TiO. (-narry)

2.2K 96 21
                                    

věnování for narry lovers c:

MichaelaHoranova ❤️ terezavavrova ❤️ Yeah_Im_Crazy ❤️

Seděl jsem na sedačce a držel joystick, kterým jsem ovládal veškeré děje, co se v televizi odehráli.
"Už zase do toho čumíš?" Ozval se ospalý hlas a já se zasmál.
"Hm, neměl jsem co dělat," pokrčil jsem rameny a podíval se na toho rozespalého blonďáka. "Mohl si mě vzbudit," vydechl a já pozvedl své obočí.
"Jo, tebe, i teď vypadáš jak medvěd v zimním spánku, na tebe bych jednou promluvil a už bych jí chytl," zamumlal jsem a on se zasmál a otřel si oči. "To je možný," dodal a já zakýval hlavou.

"Dáš si čaj?" ozval se z kuchyně a já jsem pomalu vstal a mířil za ním. Sledoval jsem, jak se hýbe do rytmu svého pobrukování a musel jsem se usmát.
Rukama jsem chytl jeho boky a rty se přilepil na jeho horkou pokožku na krku. "Líbíš se mi rozcuchaný, celý messy," zašeptal jsem mu u ouška a dlaní chytl surově jeho čelist, kterou jsem na sebe otočil, abych ho mohl políbit na jeho dva měkké růžové polštářky.

"Umm," vydechl mi do polibku, když jsem dlaní přejel po jeho stehně a prudce jsem ho vysadil na linku.
"Co kdybych si dal místo čaje tebe, jde to?" Šeptl jsem mu a on němě přikývl.
"Od čeho máš hlasivky, puso?" Zavrčel jsem a tentokrát se mi dostalo slovního souhlasu.

S úsměvem jsem se natáhl k přehrávači a klikl na tlačítko play.
Niall se zasmál, když jsem přepínal jedním z dalších tlačítek písně, dokud jsem nenarazil na tu jednu, kterou jsem hledal.

Doprostřed kuchyně jsem dal židli a hned na to se na ní pohodlně usadil sledujíc toho blonďatého andílka.
"I just wanna watch you when you take it off, take it off, take it off," přidal jsem se do refrénu a Niall si skousl ret.
Pomalým krokem přešel až ke mě a vzal konec svého trika, které si přetáhl přes hlavu.
Dlaněmi jsem přejel po jeho nahém hrudníku a sledoval, jak se ladně pohybuje do rytmu hrající hudby.
Chytl jsem jeho pas a sledoval, jak s ním krouží.

Po několika minutách jeho kroužení jsem zajel na jeho pozadí a on se ke mě ihned otočil zády, tříc svůj zadeček o můj klín. Ruce zvedl nahoru a spojil je tak, že tvořili trochu křivější pyramidu skoro až spíše slzičku.
Opět jsem rukama chytl jeho boky, ale tentokrát více surově a dotlačil jsem si ho na své stehno, o které se začal otírat jako nějaká levná děvka.

"Celý se pro mě svlékni," zašeptal jsem mu do ouška a sledoval, jak se mu na oplátku jako reakce tvoří husí kůže po celém krku, rukách a zádech.

Dlaní uchopil lem svých volných látkových šedých tříčvrťáků a pomalu si je roloval dolů.
Pohledem jsem sjel celé jeho tělo a od jeho stehen jsem se vrátil zpět k jeho bílým boxerkám, přes které byla vidět jeho erekce.

Rozkročil jsem nohy a lehce se předklonil, chytl jsem jeho boky a líbajíc jeho bříško jsem mu po nich přejížděl nahoru a dolu, následně jsem si ho otočil a tentokrát jsem líbal jeho záda těsně nad zadečkem v kříži.

Lehce se prohl, když jsem stiskl jeho zadeček a tiše zasténal, rukou jsem zabloudil na jeho vzrušený bod a silně mu ho stiskl.
Jeho dech se rázem zrychlil a já se spokojeně usmál nad svou nadvládou. Pomalu jsem svlékl i jeho poslední kus oblečení a věnoval mu mokrý polibek na kořen jeho chlouby.
Dech se mu zadrhl a všechny svaly se zatnuly.

"Uvolni se, babe," pohladil jsem ho po bříšku hřbetem dlaně mezitím co druhou jsem uchopil jeho penis, který jsem si navedl ke rtům a olízl jsem jeho narůžovělou špičku.

"Ha-Harry," vykoktal Niall a chytl mé vlasy do dlaně, načež je silně stiskl a následně za ně zatahal, když jsem jeho špičku pojal do úst a kmital po ní jazykem.
Cítil jsem, jak z něho stoupá horkost a celý ten adrenalin, který mu koloval v krvi.

Přejel jsem zoubky po jeho citlivé a jemné kůži a následně pojal celou jeho délku do úst.
"Shit," vyjekl a skousl si ret, načež jsem stáhl tváře.

S klidným úšklebkem na rtech jsem se oddálil od jeho klínu a za pas jsem ho táhl do kuchyně, kde jsem ho chytl pod krkem a natiskl ho bříškem na linku.
Klekl jsem si do výši jeho zadečku a dlaněmi jsem mu od sebe roztáhl půlky, načež Niall zalapal po dechu a vyšpulil pozadí více na mě.

S úsměvem jsem jazykem přejel po uzlíčku jeho svalů a poslouchal jeho protáhlý sten, který ze sebe vydal.
Dlaní jsem po několika minutách vyjel až na jeho páteř a vnutil mu své tři prsty do úst, poslušně je všechny vzal do úst a využil na to všechny své sliny, které mi tam nechal.
Znovu jsem dlaní pohl, ale tentokrát po páteři dolů až k jeho vstupu.

Pomalu jsem do něho vnikl svým ukazováčkem a hned na to přidal i prostředníček.
"Harr-Harry," jeho sténání se stupňovalo a já se jen ušklíbl. Rukou si zabloudil ke svému klínu a já ho přes ní hned plácl se slovy: "Ještě ne,"

Pomalu jsem se zvedl a on na to jen nesouhlasně zaskučel, usmál jsem se a vytáhl jsem pásek ze svých kalhot.
Se skousnutým rtem jsem ho přeložil na půl a udeřil s ním Nialla přes zadek, kde se mu hned na to vytvořil červený pruh.

Po jeho syknutí jsem bolestivé místo pohladil a  úsměvem si svlékl své kalhoty i s boxerkami.
"Jsi připravený, drahoušku?" zašeptal jsem mu u ouška a jakmile přikývl, vnikl jsem do něho celou svou délkou.

Jeho výkřik slasti se ozval přes celou kuchyni, když jsem se trefil do jeho prostaty a jen jsem do něho přirážel, neustále do jeho citlivého místečka.
Jeho steny nabírali hlasitosti a Niallova kůže pleskala o kuchyňskou linku.

Naše steny společně tvořili dokonalou souhru a já cítil, jak se Niall drží, aby nevyvrcholil o něco dříve, ovšem to už jsem já chytl jeho chloubu a pomohl mu s jeho bolestivým problémem.
S jeho výkřikem mého jména jsme oba vyvrcholili a já jsem chytl Niallův krk a palcem ho donutil zaklonit hlavu, líbal jsem každou část jeho tváře a krku a ještě několikrát přirazil do toho úzkého tepla.

"Miluju tě Hazz," vydechl udýchaně, věnoval jsem mu polibek na rty a palcem otřel jeho spodní ret se slovy: "Já tebe,"

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat