nightmares. (-narry)

2.3K 146 10
                                    

Dlouhovlasý brunet si užíval každou minutu spánku, ovšem dokud nepocítil menší těžkost na hrudníku.

"Harry, Harry," vzlykal tišší hlásek a úspěšně Harryho vzbudil, teď měl jeho celou pozornost.

"Zlatíčko, pročpak nejsi v pelíšku?"

Blonďákova ouška klesala do jeho vlásků a vzlyky se stupňovaly.

"Špatný sen," kudrnáč se posadil a hned zabalil maličkého do deky.

"Žádní bubáci nejsou Ni, ano?" Hladil ho po vláskách a Niall si omotal ocásek kolem jeho nohy.

Niall byl hybrid už od malička a Harry se ho ujal, jeho rodina byla neznámá, ale Niall si velice rychle na Harryho zvykl.
Miloval ho.

Harry šimral jeho ouška a kotě následně usnulo vyčerpáním, jelikož moc nespalo poslední dobou.

"Daddy, ještě," pípl maličký, když Harry přestal šimrat a drbat jeho ouška, musel se nad ním usmát.

Byl tak moc roztomilý a přeslazeně moc krásný.

O pár hodin později už koťátko cupitalo do kuchyně, kde mu Harry nalil do mističky mléko a podal mu cereálie a pár sušenek, přesně to on miloval, ranní snídaně.

"Daddy?"

"Ano miláčku?"

"Můžu spát i dnes večer u tebe?" Brunet přikývl a usmíval se, Niall se roztomile zakousl do sušenky a následně jí snědl.

"Spapej to a pak půjdeme na zahradu," pohladil ho po zádech a mezitím umyl talíře po jeho snídani.

Mezitím se Niall najedl a vyběhl na zahradu, ovšem se ozvala rána a šplouchnutí.

Harry hned vyběhl z domu a koukl na vystrašeného Nialla, který v rychlosti neubrzdil a spadl do bazénu.

Musel se zasmál, ale pomohl mu ven a zabalil ho do županu.

"Bože ty moje nemehlo," vydechl a svlékl ho do naha, osušil jeho ouška a pokožku a vzápětí už Niall běhal nahý po zahradě.

"Ni, dost, pojď sem," smál se a blonďák skočil do bazénu, brunet ho následoval a objal ho kolem pasu.

"Ty šašku nebudeš mi tu běhat nahý," pohladil ho po tváři a políbil jeho narůžovělé rtíky.

"Umm," zavrněl maličký a opětoval Harrymu polibky, které vedli k delším a delším polibkům.

Niall se jemně ušklíbl a následně cákl vodu na Harryho, který se zasmál a chytl Nialla za boky, když se snažil uplavat.

"Nikam, broučku," políbil ho na ouško.

"Mám tě rád,"

"Vždyť já tebe,"

Blonďáček vylezl z bazénu a uložil se na ručníku, kde se schoulil do klubíčka a spokojeně usnul.

Harry stále relaxoval v bazénu a koukal na to dokonalé stvoření, které tak moc miloval, a které patřilo jen jemu.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat