gun and rainbows. (-larry)

2.3K 161 16
                                    

snaha o kratší příběh ohledně toho, co se stalo v Orladu, ovšem s Larrym v tom.
situaci se pokusím nějak ulehčit tímhle příběhem s hezkým koncem.

Bavili jsme se, tancovali, smáli se a málo i pili, všichni do jednoho.

Tady jsem se cítil krásně s několika muži kolem sebe, kteří byli jako já, kteří mě chápali, kteří vždy pomohli při náší hádce s Harrym.

Zrovna jsem zvedl panáka vodky a usmál se.

"Na vás všechny,"

Teď to vše začalo, střely, několik výstřelů zasebou a výkřiky, panika, všechno se událo tak rychle a já byl odvlečen do koupelny.

"Louisi, prosím, tiše," Michael mě políbil a se slzami v očích nás zamkl, bylo mu třicet a on byl ze všech nejvíce starostlivý.

"Lou, schovej se támhle," ukázal za vanu, kde byl závěs.

S tichými vzlyky jsem se schoval za
závěs a už jen schoulil své tělo do rohu koupelny.

Rány, silné rány do dveří, náhle výstřel a bolestné steny.

"Nevíme, pane," vydechl jeden z policistů kudrnatému brunetovi, který si držel rozklepané rty dlaní a vzlykal.

"Musíte to sakra vědět!" Křikl zoufale a policista složil dlaně na jeho hruď.

"Pane dovnitř nesmíte, prosím,"

"Mám tam snoubence!" Křikl nervózně brunet a následně se složil na zem.

Sanitka odvážela desítky zraněných, ovšem i mrtvá těla musela pryč, dohromady zemřelo čtyřicet-devět lidí z devadesáti-tří, kteří potřebovali nutné doplnění krve.

Stovky lidí se shromáždili, aby krev darovali, tisíce lidí truchlili a s velikou starostí hledali, či jejich člen rodiny přežil.

Několik z matek obdrželi sms zprávy, které věnovaly poslední slova před hroznou smrtí.

"Mami, střílí se tu,"

"Byl jsem postřelený, miluju tě bráško,"

"Mami bojím se, umřu, miluju tě,"

Každá zpráva byla bolavá, ale pohledy byli zlomeně bolavé.
Lidi byli smutní, byli vyřízeni, byli jako těla bez duší.

Jeden z mrtvých byl chlapec z vysoké školy, vyznamenaný tím, že měl cenu za humanismus mezi heterosexuály a homosexuály, nyní byl ovšem jedním z ošklivého masového střílení, chlapec toho dne podlehl.

A dalších čtyřicet-osm lidí s ním.

"Máme živého! Máme nezraněného!" Vykřikla žena tmavší pleti kolem třiceti let.

Následně vyšel brunet, který byl celý od krve, jeho oči v sobě měli hrůzu, jeho tělo se třáslo a bylo zabalené ve dece.

Harry se rozeběhl a objal to vystrašené tělíčko, děkovala bohu, že je v pořádku, ale slzy neustály, tolik obětí a jeho milovaný Louis v traumatu.

"Zabil Michaela, on mě zachránil," zavzlykal mladší a složil se Harrymu do náruče, ten ho pevně sevřel a plakal s ním.

Tolik nenávisti a zla.

V ten moment se ukázala veškerá starost světa, veškeré světlo, veškerá podpora.

Eiffelova věž zářila v barvách duhy, svíčky zářili na místě tragédie, každý se vyjádřil a hvězdy plakaly.
Lady Gaga byla otřesná a zlomená pod proudem nenávisti.
Každý truchlil a na počest obětím byl celý svět zbarven do duhových barev.

Vznikali videa, zprávy a veškerá čest rodinám.

Vznikala láska k lidem, jako jsou někteří z nás, k těm kteří milují pohlaví sobě rovné.❤️

Muž, který vše zavinil jménem Omar Mateen, jeden z několika teroristů, byl však homosexuál též.

Tolik nenávisti jen kvůli náboženství? Ano.

Ten večer zemřela i dívka Amanda Alvear, 25, dívka která zachytila video na Snapchat, než zemřela na střelnou ránu.

Harry se o Louise po utrpeném traumatu staral jak nejvíce mohl, vše se zlepšilo a oba žili hezký život, ovšem vzpomínky nikdy nezmizí, nikdy se neztratí.

To víme i my.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat