bad love, they say. (-narry)

2.3K 146 9
                                    

Sedl jsem si s popcornem na sedačku a bedlivě sledoval barevnou obrazovku televize.

"Jsem tu, promiň, přišel jsem pozdě," jeho chraplavý hlas vytvořil úsměv na mé tváři.

"Ahoj," přivítal jsem ho a on mávl rukou, hned se ke mě nahl a věnoval mi bratrský polibek, jako vždy, když přišel či odcházel.

"Na co koukáme?" rozcuchal mé vlasy a já chytl jeho ruku a otřel jsem si o ní rty. Věnoval mi pohled a následně si ke mě ihned sedl. Deku jsem dal stranou a sedl si mu na klín.

"Chyběl jsem ti?" Chytl mé boky a koukl do mých očí.

"Ano, chyběl a moc," natiskl jsem rty na ty jeho a spojil je v dlouhou vládu o moc, naše jazyky se mezi sebou prali a já vyhrál.

Prozkoumal jsem pečlivě jeho ústa a víc se natiskl na jeho klín.

"Miláčku," zasténal a já se usmál a kousl ho do krku.

"Lásko? Uděláš mi večeři?" On se jen zasmál a přikývl.

Zvedl se ze sedačky a já se s úsměvem roztáhl po celé délce sedačky, přikryl jsem se dekou a usmál se.

"Co si dáš?" "Pizzu, je v mrazáku!" Ihned jsem mu věnoval odpověď a zavřel jsem oči.

Byl jsem rád, když se o mě Harry staral, miloval jsem každý čas s ním, miloval jsem jeho.

Jsme bratři, ale ne vlastní, tak proč je naše láska špatná?
Nemáme spolu nic společného. Nikdy jsme neměli.

Promnul jsem si oči a pomalu cítil vůni pizzy.

Vstal jsem ze sedačky a šel nakouknout do kuchyně, navíc jsem potřeboval objetí.

Objal jsem Harryho a zmáčkl ho kolem pasu.

"Copak se děje?"

"Harry, proč tohle nesmíme? Co je špatně na lásce?"

"Patříme do stejné rodiny, broučku," vydechl a objal mě, oboum to nedělalo dobře, i Harryho tohle téma bolelo.

"Já vím, ale nejsme vlastní, nemáme spolu nic společného," vzlykl jsem a koukl mu do očí.

"Tak to je, Ni," políbil mě na čelo a pohladil má záda.

"Dáme si pizzu a celou noc promazlíme společně na sedačce ano?" Usmál jsem se a přikývl.

"Víš jak mi zvednout náladu, miluju tě," políbil jsem ho na rty.

"Vím, že mě miluješ, proto já miluju tebe,"

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat