gardener. (-larry)

3.2K 184 1
                                    

"Můžu dostat pití?" Ozvalo se zamnou a já se hned otočil na bruneta, který měl špinavé triko a kratší kraťasy.

"Jasně," zasmál jsem se. "Měl si hned přijít a ne dělat dvě hodiny bez pití," pousmál se a byl celý zadýchaný.

Společně jsme vešli do kuchyně a já vyndal z lednice flašku ledové vody.

"Děkuju," usmál se a hned vyšel zpět na zahradu.

Postavil jsem se v kuchyni a opřel se o linku, sledoval jsem toho bruneta, jak se pere s lopatou a musel se zasmát.

Svlékl jsem si triko, jelikož venku bylo dost horko a nechal na sobě jen svítivě žluté kraťasy.

Šel jsem balkónem na zahradu a opět koukal na to nemehlo.

"Ukaž, udělám to," řekl jsem, vzal mu lopatu a nabral hlínu, kterou jsem přikryl stromek.

"A za co mě pak platíte?" Zamumlal tiše.

"Už takhle za nic," neodpustil jsem si hrubou poznámku a mladík se zamračil.

"Tak já teda končím, stejně mi to nejde, mám hlad a jsem utahaný!" Zavrčel a já pozvedl obočí.

"Ale notak. Myslel jsem to ze srandy, za co bych ti jinak platil?" Pohladil jsem jeho upocené vlasy a on ke mě vzhlédl.

"Navíc pokud máš hlad a si utahaný, stačí říct a odpočineš si, jídlo tu je a já vařit umím," mrkl jsem na něho a on si skousl nervózně ret.

"Stejně mi to nejde," vyštěkl.

"Tak mi pověz co ti jde a já ti budu platit za jinou práci," řekl jsem a brunet si založil ruce na hrudi.

"Sex," řekl a cukl rameny.

"Oh, právě jsem tě dostal z ulice a ty chceš dělat tohle?" Svraštil jsem obočí a skřížil si ruce na hrudi stejně tak jako on.

"Nic mi nejde, skončím na ulici znovu, ale s prací," usmál se a já silně chytl jeho paži, když byl na odchodu.

"Eh, nikam nepudeš," řekl jsem přísně a on se jen zadíval do mých očí.

Naše rty se spojili a já cítil horké doteky na mé hrudi.

Jeho pokožka byla silně rozpálená od slunce a já ho ihned vzal za boky a opřel o strom, který byl v příjemném stínu.

Dlaní jsem vyhrnul jeho triko na bříšku a chytl jeho bok, za který jsem si ho přitáhl blíže k sobě.

"Nehodlám ti platit za sex," odtrhl jsem se a brunet tiše polkl, teď nevím, kdo se cítil hůř.

"Promiň," šeptl a já se usmál a palcem pohladil jeho spodní ret.

"Jsi překrásný," složil jsem mu kompliment a jemně ho políbil na rty.

"Můžu teda něco k jídlu?" Pousmál se a já ho vzal za ruku.

"Neptej se, zlato," usmál jsem se a společně jsme zapadli do domu, kde bylo díky klimatizaci chladněji.

"Lou?" Šeptl jsem, když byl brunet u linky a nandaval si špagety.

"Ano?" Otočil se a držel talíř.

"Jsem si jistý, že za ten měsíc jsem se do tebe zamiloval," řekl jsem a sedl si na sedačku, pričemž jsem složil dlaně do sebe.

Jakmile jsem slyšel, že položil talíř, už seděl na mém klíně a hladil mé tváře.

"Chceš něco říct?" Šeptl a já přikývl.

"Nejsem tak slabý, abych nezvedl lopatu, taky tě mám rád ty moje naivko," usmál se a mě to v tu chvíli došlo, dělal vše jen kvůli pozornosti.

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat