Usmíval jsem se na každého v mém domě, ne všechny jsem znal, ale bylo mi mezi lidmi fajn. Byl jsem rád středem pozornosti, což jsem dnes byl.
24.12. dnes slavím své dvacáté čtvrté narozeniny, pozval jsem desítky lidí, kteří si pozvali i své přítelkyně, přítele a kamarády. Polovinu jsem neznal, ale to mi bylo jedno, když jsem uviděl vysmátého blondýna, jak popíjí alkohol s vyšším brunetem.
"Nialle, Liame!" přivítal jsem je s otevřenou náručí a oba tak objal.
Niall byl můj nejlepší kamarád z dětství a Liam semnou chodil na střední, oba jsme zvládli maturitu na pohodu, mezitím co polovina musela opakovat ročník.
Liam byl brunet s kratšími vlasy, hnědýma očima a dokonalý úsměvem, který vás kdykoli zahřál na srdci.
Niall byl zase spíše takový vysmátý skřítek, miloval alkohol, ale v dané míře, nikdy se neopil do bezvědomí, či do toho, aby udělal nějaký průšvih, kterého by pak litoval.
Já byl pravý opak tohoto blonďatého svatouška, vždy jsem se opil a udělal miliony průšvihů, špatných zakázaných věcí a spal s každým, koho jsem našel, proto jsem s alkoholem po mých třech zkušenostech brzdil.
"No, ale nemysli si, že jsme přišli s prázdnou, brácho," zasmál se Liam a opřel se o zeď, načež do sebe kopl panáka lesklé tekutiny. "Říkal jsem, že nic nechci," bránil jsem se a protočil očima, vážně jsem nechtěl nic, stačilo mi, že oba přišli, to bylo to nejhezčí.
"Smůla," Niall na mě drze vyplázl jazyk a zasmál se.
"Fajn," vydechl jsem a založil si ruce na hruď. "Tak jdeme!" Vykřikl Niall nadšeně a vzal mě za ruku, načež jsme sledovali Liama po schodech nahoru do mého pokoje.
Když Niall pustil mou ruku a otevřel dveře do mého pokoje, skoro nic jsem neviděl. Byla tam strašná tma, okna byla zatažená a žaluzie byli dole, světlo tam nemělo jak proniknout.
Ucítil jsem nátlak na své paži a skončil jsem ve svém temném pokoji úplně sám.
"Liame! Nialle, co to má znamenat?!" Začal jsem bouchat na dveře, když jsem uslyšel zamykání zámku a sesunul se po dveřích na zem, všude byla tma a já v sobě neměl ani lok alkoholu, abych se teď díval na vše z kladné stránky.
"Copak, bojíš se tmy, drahoušku?" ozval se čistý hlas, který měl dost unikátní chraplavou náplň. "Kdo jsi?" vydechl jsem do tmy a v tom se rozsvítilo fialové světlo, mířeno na tyč uprostřed mého pokoje.
"Tvůj dárek," vydechl chlapec a vyšel ze tmy na světlo, jeho kudrliny mu padaly do obličeje, lícní kosti byli lehce řezané a ostré, rty nepopsatelně plné s matně rudou rtěnkou nanesenou na nich.
Do očí jsem mu neviděl, na sobě měl tmavě černé podvazky, které mu ladili k černým kalhotkám.
"Můžu vědět, jak se můj krásný dárek jmenuje?" dlaní jsem si otřel nos a sledoval toho neodolatelného chlapce v ženském prádlu, jak se zadečkem otírá o tyč.
"To je tajné," vydechl a dlaní se chytl tyče, začal dělat ladné pohyby a kroutil svým dokonalým hezkým zadečkem, jeho nohy byly dlouhé a hubené, od pasu dolů měl ženskou postavu, eh ovšem až na jedno.
"Posaď se Louisi," vydechl a já vstal, abych se usadil do mého pohodlného křesla přesně před něho a kovovou tyč.
Jeho tělo se otřelo o to moje a já začínal cítit tu šílenou touhu po něm, po jeho dotecích, tělu, všem.
Pomalu se postavil a dlaní osahával každou svou část těla.
Chytl jsem jeho stehna a shodil si ho na sebe, zadečkem dosedl na můj klín, ale stále se držel té tyče, které se věnoval více jak mě, to musíme změnit.
Vzal jsem to roztomilé mládě do náruče a jemně ho hodil na postel.
"Byl jsem tu jen na tanec, tohle dělat nemusíš," vydechl a já viděl strach v jeho očích, musel jsem se usmát, nad tím, jak byl roztomilý
"Já chci," mrkl jsem na něho. Rukou jsem zajel na látku, která schovávala jeho erekci a silně jsem ji stiskl, dostaly se mi steny, které bych mohl poslouchat pořád.
"Já, um, já se mám starat o tebe a tvé pocity," vydechl kudrnáč a já zakýval hlavou a přisál se na jeho rty, které byly naplněné rtěnkou.
Vášnivé polibky se změnili v hladovou touhu a já mu tak pomalu svlékl spodní prádlo, abych si ho mohl prohlédnout pořádně. Jeho tváře zrudli.
"Nestyď se mi," věnoval jsem mu polibek pod ouško a následně jsem vysvlékl sám sebe, opět jsem si lehl nad něho a tentokrát jsem se zakoukal do jeho krásně mechově zelených očí.
"Jsi celý tak nádherný," jeho tváře chytali odstín krve a já se nad tím musel usmát, jeho dlaně objali můj pas.
"Jsem připravený," vydechl po pár vteřinách a já s úšklebkem pomalu vnikl do jeho těla, ovšem že to bylo bez bolesti, když děláte to co on, sex je pro vás jednoduchá činnost, jenže já ho nebral jako nějakou štětku.
Bral jsem ho jako někoho, kdo se mi opravdu líbí, jako někoho, s kým chci být.Když oproti mě přirazil pánví, poznal jsem, že je nedočkavý, s úsměvem jsem začal s prvními přírazy a koukal na jeho roztomilý obličej v křečích rozkoše.
"Fuck ano," vykřikl a prohl se v zádech, nečekal jsem ani chvíli a rty se přisál na jeho krční tepnu, načež jsem mu udělal několik červených flíčků i značek od rtěnky.
Volnou rukou jsem uchopil jeho penis a tak ho dostával blíže k cíli, který byl podle jeho stenů a výrazů dost blízko.
Měl jsem pravdu, brunet se po pár minutách udělal a v tom jsem následoval i já."Harry," pípl, když jsem si lehl vedle něho a objal jeho tělo.
"Jmenuju se Harry,"