

"Teď, Ni, teď, udělej se pro mě, udělej se pro mě znovu," zasténal a jak tak splnil, pričemž jsem ucítil jak Harryho teplá tekutina naplnila mé tělo.

Položil jsem si hlavu na polštář a zavřel jsem s úsměvem oči.

"Jdu nám udělat snídani, andílku," řekl Harry a zachumlal mě pod čistě bílou deku.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat