Mé oči se upnuli na jeho postavu, dlouhé hubené nohy, kudrnaté vlasy po ramena, delší černý kabát a černé skinny jeans.
Postavil jsem se do řady a čekal na ten moment, kdy odbije čas a přijede můj autobus, kterým jezdím den co den ze školy.
"Hey, ahoj," smál se zamnou nějaký blonďatý smíšek a hned přešel k tomu kudrnatému přede mnou.
"Oh, nevadí?" Usmál se na mě a já jen zakýval hlavou, byl jsem dost zvyklí na předbíhání.
"Si tak nevychovanej," odsekl chraplavým hlasem ten vyšší z nich a udeřil blonďáčka do ramena, který se se smíchem ihned podrbal na rameni.
Mohl jsem si povšimnout, že kudrnáč má piercing ve rtu a dokonce i v obočí, já ho měl jen v nose.
Takové typy kluků jsem miloval, ano, jsem gay.
Sám pro sebe jsem se pousmál a znovu se pohledem vrátil k vysmátému blonďákovi.
"Hovno," šťouchl kudrnatého a koukl na mě.
"Niall," se smíchem mi podal ruku a já ji přijal.
"Rád se seznamuju s novejma lidma," koukal mi do očí a cenil na mě jeho krásně bílé zuby.Teď jsem se styděl za svůj úsměv.
"Zayn," stiskl jsem jeho ruku a pousmál se.
"Jo, tohle je Harry," kudrnatý se na mě otočil a já chtěl teď jen jedno.
Jeho.
Tak dokonalý anděl, ale určitě s duší ďábla.
Upsal bych se mu za cokoli na světě, kdyby mi mohl patřit."Já jsem nevychovanej Harolde?! Podává se ruka!" Smál se blonďák a kudrnáč jen protočil oči v sloup.
"Snad nejsem tak starý nebo jo?" Koukl na mě a já zakýval hlavou na nesouhlas.
Jeho paže se obtočili kolem mého pasu a já ucítil příjemné teplo, které mi způsobil.
Ucítil jsem jemný polibek na čelo a myslel jsem, že se mi to jen zdá.
"Jsi krásný, víš to?" Zašeptal u mého ucha a pustil mě, začal jsem se třást. Vítr se zvětšil a mou pokožku nehezky studil na mém krku a obličeji, který způsobil to, že jsem s sebou někdy škubl.
"Tak já jdu, zítra!" Rozloučil se s námi Niall a Harry upnul pohled na mě.
"Zima, co?" Přikývl jsem a on jednou rukou objal má ramena.
"Už jede autobus, neboj, tam bude teplo," zasmál se a já si vyndal svou kartu.
Jakmile jsem si sedl, Harry se posadil vedle mě a věnoval mi jeho kabát.
"Lepší?" Přikývl jsem a položil jsem si hlavu na jeho rameno, cítil jsem se nepopsatelně dobře.
"Máš fakt pěkný tetování," vydechl, když pozoroval mou potetovanou kůži na rukách a já se pousmál.
"Děkuju," šeptl jsem a zavřel jsem oči.
Harry Styles: sorry, ale nám by to nefungovalo
Jeho zprávu jsem si četl už pátý den a čtyři dny z toho jsem ho neviděl na zastávce, odkud jezdí domů stejně jako já.
Nastoupil jsem do autobusu a sedl si úplně dozadu, ani jsem nekoukal na ostatní, jen jsem koukal z okna a přemýšlel.
"Um ahoj," ozval se mi povědomí hlas a já nehodlal zvednout svůj obličej.
"Hm," zamumlal jsem tiše.
"Hele, já nevím, každý máme jiný zájmy,"
"Ani mě neznáš," pípl jsem tiše a ucítil dotek na mém stehně.
"Možná, ale kámoši jsme stejně ne?" Věnoval mi pohled.
"Možná chci něco víc," vydechl jsem a pohodil rameny.
"Známe se už měsíc," dodal jsem a on nepřestával s dotykem na mém stehně.
"Tak.. Zkouška?" Chytl mou ruku do své dlaně a já koukl do jeho příjemně mechových očí.
"Prosím," vydechl jsem a ucítil krásný pocit, který vytvořil jeho polštářky na těch mých.