Sledoval jsem, jak cesta rychle a přesto pomalu ubíhala přes skleněné okno autobusu.
Moje oční víčka pomalu padala a já se obličejem opřel o svou dlaň, pomalu jsem usínal a vnímal, jak mi nepatrně padá hlava."Pane, pane, už jsme na konečné," šeptal jakýsi hlas vedle mě a já ucítil drobounké doteky na tváři.
"Jste celý studený, je vám dobře?" konečně jsem pootevřel oči a pohlédl na řidiče autobusu, který seděl vedle mě a pečlivě si mě prohlížel.
"Je mi zima," vydechl jsem tiše balíc se více do své velké a teplé mikiny.S úsměvem ze sebe sundal svou mikinu a dal mi jí přes ramena.
"Měl by jste jít, ale já končím a můžu vás někam zavést autem," s úsměvem na mě hleděl a já si položil hlavu na jeho rameno, načež jsem opět zavřel oči.
"Zahřej mě," šeptl jsem tiše a ruku mu položil na stehno."A já myslel, že jsi stydlivý typ," vydechl a pohladil mě po mé dlani. "Jsem, ale ty jsi tak kurevsky pěkný, že mě to nutí být sprostý," jeho hnědé oči rázem sjeli na můj rozkrok a já si skousl nervózně ret.
"Tohle je to, co si přeješ?" dlaní sjel na můj klín a stiskl ho přes kalhoty. "Chceš mít sex v autobuse?" dodal a nepřestával tisknout mou erekci.
"Ano," zasténal jsem zoufale a to už jsem sledoval jeho ruce s tmavou pletí, jak mi rozepíná kalhoty.Zaklonil jsem hlavu a sténal, černovlasý zatáhl závěs i když byla tma a donutil mě posunout se na místo u uličky.
Sám si klekl do uličky a svlékl mé kalhoty i s boxerkama.Chytl jsem jeho tmavé černé vlasy a s dotekem jeho rtů mé špičky jsem znovu zasténal a zatahal ho za jeho vlasy.
"Sténej mé jméno pusinko," vydechl a pohlédl mi do očí. "Jsem Zayn," dodal s úsměvem a olízl mou chloubu po celé délce, načež se mi díval do očí.Na jeho rozkaz jsem začal sténat jeho jméno a prohybal jsem se v zádech.
Celý ten tlak co jsem cítil mě nesl do všech různých pocitů.
"Zayne," vyjekl jsem, když pojal celou mou délku a stiskl jsem ruku v pěst."Myslím, že to stačí," zvedl mě za ruku k sobě a hodil mě na břicho na sedačky.
"Pověz mi, už si někdy spal s klukem?" Zavrtěl jsem hlavou a zhluboka dýchal, cítil jsem jak jeho ruce bloudí po mé nahé pokožce až k mému vstupu."A hrál sis sám se sebou?" Vnikl do mě svým prstem. "Anoh," vydechl jsem a nehty jsem zaryl do sedačky.
"Tak to můžu rovnou začít," šeptl mi u ouška a vnikl do mě jeho chloubou, čímž si vynutil můj protáhlý sten.Rukama se chopil mého zadku a silně ho tiskl v dlaních. "Zayne," pípl jsem a cítil, jak se mi podlamují kolena.
Tohle byl můj první sex a byl nepopsatelně silný a intenzivní.
Moje výdrž byla na bodu mrazu a já se stenem jeho jména vyvrcholil na sedačku."Ještě mi dej chvilku, andílku," zvýšil sílu přírazů a já vykřikl, když narazil na můj bod.
Nohy se mi podlomily a já cítil teplo a jeho ruce, jak mě drží abych nespadl."V pořádku?" Lehce jsem přikývl a vydýchaval jsem.
"Teď půjdeme ke mě, udělám večeři," usmál se a pohladil mé vlásky."Litoval bych té škody, kdyby si mi po dnešku nepatřil," dodal.